Hakutulokset

  1. H

    ***HELMIKUUN HELMET*** MAALISKUU

    Heippa! Ihana poikavauva syntyi meidän perheeseen tiistaina 4.3. :heart: Strategiset mitat 3680kg ja 49cm. Synnytys alkoi supistuksilla aamulla klo 06.00 ja kymmenen aikaan oli niin kovia, että mummo hälytettiin meille kotiin hoitamaan esikoista. Mies tuli töistä 10.15 ja samantien...
  2. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    ONNEA vauvan saaneille!!! :flower: Täällähän suppailee oikein kunnolla. :D Mä kans yritän kestää supistuksia, auts. Neljän aikaan alkoi valumaan jotain ja viiden maissa alkoi supistukset. Pystyin kuitenkin sängyssä torkkumaan seitsemään asti. Puoli yhdeksän aikaan piti soittaa...
  3. H

    ***HELMIKUUN HELMET*** MAALISKUU

    Vauvalla on niin mukava olla siellä masussa, että ei kiirettä pois :) Miten teillä muilla nuo yliaikakontrollit on? Mulla perjantaina neuvolasta varataan aika OYSiin viikolle 11 (niin, jos ei synny ennen sitä) Ja ihan kyllä kassin pakkaan sinne mukaan enkä lähde pois ilman pikkuista :D...
  4. H

    Onko ketään alipainosta huolimatta raskautuneita?

    Mulla oli bmi 18 ja maraton- treeniä vedin aika kovaakin, mutta raskaaksi tultiin ja ihan helposti :) Nyt tosiaan toista odotellaan. Hensu 40+4
  5. H

    ***HELMIKUUN HELMET*** MAALISKUU

    Heips! Mäkin voisin ilmoittautua vielä. Ässiä kokeiltu, mut ei tehoa :kieh: Esikoisenkin kans tuota hommaa riittää päivisin, (ja joskus öisinkin) mutta ei ulkoilut eikä muutkaan konstit tunnut lisäävän muuta, kuin liitoskipuja. Missä päin zuku ja julkku synnyttää, jos saa kysyä? =) Itse...
  6. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Heipä hei! Täällä vielä. Joo kyllä ne kätilöt ammattilaisina osaa katsoa tilanteen ja ehdottaa oikeanlaista kivunlievitystä. Harmi, että sulla Liziska päättyi edellinen raskaus noin :ashamed: Mutta nyt vaan kaikki innolla synnyttämään!!! On se myös niin jännääkin, vaikka tiedän, että kun ne...
  7. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Moi! Onkohan tosiaan Katariina lähtenyt jo hommiin? Tsemppiä vaan!!! Ja onnea synnyttäneille !!! Tänään neuvolassa käyty ja vauva on kyllä niin alhaalla, kuin vaan voi olla ja kanava melkein hävinny. Mut eipä niistä voi sanoa mitään, koska toka synnyttäjänä paikat voi aueta nopeastikin...
  8. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Nyt on pakko lähteä saunaan, että sais edes pieniä suppareita aikaiseksi |O Noh, eipä sillä loppujen lopuksi varmaan mitään vaikutusta ole, mutta saahan sitä aina yrittää! Aivan helkutin kipeä pää ollu muutaman päivän. Onko kellään muulla ollut nyt loppuvaiheessa samaa ongelmaa? Huomenna on...
  9. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Eilen siinä puoli yhdentoista aikaan illalla alkoi tuntumaan kunnon menkkakipua ja supisteli kivasti. Sitten istuinkin vessassa puoli tuntia :/ Piti sairaalakassikin jo pakata valmiiksi. Mulla on tuo verenpainemittari kotona ja mittasin silloin, kun tuntui, että supisteli. Olihan ne lukemat...
  10. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Joo Oysissa on kuulemma ollukki ruuhkaa nyt helmikuussa, paitsi viime viikko on ollu hiljaisempi. Mulla ei kokoarviota ole edes tehty, mutta kuulemma pienehkö olisi... saapas nähdä sitten. Punnertamista siinä on joka tapauksessa :p
  11. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Täällä sivusta ahkerastikin seuranneena piti tulla mukaan keskusteluihin. LA huomenna ja aika onnetonta tää loppuaika tosiaan on...huh huh :o KatariinaVaan: Minä olen kans menossa Oyssiin synnyttää ja esikoisenkin olen siellä saanut. Jospa se lähtö tulis kohta :D Niin ja koittakaahan naiset...

Yhteistyössä