Hakutulokset

  1. V

    Sopiiko kinkkukiusauksen joukkoon porkkana?

    kaikki sopii jos pistetään sopimaan :p mutta tarjoisin erillään sen raasteen siltikin, vaikka raejuuston kanssa ja ananaspaloilla höystettynä. mites muuten unikoulu????
  2. V

    Mitä nyt? ihan hukassa....

    Tyttö 7kk, suolioireinen maitoallergikko. Lähes syntymästään asti ollut superkipeä, oireena järjetön ummetus ja vatsakivut. Nyt oltu 5kk Neocatella, kokeiltu myös almiron ja nutramigen. Mikään ei ole sopinut ja minusta tuntuu ettei myöskään Neocate sovi. Lääkäri ei suostu kirjoittamaan...
  3. V

    Unikoulu alkoi hetki sitten... *muoks. 2. yö ohi ja nyt kaivataan unikouluvinkkejä miehelle*

    Miten ihanaa että yö meni hyvin =) Tuntuu kivalta kuulla, että vaikka kaikki on tuntunu olevan niin mahdotonta niin toivoa kuitenkin on!! Tulipa hyvä mieli!!!! Oksutautia on kyllä liikkeellä nyt, toivottavasti se ei nyt teihin muihin tartu, varsinkin jos se nyt tarttuis unikoulutettavaan...
  4. V

    Unikoulu alkoi hetki sitten... *muoks. 2. yö ohi ja nyt kaivataan unikouluvinkkejä miehelle*

    Mä olen kelannut ja kelannut tosi kauan miks meidän lapsilla on ollut kaikkee mahollista(allergioita, koliikkia, sairaalareissuja, tms. eikä nuo oo ees vielä vanhoja...) Stressasin ja kettuunnuin ja ahdistuin. Eilen veetutti niin paljon että aattelin että nyt jumankeuta huumorilla tämä homma. Ei...
  5. V

    Unikoulu alkoi hetki sitten... *muoks. 2. yö ohi ja nyt kaivataan unikouluvinkkejä miehelle*

    Johtunee siitä että alitajusesti ootat milloin se herää. Näin käy mulle aamuyöllä kun tyttö heräilee silloin koko ajan. Kun se nukahtaa niin mä en saa unta. Passailen vaan koska se herää. Asioiden miettiminen ja käsitteleminen väsyttää enempi kun arvaiskaan...
  6. V

    Unikoulu alkoi hetki sitten... *muoks. 2. yö ohi ja nyt kaivataan unikouluvinkkejä miehelle*

    meil unikoulutettiin esikko 8kk iässä mutta sillä ei ollu vaikutusta. yhtäkkiä alkoi 1veenä nukkumaan yöt putkeen. oli aina siis todella huono nukkuja, heräs sen 20krt/yö. kuopus taas aluks oli hyvä nukkumaan, no nyt 7kk ikänen ja hohhoi... Toivottavasti miehes tulee hyvien uutisten kera...
  7. V

    Unikoulu alkoi hetki sitten... *muoks. 2. yö ohi ja nyt kaivataan unikouluvinkkejä miehelle*

    voih :/ kunpa tänään lopulta menisi yhtä hyvin kuin viime yönä. olen koko päivän miettiny miten teillä sujuu...
  8. V

    Unikoulu alkoi hetki sitten... *muoks. 2. yö ohi ja nyt kaivataan unikouluvinkkejä miehelle*

    No voi harmitus jollei nyt onnistu... Sulla tuntuu olevan kuitenkin jotenkin niin hyvä asenne, vähän jopa sanoisinko "pilkettä silmässä"... Vaikka onkin niin rankkaa. Tai jollei pilkettä niin realistinen asenne ainakin? Yritä nyt pari yötä ainakin vielä, kun ei oo mikään vauveli enää niin...
  9. V

    Tää on niin hanurista...(ruuasta )

    No et sä kyllä mitenkäänpäin ole 70kg:na ylipainoinen ole ollut, sitäpaitsi ei tuo 80kg myöskään sun pituselle ole paljoa!!! Itte kanssa tehnyt fyysistä duunia pitkään ja tiiän että esim. reisilihakset kun työssä muokkautuu niin on sellaset isot "jötikät". Mutta, mulla nuo indeksit on jo...
  10. V

    Tää on niin hanurista...(ruuasta )

    Mulla on ihana mahtava terkka. Ekaa kun odotin niin en joutunut rasitukseen, toisesta jouduin. Lapsilla oli kyllä pieni ikäero mutta terkka totes että nykyään suurin osa ensiodottajista(ja lähes kaikki jotka oottaa toista/kolmatta, tms.) joutuu rasitukseen kun on tiukentaneet rajoja. Lepposaan...
  11. V

    Miten pääsisin vielä tänä yönä synnyttämään???

    Sori, saattaa olla että mikään ei tehoa niinkun mulla. Ne kuuluisat ässät ei oo mistään kotosin nimim. synnytys 42+3. Sanotaan että jos kiksauttaa niin miehen sperman prostaglandiini(vaimikäsenyoli) saattaa auttaa käynnistämään, tms. pehmittää paikkoja.
  12. V

    Miten vanhalta pesette hampaat?

    hii... aattelin niinpäin et kuin nuorelta ja piti tulla vastaamaan et oon alkanu harjaamaan jo ton 6kk:n ikeniä ennenku ne ekat puhkee :laugh: mut joo ei mtn muuta sit :ashamed:
  13. V

    Mä haluun vauvan

    My words exactly.
  14. V

    Hammaslääkäripelkoiset! Kysyttävää,pelkään pian hampaiden irtoavan:(

    Juu, hoidata ajoissa. Juurihoito ei ole herkkua :ashamed:
  15. V

    Apua. Odotin viikko tolkulla että saan lasten vanhat

    Katso asiaa uusiks huomenna :hug: päivä uus ja parempi mieli
  16. V

    Mä haluun vauvan

    Minusta on ihan kiva että nuo kasvaa :) Toiset tykkää vauva-ajasta, mulla ei oo ikinä nimenomasta vauvakuumetta ollukaan.
  17. V

    Järvenpää huomio!

    Vaikken ole myöskään vielä tutustunut teihin...
  18. V

    Järvenpää huomio!

    Täällä äippä vm. 80 ja tyttö 01/08 vailla lenkki- ja kahvitteluseuraa. Asutaan Peltolassa, eli lähellä Saunakalliota/Jamppaa. Aika käy tylsäksi kotona ja olis kiva välttyä mökkihöperyydeltä :) Meiliä vaan mulle: haidi-neiti@suomi24.fi

Yhteistyössä