Hakutulokset

  1. N

    Miten pian terokuurin jälkeen vuoto?

    Kiitti... *laskee päiviä*
  2. N

    Miten pian terokuurin jälkeen vuoto?

    Sain terolutit ja clomit gyneltä, kun ilmeisesti en sitten ovuloi ollenkaan.. Km 11/07, sen jälkeen tosi pitkiä kiertoja. Nyt kp 51 ja seitsemäs terolutpäivä. Kun kymmenen päivää oon popsinut teroja, niin missähän vaiheessa voisin niitä menkkoja odotella? Kai on yksilöllistä, mutta olisi kiva...
  3. N

    Femar lääkkeistä

    http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=56&m=12494312&p=2&tmode=1&smode=1
  4. N

    Femar lääkkeistä

    lähetetty yv:tä sulle.
  5. N

    Missä vaiheessa clomikiertoa ovulaatio?

    Millaisia kokemuksia teillä muilla on ollut clomiavusteisista kierroista joissa ootte tikuttaneet ovista? Minä kp:na ovulaatio?
  6. N

    Femar lääkkeistä

    Tyhjennäpä yv-laatikkoasi jos haluat siitä pharmacan pitkä teksti -version. Voin lähettää, mulla on se sähköisessä muodossa. Kokemuksia mulla ei siitä valitettavasti oo =( Sivuoireet kuulostaa jotkut aika ikäviltäkin, mut niiden yleisyydestä nyt sit ei osaa sanoo muuta kuin et joissakin on...
  7. N

    Terolutista kysymys

    Aubrieta: mä mietin tuota ihan samaa muuten. Jotenkin luulis että ovis estyy jos aiheuttaa vuodon terolutkuurilla jo ennen sitä? :o
  8. N

    Terolutista kysymys

    Mulla nyt kp 45/42, vähän jotain tuhrua tuli perjantaina. Testi on japysyy negana, nyt ei mitään oireita mihinkään päin. Raskausoireet oli varsinkin to ja pe ihan selkeät, nyt taas vähenemään päin. Alkais edes menkat niin pääsis elämässä eteen päin :( Ärsyttävää kun tää asia saa liian isot...
  9. N

    Terolutista kysymys

    Hei, tungen topikkiin.. Eli monentenako päivänä oviksen jälkeen olette sitten syöneet niitä? Onpas monimutkaista..
  10. N

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    No voi jestas. Kohdunnapukka on terveellä naisella kiinni, mikäli ei ole synnytyksen lähestymisen aika. Se on myös kiinteä. "pehmeys" tai röpelöisyys johtuu siitä, että kohdun limakalvoa voi kasvaa napukan kautta siihen sormella tunnettavaksikin. "ns junktioalue jolta papa-koekin otetaan)" Minä...
  11. N

    syöminen unohtuu...

    Mulla kävi esikoisen syntymän jälkeen noin. Ja kas kas, paino putosi nopeasti raskautta edeltäviin mittoihin - ja allekin. Piti tietoisesti iltapäivällä miettiä että olenko-minä-syönyt.tänään. Ja sitten järsittiin jotain "pakosta". Ekasta ei muuten juur lähtenyt hiukset. No, kolme on kertynyt...
  12. N

    Jännitysniska...

    Mammax3: Oon tätä palstaa hiukan tässä lueskellut, ja pakko on nyt oikaista tuosta yks väärä tieto. Kyllä lääkärin koulutuksessa puhutaan yliliikkuvista nivelistä. Meille jaettiin jo kakkosella sellainen nivaska "Nivelten liikkeiden mittaaminen" joka on muistaakseni Lääkärilehden joku...

Yhteistyössä