Hakutulokset

  1. P

    Viidennestä haaveilevia?

    Voi vitsit! halit teille kummallekin enkelinäiti ja tellu 30 :hug: Täällä olisi 7 viikko menossa ja olo ihan ok. Paleltaa aivan järkyttävästi ja pahaa olo on mutta jos tämä paha olo ei tämän pahemmaksi mene olen tosi tyytyväinen. Yleensä olen aivan kuoleman oma, olen nyttenkin väsynyt mutta...
  2. P

    Viidennestä haaveilevia?

    Plussahan sieltä napsahti :heart: Isäntä eilen töistä tullessa kysy että joko sinä testasit ja minä vastasin että en vielä. No pitäishän se jossain vaiheessa kaatoa että jos on neg ni sit vain jatketaan. Tänä aamuna olin sitten rohkea,jännitin niin kauheasti että "suihkusta" ei voi puhua ja...
  3. P

    Viidennestä haaveilevia?

    Menkat olisi pitänyt alkaa perjantaina aamupäivällä mutt ei ole alkanut :D Vielä en ole testannut, ja ajattelin odottaa vkl jos kierto häiriinty kun viikolla olin toosi kipeä ja lääkeitä oli otettava.Pettymystä kai pelkään. Isäntä kysykin tänään että kuinka paljon petyt jos ei vielä ollakkaan...
  4. P

    Viidennestä haaveilevia?

    Missä tähän ketjun poppoo on :attn: Mulla oli ainakin kunnon oivis nytten ja tietty toivon että joku jäi matkaan, kerroista voi valita :saint: niin kivasti sattui että aikaa ja halua oli kummallakin yllinkyllin ja mahakipu rauhottui aina yöksi :D Parin viikon päästä sitten testaillaan...
  5. P

    Viidennestä haaveilevia?

    Tervetuloa mukaan enkelinäiti :wave: ja enkelipojasta :'( :hug: Tää on yhtä pelkäämistä koko ajan! Pelkää sitä raskaukstesti tulosta,keskenmenoa,kohdunkuolemaa,synnytystä,vauvan ja omaa terveyttä ja ei tämä siihen synnytykseen lopu :| Voi olla että mulla taas masennusta ilmassa kun ei...
  6. P

    Viidennestä haaveilevia?

    Tervetuloa juupeli ja netim :wave: Täällä tuskastunutta odottelua,oivis vasta loppu kuusta. Inhottavaa kun vaan pyörii tämä asia päässä. Kärsivällisyyttä ei ole sitten pätkääkään,kun se kuume iskee niin se todella iskee. Onhan tässä neljäsäkin pyörittämässä. Nyt kun nuorimman imetyksen...
  7. P

    Viidennestä haaveilevia?

    Huomenta,siitä hyvästä en tiedä :| Menkat alkoi nyt aamusta kuten yleensä, kolmas yritys kierros sit siis alkaa. Oli semmoinen olokin että ei ole ketään kytiin jäänyt. Nämä kivut ovat hirveät että ihan senkään takia ei kyllä hymyilytä ja ennekuin päästään jatkamaan yritystä menee n.10-14...
  8. P

    Viidennestä haaveilevia?

    Tyttö 8v, poika kohta 7v eli eka ja toka luokalla, eritys- tyttö 2,4v ja poika 9kk.
  9. P

    Viidennestä haaveilevia?

    Anteeksi että en ollut selkeämpi. Tarkoitin että kanssa ihimset utelevat uskonnollisuuta kun lapsiaa tulee enemmän kuin standardi 2-3kpl. Mutta ihanaa kuin minunlaisia mammoja on enemmän että kun iso perhe on vain yksinkertaisesti ihana ja vavansa väärrti.Elämän ilo on lapsissa,ja ajatus siitä...
  10. P

    Viidennestä haaveilevia?

    Moi muille mammoille! Meillä myös yritetään jo viidettä ja haaveilu on kovaa. Tosi paljon suurperheita on ruvennut tulemaan,selkeästi enemmän kuin 5, 6 v sitten,silloin asenne oli vielä että täh jo neljäs jne puhumattakaan viidestä! Ja seuraavaksi että ootteko uskonnollisisa(mormooneja tai...
  11. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat VOL. 2 **

    KP on varmaankin kierto mutta mikä on YK? Jaksamista kaikille pettyneille :hug: Täällä jo päässä pyörii kaikenlaista,aina se innostus tulee niin valtavaksi että ei mitään uuta pyöri päässä kuin asiat mitkä liittyvät vauvaan. Vkl menemme katsomaan uutta autoa sen me kyllä tarvitsemme...
  12. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat VOL. 2 **

    Heissan. Minäkin voisin liityä tänne. Viidettä haaveillaan,välillä mietin että olenko ihan hullu ja mies kuumeilee minua enemmän. Isommat lapset kyselee vähän väliä että milloin meille tulee vauva ja kun sanon että en tiedä en ole raskaana, vastaus on että eikö meille tulekkaan vauvaa enää :o...
  13. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Moi kaikille! Kiva kun olette jatkaneet ketjua,olen Äitsykkä ketjun alusta. Halusin rohkaista kaikkia ja muistuttaa että lääkärit eivät ole Jumalia eikä edes lähellä! Jos haluatte tutkia tarinaani tarkempää lähtekää ihan ketjun etu sivulta, tarinamme on aika uskomaton. Vastoin kaikkia odotuksia...
  14. P

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    Moikka moi! Minäkään en ole käynyt pitkään aikaan kirjoitamassa kun päivät on vaan niin saamerin täynnä ja illalla ihan puhki. Hiipille voima haleja :hug: Itsellä myös supistellut paljon olen Jorvissa jo käynytkin mutta lepoa vaan tässä vaiheessa ja supistuksenesto lääkettä, eipä ole helppoa...
  15. P

    19+ menossa

    Moikka :wave: Mekään ei olla kerrottu vielä sukulaisille, kun ei sieltä mitään onnitteluja tai hyvää tule muutenkaan :kieh: . Voi kyl olla että tällä kertaa eivät kommentoi niin pahasti kun kolmosen kohdalla kun vetäsin herneen nenään :D Ihan tarkoituksella tämä meidänkin poitsu on alkunsa...
  16. P

    ## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

    Huomenta! Allusmammalle paljon :hug: Täällä olo järjettömän huono,eilen huomasin että tortillat ovat ihan ok syötäviä tällä hetkellä(ovatkin meidän perheen lempi ruoka,kukaan ei valita kun olemme joskus syöty niitä kolmekin päivää peräkkäin :laugh: ) "kylmä" ruoka ja raikas mutta kastike on...
  17. P

    ## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

    Huomenta kaikille. Voi jollekin tuli jo huonoja uutisia :hug: En ole käynyt kirjoitelemassa eka viestin jälkeen kun olen ollut niin huonossa kunnossa,tänäänkin aloitin oksentamalla :x mutta aamupala meni paremmin sen jälkeen. Muista en ole oksentanut vaikka todella huono olo on ollutkin...
  18. P

    ## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

    Huomenta kaikille. Joulutontun odottaja myös täällä ilmottautuu! Eilen sain vahvan plussan vaikka oireet olivat jo semmoiset että sen tiesi jo =) . Tämä on meidän neljäs,ja toistaiseksi LA on sama kuin oma syntymäpäivä eli 20.12 :xmas: . Mieheni on aivan tohkeissaa ja syötää minua taas kuin...
  19. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Moikka kaikille ketjussa oleville! Tosi ihanaa kun ketju on jatkanut eloaan!! Olen entinen Äitsykkä ketjun ihan alusta ja meidän epätäydellisen täydellinen typykän syntymästä tuli jutiinsa 1vuosi. Kauheaa ja ihanaa samaan aikaan tuo raskaus oli,vieläkin itkettää kun ajattee kaikkea sen aikaista...

Yhteistyössä