Hakutulokset

  1. K

    Tammikuun toivot 09

    Heippa!Kirjotan nyt tälle puolelle myös kun ei toi kerho sivusto oikeen mene jakeluun ..olen aika tumpelo :ashamed: Vauva nukkuu meillä myös niin lyhyitä jaksoja päiväl et en ehdi kirjotella juurikaan varsinkin kun on kaikki lapset kotona hiihtolomalla kun ollaan.Onneks yöt on menny aika hyvillä...
  2. K

    Tammikuun toivot 09

    Heips pitkästä aikaa!Yritän käydä aina välil lukemas täällä mut kummasti sitä aikaa ei niin vaan aina löydy :ashamed: Meilläkin olis nimi valmiina ja ristiäiset sovittuna mut vasta maaliskuun puoles välis ku kummit lähtee pian reissuun..painoa haluaisin myös saada pois vaikka nyt ei jääny kiloja...
  3. K

    Tammikuun toivot 09

    Heips vaan ja ajattelin myös vihdoin tänne puolelle tulla lueskelemaan teidän kuulumisia .Huomenna olis poika kaks viikkoa ja neuvolan täti tulee katsastamaan et onko painoa tullu lisää..mua vähän jännittää että onko saanut tarpeeks ruokaa tissistä :/ Poika nukkuu aika hyvin öisin eli kolmea ja...
  4. K

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Piti vielä lisätä et kyllä isäkin kerkesi salille heti alkuunsa ettei tarvinnut ihan yksin kärvistellä =)
  5. K

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Heips!Kerronpa minäkin oman synnytyksen kulun..eli 5 päivä oli kontrolli polilla eikä ollut mitään tapahtunut alapäässä ja sain ajan siis 8 päivä aamulle käynnistykseen.supistuksia alkoi tulla yöllä just sitä käynnistys päivää kohti ja kärvistelin aikani kunnes noin 03.00 aikoihin lähettiin...
  6. K

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Heips! Täällä kotiuduttiin tänään poikavauvan kanssa =) Eli vauva synty 8.1. klo19.02 ja oli viikot siis 41+1 ja koko 4530g 53,5cm ja pipo 37 En jaksa nyt enempiä kun on aika moinen härdelli kotona =) Onnea vauvan saaneille ja jaksamisia vielä odottaville :heart: :heart: Kesää odotellessa ja...
  7. K

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Heips vaan !Täällä tylsistynyt mamma joka laitettiin vielä kotio ja pitää mennä käynnistykseen 8.päivä :( Kyllä tuntuu et ihan vaan hyppyytetään turhaa..ei ollut ku kuulemma kontrolli käynti ja käynnistyksen päättämis juttu toi mun eilinen käynti..kyl otti päähän.Sano et nyt voi mennä kotiin...
  8. K

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Tänään on sit se sairaalaan meno ja pitäkää peukkuja et saisin jäädä käynnistykseen !!Seniin riippuu lääkäristä ainakin se joka antoi ajan puhui siihen malliin .Kyllä nyt jännittää jo aika lailla mut toisaalta tympäsee jos istun illalla taas kotona eikä mitään tehtykään :( Tsemppiä kaikille...
  9. K

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Onnea TUULIA JA JANTTU :flower: voi kun jo sais nyytin itellekkin !vaipoista sen verran et tulee ostettua aika paljon niitä mitkä on tarjouksessa mut liberot kyl on mun mielestä imukykyisempiä kuin pamperssit mut ne on tosiaa taas joustavampia..eli saas nähä mitä tulee käyttämään :/ Minulla...
  10. K

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Onnea Uudelle Vuodelle !!!Ja Onnea myös kaikille vauvaantuneille!!Itellä oli eilen se la mut eipä ole vielä edes mitään merkkiäkään et olis tulollaan :/ Olin myös neuvolassa ja epäili myös et menee sinne 5.1 asti kun mulla on sit toivon mukaan se käynnistys edes jos nyt eivät laita sit vielä...
  11. K

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Onnea NULLPOINTS ja NIPPANAPPA vaaveista :heart: :heart: :flower: :flower: Täällä olis jo niin valmis olotila et sais syntyä jo :/ Ahistaa jo kun tuntuu et olen kurkkuun asti täynnä ja et vaavi puskee ihtensä läpi milloin mistäkin kohtaan :) Nukuin viime yön kokonaan sängyssä ja melkein...
  12. K

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    JOHJO tiedän kyllä miltä tuntuu kun tauti vaan jyllää eli jaksamista :hug: Täällä myös AINA VAAN flussa jyllää !! Tähän ei tunnu tulevan loppua ja just kun rupes tuntumaan et kylet vähän paranneet niin yskin sit huonossa asennossa ja ilmeisesti taas kylki revähti nyt vähän alempaa vaan :( Eli...
  13. K

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Tulin vain toivottelemaan kaikille HYVÄÄ JOULUA !!!
  14. K

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Neuvolassa taas käyty ja kaikki oli ok .Aikas ylhäältä noi vauvan äänet vielä kuuluu et rupes jo miettimään et onko se edes rt tilassa mut kyl sen pää kuitenki tuntu tuol alapuolella..eli paino oli tippunut 700g viime viikosta (nyt yhteensä tullu 5kg) rt,hb 135,pissa puhdas paineet115/71 ja syke...
  15. K

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Onnea Cruella :heart: :heart: Ja muutkin jos on jääny onnittelematta
  16. K

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Tammimasulle ja Pikkuprinsessalle hurjasti onnea nyyteistä :heart: :heart:
  17. K

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Käytiin kans vielä vähän lahja ostoksilla ja musta tuntuu et kävely on yhtä vaappumista :snotty: Ottaa aina vuoroin kumpaankin lonkkaan.Mulla on sit Ihana toi 17v. tyttö kun rupes raivaamaan ja laittamaan joulua kun itestä ei taho olla ..eilenkin pelkkä imurointi teki olon aika tuskaseks ja en...
  18. K

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Heips !Tääl kans neuvola käynti takana. (.) Viikot 38+1 ,HB tipahtanut viikossa 140:stä 118 eli käski syödä rautaa yhen per päivä,painoa tullu viime viikosta 100g eli iha hyvä niin (alusta tullu nyt 6,7 kg) eikä tarvis enempi tullakaan kun on tuota jo ennestään liikaa :ashamed: syke 140 ja...
  19. K

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Onnea HEMULI tytöstä :flower: :flower: :heart: :heart: Ja aivan ihana kuva fistik!!Tosi sulonen vaavi ihan tuli tippa silmään kun näin kuvan!1Voikun sais jo itekin tuollaisen mussukan =) Tosin joulun haluan yhä olla kotona mut sitten vois jo tulla....Monikohan vauva on "kysynyt "äidin lupaa...
  20. K

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    FISTIK PALJON ONNEA !!!! :flower: :flower: :heart: :heart:

Yhteistyössä