Hakutulokset

  1. millis1981

    Tuusula/kerava

    Heippis! Olisi mukava tutustua uusiin äiteihin ja lapsiin. Mulla on n.2kk ikäinen poika ja 2vee tyttö. =) Laita viestiä ja tutustutaan!
  2. millis1981

    Tuusula ja lähialueet...

    Mulla on 10kk ikäinen tytär ja uusia tuttavuuksia kaivataan lähialueilta. Itse asustellaan Tuusulassa. Olisi kiva kahvitella esim jommankumman luona jotta lapsukaiset voisivat touhuta yhdessä jotain. Tai keksiä jotain muuta kivaa tekemistä.
  3. millis1981

    Lahjavinkkejä ....

    Elikkäs hyviä lahjavinkkejä tartteisin. Kyseessä on 30 vuotias naispuoleinen ystäväni joka on myös raskaana. :) Toiveena oli vauvajuttuja,mutta en mielellään veisi niitä,koska eivät ole välttämättä henk.kohtaisia.
  4. millis1981

    Tuusulan äipät/perheet

    Ollaan muuttamassa Tuusulaan syksyllä ja uudet tuttavuudet siltä ja lähialueilta olisivat tervetulleita. Niin äipät lapsien kanssa kuin ihan koko perhekin. :) Olen 29 vuotias ja meillä on vajaan 7kk ikäinen tytär. Meillä auto käytössä joten lähipaikkoihin päästään kulkemaan. Laitahan yv:tä...
  5. millis1981

    Muita odottajia Helsingistä/vantaalta

    Odottelen itse esikoista ja olisi kiva tutustuu muihin odottajiin tai miksei jo lapsensaaneisiin. :) Olen 28 vuotias ja mieheni on 35vee. Meillä on pari karvaista kaveria kotosalla. Asustellaan ITä-Helsingissä. Harrastelen lenkkeilyy, ruoanlaittoa, lukemista, ja sen sellaista. Annappa...
  6. millis1981

    Uusia ystäviä kaipailen..

    Heippa!! Olen 27 vuotias nainen pääkaupunkiseudulta ja kaipailisin juttu/mailiseuraa naisista joilla on kokemusta lapsettomuudesta/lapsettomuushoidoista. Joiden kanssa voisi vaihtaa aiheesta ajatuksia ja mitä muuta nyt mieleen juolahtaa. :) Tuntuu, että tällä hetkellä ei ole paljon elämässä...

Yhteistyössä