Hakutulokset

  1. C

    Viikon 11 jännääjät

    eipä tuo roskishaamu mitään taida enteillä..mutta tunneista ei ollu kysymys vaan katoin sitä n. 15 min. jälkeen.
  2. C

    Viikon 11 jännääjät

    taisin pudota :'( aamulla tuli rfsu:n testillä "roskishaamu" siks tein näin aikasin koska mulla on lyhyt kierto,viimeks 25 pv..enkä malttanu oottaa ku oireitakin oli mutta oli sit taas tavallisia pms-oireita.eli nyt olis sit 1/24! :o aina vaan lyhenee toi kierto...
  3. C

    Viikon 11 jännääjät

    huomenta..kirjoitanpa minäkin välillä kuulumisia eli pahoinvointia silloin tällöin ja nyt on rinnat alkanu olee painavat ja turvonneet ja tosi arat varsinki sängystä noustessa. hyvähyvä
  4. C

    Viikon 11 jännääjät

    moi kaikille! viel olis 11 piiitkää päivää mulla.mun taustasta sen verran et kaksi Laparoskopiaa on tehty,nyt pitäs "paikat" olla auki. Ensimmäinen kuitenkin ihan luomuna ja yllärinä..et pitäs onnistua.ekan kaa en oireillu mitään,siks tavallaan ylläri, ja viel lisäks tulin raskaaksi sellasessa...
  5. C

    Viikon 11 jännääjät

    hei kaikille ,olen uusi tulokas..entinen vieras toista lasta yritetään kaveriksi 3v tytölle. juuri äsken tikutin selvän ovisplussan! eli kp 10/26 yk n. 1v 2. toiveissa

Yhteistyössä