Hakutulokset

1. M

Kokemäki ja lähiseutu

Pian 28v täyttävä äiti ja reilun 9kk:n ikäinen poitsu etsivät uusia tuttavia Kokemäeltä ja lähiseudulta. Asutamme liki keskustaa ja auto on aina tarvittaessa käytössämme. Olisi kiva löytää pojalle suurinpiirtein ikäistään leikkiseuraa ja itselle aikuisjuttuseuraa :).
  2. M

Kiikoinen, Kokemäki, Lavia ym lähikunnat

Olen Kokemäeltä ja uudet tuttavuudet olisi enemmän kuin tervetulleita. Olen naimisissa ja tällä hetkellä äippälomailen, poika täytti juuri puoli vuotta. Ottanethan yhteyttä, jos kiinnostaa. Ai niin ja itse olen 27v.
  3. M

saa poistaa

Meillä poika 5120g ja 55,7cm 3kk neuvolassa (syntymämitat 2690g ja 46cm).
  4. M

Nenämahaletku oli vain haitaksi

Meille syntyi poika tammikuun puolessa välissä ja oli sairaalassa ekat kaksi viikkoa. Ravinnon sai nenämahaletkun kautta ekan viikon, jonka jälkeen ei laitettu uutta, kun haluttiin kokeilla miten syö. Siihen asti oli syönyt vaihtelevasti, osan pullosta ja loppu suoraan letkulla. Ei sitä uutta...
  5. M

Kiikoinen ja lähikunnat

Asun kyllä Kokemäellä, mutta ei tästä Kiikoisiin niin kauhea matka ole. Olen äippälomalla tällä hetkellä, meillä on kolmen kuukauden ikäinen poika :). Ottanehan yhteyksiä, jos vaikka nähtäisiin ja paremmin tutustuttaisiin.
  6. M

Kutsut!

Edustan Oriflamea ja toimin Kokemäellä, halutessa tulen pitämään esittelyä myös lähikuntiin. Mikäli olet kiinnostunut toimimaan kutsujen emäntänä tai haluaisit lähteä itse mukaan Oriflameen, otathan yhteyttä sähköpostiin. Oriflame on laaja valikoima ihon- ja vartalonhoitotuotteita sekä meikkejä...
  7. M

tosi ystävää

Mullekin saa laittaa postia; skorpioni-80@poistatämäsuomi24.fi
  8. M

Minkäkokoisia viikolla 37 syntyneet?

Poika syntyi viikolla 37+2 ja kokoa oli 2690g ja 46cm. Synnytys käynnistettiin raskausmyrkytyksen takia ja poika oli kaksi ekaa viikkoa keskolassa hoidossa, koska ei osannut/jaksanut imeä. Nyt ollaan kaikki kotona ja hyvin sujuu.
  9. M

Kokemäki ja lähialueet

Olen 27-vuotias kuusi viikkoisen pojan äiti ja kaipailin äiti seuraa Kokemäeltä ja läialueilta. Mukava olisi jutustella, näköstellä, kahvitella, vaunuilla.

Yhteistyössä