Hakutulokset

  1. A

    Kuinka monen lapsen täti/setä (eno) olet?

    Olen täti 5:lle lapselle.
  2. A

    Kertokaa Lasten bändejä??

    Pressankatit http://www.pressankatit.fi/ Ollaan nähty parikin kertaa ja tykkäsimme kovasti !
  3. A

    Nyt mä keksiin likalle synttärilahjan kirjan lisäksi!

    Joo kävi sama mielessä mullakin ;)
  4. A

    Kuinka monen lapsi on syntynyt joulukuussa?

    Mun kuopus syntynyt myös samana päivänä. Pian siis 3 vuotias.
  5. A

    Nyt mä keksiin likalle synttärilahjan kirjan lisäksi!

    Voi vautsi, toi on hyvä valinta lahjaksi ! Konsertissa näin myyntikojussa bodyn tekstillä: Ilo joka elättelöö . Se olis pakko saada, jos olis vauva !
  6. A

    Mitä saitte idean nikkiinne?

    Ihan vaan yhden lempparilauluni pohjalta ;)
  7. A

    Lauri Tähkä&Elonkerjuufanit pinoon

    uppista :heart:
  8. A

    Lauri Tähkä&Elonkerjuufanit pinoon

    Mulla on myös se Kerjuuvuodet dvd ja harmittaa etten bongannut bändiä jo esim. silloin 2001-2002, koska tykkään sen ajan lauluista suuresti. Just tuolta dvd:ltä näkee hyviä vanhempia keikkataltiointeja... voi miten monta hyvää keikkaa on jäänyt näkemättä niiltä vuosilta, mutta onneksi on...
  9. A

    Lauri Tähkä&Elonkerjuufanit pinoon

    Tuo kaunis biisi on nimeltään LIEKKI ja on kyllä tosi ihana myös !
  10. A

    Lauri Tähkä&Elonkerjuufanit pinoon

    Mun suosikkibiisejä ovat esim : - NEULA - HÄRMÄN RAITILLA - EERINJÄRVEN RANNALLA - AINOAAS - TEHTAANKADULLA - SITÄ TYTTÖÄ jne...jne KAIKKI on loistavia ja livenä vieläkin loistavampia !!! Lähiaikoina oon menossa 3 eri keikalle... seuraavaan keikkaan enää 4 yötä !!
  11. A

    Oisko kellään jotain pientä kaunista runoa ylioppilaskorttiin?

    Todistus kädessä, lyyra lipassa, hymy huulessa ja katse tulevaisuudessa. ___________________________- Uurastus päättyi onnellisesti, vaikka se olikin aikamoinen testi. Suoritit sen parhaasi mukaan ja niinpä sait kiitokseksi, valkolakin mukaan. _________________________________...
  12. A

    ONKO KUKAAN KÄYNYT LUULAJASSA OSTOKSILLA?

    Mäkin haluaisin tietää Luulajasta jotain, shoppailusta ym, ehkä menemme käymään siellä kesällä jossakin vaiheessa.
  13. A

    Auttakaa siman teosta!

    SUOSITTELEN Laihian Mallas Tuoppi Kotisima- tuotetta ! http://www.laihianmallas.fi/lm/tuoppituotteet.html Todella helppoa valmistaa, kuivahiivakin mukana ja tosi hyvääkin on, sitä valmistetaan ainakin meillä :wave:
  14. A

    Tukattomat taaperot

    Meidän pojalle tuli tukka vasta 2 v synttäreiden jälkeen :D Siihen saakka oli ihan pientä haiventa/untuvaa vaan, näytti siis kauan vauvalta, kun oli kalju.
  15. A

    mikä biisi??

    Oisko se Roxetten biisi uudelleen lämmiteltynä eli Cascada : How do you do http://www.youtube.com/watch?v=Ig_llWuPorM
  16. A

    Pääsiäiskorttiin runo tms.??

    " Pääsiäisen korvilla lumi jo sulaa, pääsiäisnoidat lentävät lujaa "
  17. A

    Näenköhän Laurin tänään???+

    OK, nähdään siellä sitten ! Voipi olla että on kuitenkin muutama muukin paikalla :whistle:
  18. A

    Näenköhän Laurin tänään???+

    MINÄ NÄEN TÄNÄÄN ILLALLA !!!
  19. A

    Ärrällä on myynnissä

    Mä oon ostanut kaikki Huuto.netin dvd:t uusina eli vain sellaisia joissa on muovit päällä. Mutta eiköhän ihan käytettyjäkin vois ostaa. Riippuu tietysti myyjästä eli jos on jo paljon myynyt ja pelkästään positiivista palautetta. Sellainen varmaankin myy myös toimivan dvd:nkin tai mainitsee...
  20. A

    Ärrällä on myynnissä

    HEI, mä ostin Pulkkiset Huuto.netistä ja sai mielestäni halvalla ! Mutta Anttilassa ainakin saattais olla melko edullisesti ! Ja hauskoja ovat :D Metsolat vois olla ihan kiva katsoa pitkästä aikaa...

Yhteistyössä