Hakutulokset

  1. T

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Iltoja! sainpahan itsestäni irti ja yritän jotain näpytellä =) ihan ekaks kuunkullalle voimia, mutta on se vaan hieno juttu, että siellä massussa edes yksikin pieni kasvaa =) mä olen täällä edelleen pimennossa massun tapahtumista, ja ultraankin on vielä reilu viikko.. no, ainakin ellotus ja...
  2. T

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Moikka! te ootte kirjotellu ahkerasti, kiva =) uusille tervetuloa! RD, voin kuvitella sun olotilan, sillä täällä voidaan myös ympärivuorokautisesti todella pahoin..! Ja oksennus lentä useampaan otteeseen.. Mä en voi ees ajatella tekeväni ruokaa, ja tietyt hajut (saippua, jauhelihayms..) saa mut...
  3. T

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Heippa! Red Dragon meillä on esikoisella ollut ja siirtyy myös tälle pikkukakkoselle juurikin tuo recaron kaukalo, ja voin sanoo et on hyvä ostos =) se oli silloin pakko saada, kun mies touhuaa noitten kilpa-autojen parissa niin sieltä oli noi recarot tuttuja. Meillä olis edessä tupla-vaunujen...
  4. T

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    Heippa rallaa! kirjottelu on täälläkin jäänyt vähän vähille, mut lukemassa oon kyllä käynyt päivittäin. No nyt se surullisen kuuluisa pahoinvointi ja ellotus alkoi täsmällisesti samaan aikaan kun esikoista oottaessakin.. ja suolasta tekis mieli syödä mielin määrin , mut makeeta ei yhtään. Mä kun...
  5. T

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Iltoja! ja tervetuloa mukaan kaikki uudet =) täälläkin on nyt ollut melko oireeton olo, ja se taas saa pelkäämään, et onko kaikki kunnossa.. voi kun osais vaan olla murehtimatta ja antais kaiken mennä omalla painollaan, mut kumma on tää ihmismieli. Mä olen jo siskolle kertonut plussa-uutiset...
  6. T

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Heippa! voisinpa minäkin liittyä joukkoon, elikkäs pikku kakkosta odotan ja omien laskujen mukaan la olis 1.11. Ennestään meillä on täällä kotona touhukas 1-vuotias tytön tylleröinen, joka pitää huolta siitä, että vauhtia riittää..! ite olen 23-vuotias ja täällä kymenlaakosssa asustellaan...
  7. T

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    Heippa! tehän ootte aktiivisia kirjottelemaan =) no, ihan kiva et on paljon luettavaa. Ihana massu oli JanuLiituksella! itekin jo kovasti ootan, et rupeis masu kasvamaan, onpa taas ihanaa olla raskaana =) Mein tyttönen syntyi suunnitellulla sektiolla perätilan vuoksi ja mitat oli 49cm & 3290g...
  8. T

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    Meillä päin toisiaan tarjotaan kaks ultraa, taitaa olla melko uus käytäntö, kun ekaa odottaessa pääsi vain rakenne uä:n. Silloin me tosin käytiin yksityisellä alkuraskauden ultrassa, mut nyt taidetaan malttaa oottaa sinne kunnalliseen. Hirveesti kyllä haluttais käydä kurkkaamassa, et tuolla...
  9. T

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    jane85 omien laskujen mukaan viikkoja on kasassa 4+3 ja oireina on armoton väsymys ja palelu, niin ja närästys. Kauhulla jo oottelen sitä ihanaa pahoinvointia alkavaks, joka viime raskaudessa alko juurikin kuudennen viikon tietämissä.. no, kyllähän senkin kestää, kun tietää mitä saa syliinsä...
  10. T

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    Heippa =) Täällä kirjoittelee myös yksi "nuori" äippä, vuosimallia 84. eli 23 olen, mutta ens kuussa vanhenen taas vuodella.. Meillä hyörii täällä kotona 1-vuotias (02/07) tytön tylleröinen ja toisen masukin la on marraskuussa, jos kaikki menee hyvin. Vielä on kovin epäuskonen olo tän...

Yhteistyössä