Hakutulokset

  1. K

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Meille syntyi pieni tyttö viime torstaina! Vasta viikon vanha pienokainen on hurmannut koko perheen. Vauva oli juuri arvioidun kokoinen 3620g ja 51 cm, mutta tämä kolmas sektio oli rankin. Kiinnikkeitä oli muodostunut entisten sektioiden jälkeen, joten leikkaus oli tosi kova ( kuului vain...
  2. K

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Onnittelut Vaakalle, ihana pieni tytär, oli tosi soma kuvassa. Hyvä, että miehesikin pääsi kiireelliseen sektioon mukaan! Turvotuksesta vielä: Mulla on viimeaikoina jalat olleet kuin kaksi limppua, ne ei mahdu mihinkään kenkiin ja olen kerran kaatunutkin sen takia. Onneksi kaaduin...
  3. K

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Onneksi olkoon Euliksen perheelle! ihana kuulla vauvan syntyneen. Täällä sitä kohta tullaan perässä. Täytyy kyllä myöntää, että viimeiset päivät on hirveen pitkiä. Laukku on pakattuna ja oikein mikaan ei jaksa enää innostaa. Nyt kun olen kotona, töissä käyvät ystävät tuntuu tosi kiireisiltä...
  4. K

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Olin ihan samanlainen seisoessani lastenhoitotarvikkeiden hyllyn edessä kaupassa. Meni sormi suuhun. Olin säästänyt vanhat tuttipullot, olleet käytössä n. 7-6 v. sitten. Silikooni tutit olivat ihan ok. Mutta luonnonkumiset "sulaneita". Muistin, että käytin edellisillä lapsilla luonnonkumisia, ne...
  5. K

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Täällä raskausviikkoja 37+3. Lupasin ilmoitella miten synnytystapa-arviossa sovittiin. Sektiopäiväksi tuli 24.4 joten mulla on enää 2 viikkoa raskautta jäljellä! =) Vauva arvioitiin viimeviikon keskiviikkona 3 kg:ksi, ja jos laskee 200g/viikko siitä tulis noin 3,6kg vauveli. Ihana uusi juttu on...
  6. K

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Jane70 ja Ansku71, olipa hyvä huomata, että riittää kun jotenkin selviää ensimmäisistä päivistä. Vauvaan ehtii kyllä tutustua myöhemmin,voi nauttia ihanasta tuhisevasta kääröstä, kun omat kivut ja säryt ovat hellittäneet, kunhan saa lapsen ruokittua ja vaipan vaihdettua. Hätäsektiolla on...
  7. K

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Hei, pääsiäinen alkaa olla takanapäin. Ihana olla viimein äitiyslomalla. Olen 37v. ja kolmasraskaus. Sain valita Kättärin ja Hyvinkään sairaaloista. Kättärille ooon nyt sitten menossa, kaksi ensimmäistä lasta on myös siellä saatu. Mulla on molemmat syntyneet sektiolla, joten tämä kolmaskin...
  8. K

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Löysin tämän keskustelun vasta tänään! Olen rv 31+1 ja teen tänään etätöitä kotona. Odotan jo kovasti äitiysloman alkua, vielä 4 viikkoa!! Oletteko muut jääneet aiemmin kotiin? Olisin täysin valmis ja ainakin nuo työmatkat ruuhkassa haluisin pois. Turvavyökin painaa ikävästi. Ikää minulla 37v...

Yhteistyössä