Hakutulokset

  1. T

    Tyttö tuli:)

    tyttö syntyi 1.12 klo.14.15. 3490g ja 51cm :heart: Arvatkaa mikä yllätys oli kun tulikin tyttö!!! Koko raskausajan on odotettu poikaa kun kahdessa ultrassa lääkäri sanoi varmaksi pojan olevan, vaan olikin sit tyttö:) Mut ihana tyttö onkin. Kiirettä pitää ja univelkaa on jo tullu, mut ihanaa...
  2. T

    Huomenna uudestaan käynnistykseen....

    Mua pelottaa... Olin siis torstaina koko päivän oksitosiinitipassa ja tuloksia ei tullu. Huomenna sit laittavat kohdunsuulle ne tabut ja ilmeisesti puhkaisevat kalvot. Miten nopeeta teillä on alkanut tapahtua, kun lähtötilanne on se et oon jo sen neljä senttiä valmiiksi auki. Ekaa odotellaan...
  3. T

    Hämiksen omistajia?

    Onko kellään g. roseaa? olis muutama kysymys....
  4. T

    Käynnistyksestä vielä....

    Miten teillä, joilla on ollu jo useemman sentin auki ja kaula lyhentynyt/kokonaan pois, on käynnistetyt synnytykset menneet? Siis rajuus, kesto, kivut? Millä teillä käynnisteltiin? Onko kellään ollu apuna pelkkä oksitosiinitippa? mä alan olla aika hermona täällä ja aamu pelottaa :'(
  5. T

    oksitosiinitippaan huomenna....

    Vai oliko se toi? Se käynnistysaine kumminkin :D Millasia kokemuksia teillä on tolla käynnistämisestä?
  6. T

    Rupeisko rahastaa noilla joulukalentereilla?

    Näkyy hyllyistä vielä löytyvän tota littlest pet shop- ja lego-kalenteria. Jotku näköjään maksaa niistä ihan järjettömiä hintoja :laugh: :laugh: Hyvin tienais joulurahaa tolla kalenterien myynnillä---
  7. T

    Voiko lainoja yhdistää?

    Mulla on siiis kaksi erillistä opintolainaa, eli maksan kummastakin erikseen korot ja lainanhoitokulut. Onko ylipäänsä mahdollista, et ottais yhden lainan, jolla maksais noi opintolainat pois ja maksais sit sitä yhtä lainaa sen jälkeen? huomenna kysyn pankista sitä, mut olisko täällä kellään...
  8. T

    Voisiko nää kivut merkitä et synnytys olis lähellä?

    Mulla juilii noita alapään luita niin et itku ei oo kaukana... Kipu säteilee taka- ja sisäreisiin. Supistuksia on välillä, pitkäkestoisia mut ei kipeitä. nää alapääkivut vaan on ihan kauheita |O |O Nyt rv 38+2 ja pari viikkoa sit oli paikat pehmenneet ja sormelle auki...
  9. T

    Sukujen lahjomisen tasapuolisuus?

    Ostatteko yhtä paljon lahjoja molempien sukuun? Mä kun en osta miehen sukulaisille ainuttakaan lahjaa. En tiedä ostaako mies, mutta eipä juuri kiinnostakaan. Mun suvulle ostetaan kaikille pienimmille lapsille ja kummilapsille, mut ei aikuisille. Joulukin vietetään vaan mun suvun kesken. Onko...
  10. T

    Miksi eteläinen suomi menee sekaisin lumimyrskystä?

    Luulisi, et sielläkin on jo totuttu siihen et Suomi on pohjoinen maa ja lunta tulee. Silti joka vuosi sama vinkuna. Ei kulje julkiset,yhyy. Joutuu kolaamaan,yhyy. onpa kauheeta. Ja autokin on hautautunut lumen alle. Olin pari vuotta sitten Helsingissä lumimyräkän aikaan ja täytyypä sanoa et...
  11. T

    Joku värssy joulukorttiin, ei uskonnollinen....

    Mistähän löytyis joku kiva tekstinpätkä korttiin? KAikki tuntuu olevan uskonnollisia tai muuten vaan kamalia. Olisko idiksiä? Jos jollain olis heittää joku mukava pätkä niin tänks :D
  12. T

    Mitä pitäis olla valmiina kun vauva tulee?

    Hankintoja on tehty ja isommat on kotona, siis kaukalo, vaunut, sitteri,hoitopöytä alustoineen, vaatteita, kestiksiä, muutama pullo ja tutti, talkkia, kylpyöljyä, perusvoidetta. mitä muuta pitäis ostaa? Ensimmäistä kertaa pappia kyydissä niin ei oo mitään hajua...
  13. T

    Laittaisinko jo tähdet ikkunaan?

    Tänään olis siivouspäivä ja houkuttelis laittaa noi valotähdet ikkunaan, mut joko sitä viitsisi... Olis vaan niin kivat pimeinä iltoina kun olis jotain nättiä =)
  14. T

    Toimiiko teillä galtsu?

    Mulla ei.... |O
  15. T

    Kehtaisinko perua vielä`?

    kaverini ukkoineen kutsui itsensä huomenillalla kylään. Yhtään ei kiinnosta. Ne istuu aina monta monituista tuntia ja suurin osa ajasta menee siihen ku sen ukko kehuu itteään... Ne soitti viime viikolla melki joka ilta et voivatko tulla ja aina meillä oli jotain menoa tai sit vaan keksin...
  16. T

    Mä oon todella pahalla tuulella ja mahaan sattuu!!!!

    Mistä tää raivo nyt nousi?? Ei siis oo varsinaisesti mitään syytä olla näin kiukkuinen, mut silti kaikki ottaa päähän ja ärsyttää. Ja mahaan sattuu. Auauaua. Rv 36+5 ja mä oon ihan kypsä kaikkeen.... |O |O :headwall: :headwall: :'(
  17. T

    Ei sit harrasteta seksiä,s******!!!!

    Oikeesti ärsyttää tuo et koskaan ei toi ukko voi innostua lempimään silloin kun mulla tekis mieli. Kyllä mä ymmärrän et väsyttää, mutta niin muakin väsyttää melkein aina ja silti jaksan innostua. Aina vaan torjuu, jos mä teen aloitteen. Onpa taas hyvä mieli :| Muutenkin nyppii kun mulla halut...
  18. T

    Jes, ei anoppia jouluaattona!!!!

    mies sanoi, et aattona ei sit lähdetä hänen kotiinsa edes käymään vaan mennään vasta joulupäivänä :D :D Ei tarvii pitää mitään kiirettä mun porukoilla vaan saadaan olla ihan rauhassa ekana jouluna vauvan kanssa. Eipä haittaa kyllä sit yhtään. Tuleekin ihana joulu :heart: :heart:
  19. T

    17v. kihloissa 32v. kans?

    No joo... ikähän on vaan numero ja niin päin pois, mutta enpä voi sanoa et ilahtuisin jos mun hätinä 17v. lapseni menisi parin kuukauden seukkailun jälkeen kihloihin 32v. miehen kanssa.... Miksi aikuinen mies haluu ton ikäisen teinin? Eikö se muita saa? Yäk... Tollanen ikäero menis, jos...
  20. T

    Joko sais alkaa toivoa et tää rupeis käynnistymään....

    Vauva on siis jo hyvän kokoinen ja lääkärin mukaan saa siis jo tulla. Nyt rv36+2. liitoskivut karseita, supistaa koko ajan melkein ja närästys vaivaa. Joko tässä "saisi" toivoa et alkais jo syntymään? En nyt tarkoita et alkaisin mitään poppakonsteja kokeilla, mut...

Yhteistyössä