Hakutulokset

  1. millis1981

    Toivotut taaperot '09

    Eipäs ole tullut käytyä kaksplussalla aikoihin. Tulee nykyään hoidettua kaikki nämä kaksplussan keskustelut facebookin kautta. Sinne on perusteltu noi pojan ryhmät. =) Onnittelut kaikille vauvan saaneille ja raskaana olevillekin. Ihanaa! Meillä siis poika nyt 9kk ja tyttö 2v8kk. Poika on...
  2. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Kannatan facebook ryhmää. Itse olen parissakin suljetussa ryhmässä mukana. Itse kun surffaan pääasiassa kännykällä niin fb helpompi kun tää
  3. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Neelaihanaa kun nukutaan öisin =) Meilläkin itseasiassa taas vaihteeksi nukutaan ja ei syödä öisin. JEE! Mikä lie kasvupyrähdyskausi ollut menossa. On sormiruokailtu. Myös maissinaksut ja kurkkuviipaleet on suosiossa.
  4. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Engeli Kiva kun kävit kertomassa kuulumisia. YösyöntiEn ainakaan toistaiseksi käytä unikoulua. Voi olla,että on vaan sitten oikeasti niin nälkäinen kaveri. =) Seurailen tilannetta. Ei kumminkaan ihan joka yö syö. Onneksi! Meillä oli 6kk mitat 8500g/71.7cm. Mun tyttö painoi aikoinaan...
  5. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Kiitos kaikille! :heart: Joo tyttäremme sairaus pysyy kurissa jokapäiväisellä lääkityksellä. Ei näy ulospäin eikä oikeastaan milläänlailla vaikeuta hänen elämää. Ainoastaan vaan useamman kerran päivässä on annettava lääkettä jos näin nyt voisi sanoa. Mulle tämä on tuttu sairaus koska on mun...
  6. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Heippa! En ole ehtinyt kirjoittelemaan,kun meillä esikoinen oli viikon sairaalassa. Pääsi viime viikolla kotiin. Löytyi sairaus joka kulkee loppuelämän mukana. Onneksi ollaan sopeuduttu hyvin tilanteeseen ja elämä jatkaa. Alkuun tuntui kyllä pahalle. Tytär on onneksi erittäin reipas...
  7. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Seinäkukkanen Kiva,kun kävit kirjoittelemassa kuulumisia! Omaan huoneeseen siirtäminen Ei olla vielä mietitty. Esikoinen siirrettiin aikoinaan n.11kk iässä yölevottomuuksien takia. Nyt on pohdinnan alla siirretäänkö poika tytön kanssa samaan huoneeseen vai tehdäänkö hänellekin oma huone...
  8. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    AdAstra Hieno homma,kun helpottaa ja öisin saa nukuttua. =) Puuro Ostin jo kaappiin valmiiksi muksun riisipuurojauhetta. Oon itse tehnyt sen aina maitoon(NAN) ,vaikka voi tehdä veteenkin. Oon itse antanut elovenaa yms vasta sitten lähempänä yhtä vuotta. Sitten kun ei tarvitse enää hiutaleita...
  9. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    DQ Vaipat tosiaan haisee pahemmalle. Meillä ei onneksi yökakkaa harjoiteta. Muuten kyllä suolentoiminta on lisääntynyt. Tekee kolmesti päivässä kakat. =) Meillä huomaa hyvän sänkyynlaitto hetken siitä,että alkaa hieroa silmiä ja silmät alkaa punoittaa (luomet). Yritän saada sänkyyn aina ennen...
  10. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Meillähän oli varmaan ensimmäiset 3kk niin,että herättiin aamulla jo 5.00 aikaan ja yöllä lisäksi syötiin 2-3 kertaa. Poitsu halusi joka ilta unille jo viim. 18-18.30. Mentiin ihan poitsun ehdoilla. En viitsinyt alkaa muuttamaan sen omaa rytmiä. Tyttö oli aikoinaan samanlainen. Yksi kaunis päivä...
  11. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Mulla lähtee myös hiuksia ihan älyttömästi ja painon laskeminenkin on aika tiukassa. Hissukseen hissukseen. =) Meillä mies pitää isäkuukauden mahdollisesti,ei ihan varmaan vielä. Tytön aikana piti. Mun mies joutuu uudelleenkoulutukseen joka alkaa viikon päästä niin ei oo ihan varmaan miten...
  12. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Neela Meillä ei oo peruna aiheuttanut mitään. Tosin en oo antanut sitä yksinään vaan aina jotain muutakin seassa esim. porkkanaa,maissia tmv. Aloin istuttamaan esikoista n. 5kk kohdalla Tripp Trapissa syöttöjen ajan. Taakse piti laittaa tyyny,että pysyi. Kysyin muistaakseni neuvolassa luvan...
  13. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    vierastaminen On tullut kuvioihin. Viimeksi vierasti neuvolantätiä. Muita ei oo vielä pahemmin vierastanut. Meilläkin syötiin viime yönä taas useamman kerran. Tankkauspäivä menossa. =) Maitoa menee vaikka kuinka paljon. Hyvä,kun ruoka maistuu.
  14. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    AdAtsraKiva,kun on löytynyt muista äideistä seuraa. :) Minä silloin esikoisen aikaan treffasin aika paljon muita pkseutulaisia täältä kaksplussan kautta. Meitä oli tammikuisista monta samalta alueelta. Me asuttiin vielä 1.5vuotta sitten Hesassa metroradan varrella. Esikoisen kanssa silloin...
  15. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Päivien kulumisesta oli DQ kysellyt. Meillä ne menee aika vauhdilla,kun on tosiaankin kaksi. Esikoinen on niin kova puhumaan ja on kyselyiässä niin aika ei käy pitkäksi. Pääasiassa ulkoillaan,käydään kaupalla,kyläilemässä ja milloin missäkin. En ole vielä käynyt perhekerhoissa. Luultavimmin...
  16. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Meillä oli eilen 4kk neuvola ja mitat oli 6840g/66.2cm. Lihat suositteli aloittamaan hiukan ennen 5kk:tta ja puuron vähän senjälkeen. =) Meillä menee sosetta nyt se 1prk/kerta. Tänään annan siten jo kahdella aterialla sosetta. Mua harmittaa,kun se imetys ei silloin lähtenyt sujuakseen. Se...
  17. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    DQ Kiva,kun reissu sujui hyvin. AdAstra Onneksi lääkityksestä on ollut jo apua. Suunta siis parempaan päin. =) Neela Kiva,kun olet päässyt harrastamaan. Se hetkikin omaa aikaa piristää aina kummasti ja jaksaa taas erilailla. Itse olen nauttinut suunnattomasti,kun käyn kolmesti viikossa...
  18. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Tervetuloa uusille! =) Meillä ei ole vierastamista vielä tullut. Tykkää olla yksikseen leikkimatolla ja sitterissä,varsinkin jos kuulee tuttuja ääniä niin tietää että ollaan lähistöllä. =) AdAtsra Tsemppii refluksian kanssa. Tänne ei mitään ihmeitä. Normi lapsiperheen elämää. =)...
  19. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    Tsemppejä kaikille tasapuolisesti. :hug: Meilläkin on ollut tänään kiukkupäivä ja on halunnut nukahtaa vaan syliin. Mä huomasin tuossa pari viikkoa sitten,että meillä tehdään jo hampaita. Kokoajan on nyrkki/sormet suussa,kuola lentää ja leluja laittaa suuhun. On se vähän kurjaa,kun pitää...
  20. millis1981

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

    AdAstraOlen aloittanut jollain kasviksella eli perunalla tai porkkanalla. Kaupasta ei saa yksistään kumpaakaan vaan on sekoitus peruna-porkkanasose. Eli jos haluat kokeilla molemmat yksinään niin on tehtävä itse. Sitä vaan alkuun n.1tl-2tl/pvä. Noin oon jatkanut muutaman päivän. Jos ei mitään...

Yhteistyössä