Hakutulokset

  1. Feenikslintunen

    Koska olen huonolla tuulella, jaan oikein ilosanomaa: Mä vihaan syksyä!!!!

    Jaan NIIN tuon tunteen kanssasi. Ja muulloin kuin syksyisin asenne ratkaiseekin.
  2. Feenikslintunen

    Meidän ekaluokkalainen tyttö 141 cm, liekö enää normaalia?

    Meillä tokaluokkalainen poika on 153cm,luokalla on myös toinen saman pituinen. En ole huolissani,koska poika oli jo syntyessään 56.5cm ja kasvu on ollut tasaista vaikkakin hurjaa. Jos lapsen kasvu huolettaa tai kasvutahti on muuttunut rajusti,ota asia puheeksi kouluterveydenhuollossa.
  3. Feenikslintunen

    Viidennet,kuudennet,seitsämännet jne vauvat=) syksy 2010

    Tässäpä jonkinmoista synnytystarinaa kuudennesta kullannupusta, vimpasta villahousustamme =): Lauantaina, 4. 9. olin iiihan yksin kaupoilla, kirpparilla ja katsomassa Vesku-dokkarin Kinopalatsissa (ja voi, kuinka radion millä tahansa kanavalla soitettu musiikki kuulostikaan Loirin...
  4. Feenikslintunen

    Viidennet,kuudennet,seitsämännet jne vauvat=) syksy 2010

    Moi! Muistin tämän pinon juuri -tulen kirjoittelemaan, jahka saan oikean näppiksen sormieni alle.
  5. Feenikslintunen

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    CB: kyllä se aika kuluu, välillä madellen,välillä hurjasti kiiruhtaen, muuta kuluu kuitenkin. Bree:on teillä mukavan monimuotoiset perhekuviot =) Tänään aamulla, rv 41+1 päivänvalon näki klo.5.19 ihan reipasta tahtia kuudes kullannuppumme, vimppa prinsessamme. Typyllä oli painoa 4020g ja...
  6. Feenikslintunen

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Angel Eyes: esikoisen syntymäviikon mainitsit, entäs muut? Että onko todellisia toiveita päästä synnyttämään piakoin (ihan kuin sen viosi määritelä itse)? Tellu, sanopa muuta! Minulla(kin?) on tämä raskaus ja ennenkaikkea tuleva synnytys, sen alkamisajankohta IHAN alati mielessä. Vaikea on...
  7. Feenikslintunen

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Tellu , minusta ei ole odottamaan sinne saakka. Sinä saat ja sinun melkeinpä TÄYTYY valittaa meille täällä, se lohduttaakin kummasti ;) Viime yönä näin unta, että synnytin tytön, joka painoi 7470g ;), vaikka luulimme pitkään, että painonsa oli 4740g. Uni oli äärimmäisen todentuntuinen...
  8. Feenikslintunen

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Täällä ihan edelleen. Näin yöaikaan suppareiden ollessa ihan oikeita vaan harvakseltaan iskeviä, huomaan tekeväni kauppaa mielessäni ja pyyteleväni, ettei lähdönhetki koittaisi nyt juuri. Päivisin mielentilani onkin sitten enemmän sellaista mummojenpotkimistyyppistä. Tellu, odottelenko kanssasi...
  9. Feenikslintunen

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    :laugh: Joo, olet :D Aika kamala ajatus pyytää miestä gyneksi :O, en taida ottaa onkeeni hyväntahtoisesta (kuinkas muutenkaan) neuvostasi, Riemu :whistle: Oletko sinä nyt sitten itse ihan tyyneyden perikuva huomista ajatellessasi? ajattele tosiaan, jos saisitkin laittaa siihen pinkkiin...
  10. Feenikslintunen

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Voi , Miia veti välistä!!! :D Onnea ihan valtavasti pojasta :O:flower::flower::flower: Kerro heti kaikki!!! No niin, huomenna jännään sitten klo 10 Tellua(tulet sitten HETI laittamaan rapsaa polikäynnistä, jos pääset takaisin kotiin --millä mielellä?) ja klo. 11 Riemua(sektiossa ON puolensa...
  11. Feenikslintunen

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Tellu ja Hottis, skitsoilette synnyttämisen nopeuden/hitauden ajatusten kanssa ihan samalla tavalla kuin minä :confused: Olen enimmäkseen varma, että tämä tulee liian nopeaan, koska niin paljon vihloo ja niin pitään on supistukset olleet kivuliaita. Ja kun tosiaan sain edellisestä...
  12. Feenikslintunen

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Täällä ollaan, en minnekään lähtenyt, olo helpotti tunti sitten. Itseasiassa käväisin jo höyhensaarilla -sitä en tiedä, miksi minut saarelta karkotettiin taas samantien=/
  13. Feenikslintunen

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    :laugh: Siinä sinulle iltapuhdetta :D
  14. Feenikslintunen

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Riemu, onhan tuo vatsasi aika ...kookas. Kaunis! Ja...kookas :D Ihana :heart: (voi ääks, en ole yhtään syränihmisiä :O ) Ja mahtavan vastauksen olit kyselijälle antanut :D Hottis, uskomaton synnytys todellakin, vau! Tuossa juuri ärisin miehelle(kin), että onhan minulla ollut...
  15. Feenikslintunen

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Siis hei oikeasti, nämä supparit ovat nyt liian säännöllisiä -ja vihlovat alati :confused: Tämän TÄYTYY vielä kestää sen pari viikkoa ---tai edes sinne sovittuun keskiviikkoon! Onneksi se terävin tunne ja järisyttävin tajunnanräjähdys " tätä se olikin, miksi olen TAAS tässä tilanteessa" vielä...
  16. Feenikslintunen

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Hottis on nikkilyhenteenä aivan mainio, en ole ennen kiinnittänyt huomiota :D Ha todellakin, huisin nopsa ulospuskenta sinulle se kertomasi synnytys oli,huh :O Mitä, Riemu, ne sinulle huomenna siellä lasaretissa tekevät -oleto varma, että vielä kotiudut? ttänäänkin olen ehtinyt miettiä...
  17. Feenikslintunen

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    HotMilk: siivonnut olen hulluna -siitä mainitsemastani betonipölypakosta, en synnyttääkseni :xmas:, saunaa meillä ei vielä ole ja seksi tuntuu ajatuksenakin tuskalliselta noiden suonikohjujeni vuoksi. Joss raskausaika olisi vielä muutaman kuulauden pidempi, minussa ei olisi suonikohjutonta...
  18. Feenikslintunen

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Kiitos jo nyt kuulopuheistanne ja kokemuksistanne tuohon lapsiveteen liittyen -ihan tavallasi, Angel Eyes, pelkään, että jos ne menisivät, mies joutuisi sitten rankempaan hommaan kuin kädestä pitämiseen. Muutenkin pelkään, että rytinällä tämä tyttönen ulos tulee, sen verran pahasti on viime...
  19. Feenikslintunen

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Voi Tellu, kuinka kurjalta kuulostaa olosi -onneksi pääset polille näytille jo keskiviikona -sehän on juuri SE päivä muutenkin =) Voi, minun täytyy ihan oikeasti koettaa tähdätä siihen päivään, kun vielä Riemukin saa tyttösensä syliinsä tuolloin =). Mitenhän onnistuisin (hah, en usko niihin...
  20. Feenikslintunen

    Kaarinan 4d ultra

    Tällainen, erittäin myönteinen kokemus minullakin on kolmesta nuorimmasta lapsestani lääkäri Savonlahti on rauhallinen, asiantunteva, mukava. Sukupuolesta on kysynyt, hauammeko tietää ja näyttänyt/kertonut sitten -oikein on myös osunut (tosin tämä tuorein ultrattuni on vielä muutaman hetken...

Yhteistyössä