Hakutulokset

  1. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Onnittelut kaikille vauvautuneille. Tässä on ollut kaikenlaista, kuulumiset olen käynyt lukemassa, mut voimat +-0 joten en ole jaksanut kirjoitella. Ihana kuulla et kaikilla terveet ja suloiset vauvat jotka voivat hyvin. Ja äidit voi myös olosuhteisiin nähden hyvin. Nyt kasassa jo 37+3...
  2. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Kipalle isot onnittelut pikkuisista!! Luin kyllä uutiset jo pe tai la, mut en vain ole saanut kirjoitetuksi mitään, täysin vetämätön olo. tampereella on ollut aika kuuma vknloppu ja sen kyllä on olossa huomannut. Viime yö meni nainenvaimoäiti tyylisesti elik unta n. 3h. Aamulla oli kyllä...
  3. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Ensinnäkin äiteelle isot voimahalit, saat kyllä paljon kestää. Itse en voi sanoa että koen samanlaista äitini taholta, hän on hyvin mukana ja ajattelevainen, anoppi onkin toinen juttu. Olen kuullut kyllästymiseen asti "raskaus ei ole sairaus, ei ainakaan ennen ollut", "jos et jaksa nyt valvoa...
  4. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    nainenvaimoäiti:laitoin yvtä.
  5. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Ihana kuulla et satukalla on kaikki hyvin ja tytöillä myös... Terveys on todellakin kullanarvoinen asia, eipä kai sitä muuta voi toivoa kuin että kaikki olisi ja menisi hyvin. Itsekin joskus pohdin näitä asioita, vaikka missään kontrolleissa ei ole huomattu mitään hälyyttävää...
  6. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Nainenvaimoäiti: kiva kuulla et kaikki hyvin. Mulla sama koitos edessä hu iltapäivällä ja jännittää aivan älyttömästi. Oliko sulla ne istukoiden virtaukset mitä tasoa muistatko?? Mulla oli kans niiden kanssa jotain häikkää aiemmin. Saas nähdä hu mikä on tilanne. Jännittää samat asia, vauvojen...
  7. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Nainenvaimoäiti: Olen käynyt vähän väliä koneella katsomassa josko olisi uusimpia polikuulumisia. Toiv kaikki oli hyvin. Jotenkin vain tilanteesi jännittää kun ollan just samassa kohdin raskautta päivälleen ja samasa kaupungissa joten voin kuvitella miltä tuntuu istua sillä tutulla käytävällä...
  8. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Ollaan tytön kanssa lähdössä puistoon, mutta oli pakkotulla vilkaisemaan onko joku päässyt tai joutunut liian aikaisin tositoimiin. Hyvä että kaikki edellen kasassa!!!! Mul on kans vähän samanblaiset fiilikset kuin hw:lla sen tupla-arjen suhteen. En oikein osaa kuvitella sitä .jotenkin tässä...
  9. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Miksi tää aika kuluu niin madellen???? Tuntuuko kenestäkään muusta samlta, että tuntuu kuin aika menisi oikein super hitaasti?? Ehkä johtuu siitä, että kun odottaa ensin et sais sen 30 vk täyteen ja sit et 32vk, tuntuu et on viel ikuisuus vklle 34. Vaikka tuleehan sekin aikanaan.... Toisilla...
  10. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Kiitos satuka aivan ihanista kuvista. Todella hellyyttävän näköisiä pikku tehopakkauksia!!!! Toiv olette kaikki voineet hyvin. Hoowee mulla kans liikkeet tuntuu joskus aika inhottavasti, a on pää alaspäin, mutta b on yhä poikittain ja jos oikein hän lynkkää pyllyä ylös tuntuu että se pieni...
  11. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Ai niin adanea 31+1
  12. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Kattinka: Ihana kuulla että vointi voi parantua loppuakin kohden. Mulla itselläni nyt jotenkin tosi vaikea ja epävarma olo kun muutoksia on tapahtunut ja osa lääkäreistä sanoo elä normaalisti ja toiset kehottavat täyteen vuodelepoon osastolle. Mitä sitten uskoa?? Kokeneemmat lääkärit kehottavat...
  13. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Satuka: Vielä kerran onnittelut tytöistä. Kiva kuulla että kaikki on hyvin. Olet varmasti käynyt aika mankelin läpi kun sait kokea kaksi synnytystapaa kerralla. nainenvaimoäiti: Mua on keskusäityisneuvolassa ultrannut minna joki-erkkilä, järvenpää, tiina haavanto ja veronika tuimala. Kaikki...
  14. A

    Napavaltimovirtauksien lukemia

    Onko kenelläkään tietoa mitkä ovat napavaltimovirtauksien raja-arvot n.rv 30?? Jos teiltä on virtauksia mitattu, minkälaisia lukemia olette saaneet? Itse odotan kaksosia ja virtaukset on aina olleet kuulemma normaalit, mutta ajattelin kysyä tietääkö kukaan mitään raja-arvoja? Jos virtaukset...
  15. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Isot onnittelut myös eleanorille. Ihana kuulla että kaikki meni kuitnekin hyvin ja olet päässyt jo hoitopuuhiin :heart: :heart: Palojn tuntuu tapahtuvan koko ajan, kukakohan on seuraava??? Meil oli ma ultra rv 30+1 ja vauvat olivat jo melkein 1800g ja 1700g, mutta avautumista oli...
  16. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Kylläpä nyt tapahtuu ja vauhdilla!!! satukalle paljon onnea ja tsemppiä. Pienet ovat jo varmasti syntyneet. etsiväkaksoset: tsemppiä myös makoiluun, kattinka on kyllä todella osoittanut että vaikka muutoksia tapahtuu voi pysyä yhdessä kasassa vielä pitkään, ONNEKSI!!! Onneksi suurimman...
  17. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Kiva lukea palstaa kun on tullut paljon tekstiä ja viestejä sellaisilta tuplamammoilta joista ei ole hetkeen kuulunut!! Hieno homma että kaikesta huolimatta jokainen on vielä kasassa ja viiikot alkaa olemaan kaikilla jo niin hyvät että vaikka vauvelit syntyisivätkin kriittisimmät ajat ovat...
  18. A

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Satuka: täällä ainakin tuttu tunne nuo liitoskivut ja peräpuolen kivut. Todella mukavia!!! Aina välillä on tosi huonoja päiviä kun tuntuu että kaikki sattuu ja toisinaan on tosi hyviä päiviä kun ainoa oire tästä odotuksesta on jatkuva hengästyminen ja tuhiseminen!!! Koko ajan päivät vähenee ja...
  19. A

    RH-neg äiti ja vasta-aineiden muodostuminen

    Soittelin vielä tänä aamuna tuonne spr:lle, ja sain oikein asiantuntevan henkilön puhelimeen joka ymmärsi myös huoleni. Hän sanoi että rhophylac valmiste eli anti-d immunoglobuliini pistos voi näyttää vasta-aineita veressä jopa puoli vuotta. Minulle jouduttiin tekemään lapsivesipunktio rv 16...
  20. A

    RH-neg äiti ja vasta-aineiden muodostuminen

    nosto. olisiko ketään??

Yhteistyössä