Hakutulokset

  1. D

    Jännitysniska...

    nocebo: Sun röntgenkuvat voittaa kyllä mun oikoryhdin, vaikka itelläkin melkosen suora oli. En noista sen paremmin tiedä, toi yks nikama on selkeesti aika hassusti. Enkä lainkaan ole ihmeissäni että on sydänoireita tossa vaiheessa. (mullakin vähemmästä, mut ei noin pahoja läheskään). Taidat olla...
  2. D

    Jännitysniska...

    PetteriLle sanoisin tälleen mitään mistään varmaksi tietämättä että kuulostaa toi silmäoire verenkiertohäiriöltä, mahdollisesti jotain siis tapahtunu tossa jalkaprässin kanssa, joka hetkellisesti katkassu verenkierron (?) ts. lihasjännitystä niin paljon että puristanu verisuonia. Silmät...
  3. D

    Jännitysniska...

    Löysin tämmösen, ajattelin kokeilla. Tällä hetkellä en ainakaan 6.liikettä uskaltaisi edes yrittää, mutta toivottavasti vielä jonain päivänä. Hyvä, että tossa neuvotaankin etenemään hitaasti: Kahdeksan yleist
  4. D

    Jännitysniska...

    Niin se talvi tuli taas. Teki mieli tulla valittaan pitkästä aikaa, kun on niin kakka olo. (alipainepää, niskasärky, hermosähkärikädet, pulputtavat jalat, kaikenlaista kivaa silmissä..jne) Itse tän taas itselleni aiheutin, kun koitan väkisin vetää ruumista äärirajoille.. Tyhmää, mutta en vaan...
  5. D

    Jännitysniska...

    Nopee vastaus Teija Tepsukalle, mulla oli kuumetta yli kuukauden, syytä ei löytyny, kaikki kilpirauhaset sun muut testattiin. Eli uskon itse sen johtuneen jostain jumista tai stressistä. Oudointa tuossa kuumeessa oli, että se nousi kun olin jalkeilla ja laski lähes samantien kun menin makuulle...
  6. D

    Jännitysniska...

    Paljon, paljon voimia tiinuli. Tuntuu tosi pahalta sun puolesta, mutta toivon että sut saadaan hoidettua kuntoon. Tässähän menee ihan sanattomaksi. Toivottavasti saavat jonkinlaisen diagnoosin, mitä noista on lukenut, niin se MS ei ainakaan ole ihan helpoin saada. Mutta en nyt ala spekuloimaan...
  7. D

    Jännitysniska...

    Ja sittenhän piti palata vielä kommentoimaan tota dinosauruksen linkkiä. En ole itse kahvin juoja, enkä muutenkaan käytä kofeiinia, muuta ku todella harvoin jossain energiajuomissa. Mutta ne keinot, mitkä oli auttanut. Eli itserentoutus, tota oon tehny reilun vuoden melko aktiivisesti ja se...
  8. D

    Jännitysniska...

    Tiinuli: Mulla oli jaloissa sitä ns. pintatuntomuutosta, eli välillä yliherkkää ja sitten taas ei tunnu juuri miltään kosketus ja pääosin tuntu että olis ns. puutunut kerros ihon pinnassa. Tota oli käsissä ja naamassa ja kyljissä, vaihtelevasti. Eli varsinaista pistelypuutumista harvemmin. Mutta...
  9. D

    Jännitysniska...

    Moikka taas pitkästä aikaa. Tulin vilkaisemaan joko Tiinuli olisi saanut vastaukset. Toivon parasta:) Oli kiva kuulla Mysanista pitkästä aikaa. Meillä oli koira pari päivää hoidossa ja se kyllä piristi. Olis tosi kiva kun voisi ottaa oman, mutta se vaatisi muuttoa, kun ei vuokranantajat hyväksy...
  10. D

    Jännitysniska...

    Tiinuli81: Mun lähete laitettiin kiireellisenä ja meni reilu kk ennen punktiota ja vähän päälle kk, jotta sain punktion vastaukset. Se vastausten odottelu vasta tuskaa olikin. Pitkästä aikaa päädyin tännekin. Itsellä olotila pysynyt aika hyvin hallinnassa, jos tulee pahempaa, voin aina...
  11. D

    Jännitysniska...

    Muku: toi sun kuvailema käsikipu on hyvin tuttua. Mulla selkeä syy-seuraus suhde, eli jos joudun puristamaan jotain pidemmän aikaa, (esim koulussa viilatessa) tai muuten toistuvan rasituksen jälkeen, palautuu muutamassa päivässä kun antaa käden ja hartioiden levätä. En jaksa enää uudestaan ja...
  12. D

    Jännitysniska...

    kiire, mutta nopeasti: kiitos Mammax3 vinkeistä paljon :) tahtoisin vielä kuulla noita lantion hallinta vinkkejä, kun itsellä se on aivan vempula ja varmasti osasyyllinen tähän niskaan. Oon tapellu taas monta viikkoa oikean takareisi/pyllyn kanssa kun on jatkuva jännitys päällä enkä saa sitä...
  13. D

    Jännitysniska...

    Mulla lonksuu leuka, joskus enemmän, joskus vähemmän, joskus todella kivuliaastikin. Mutta posken "puutumisen" yhdistän kyllä yläniskaan ja naamalihasten jumitukseen, en niinkään vaan leukaan. Mulla ei oo poski ollu onneks uudestaan niin pahasti outo mitä se oli sillon pahimmillaan sen puoli...
  14. D

    Jännitysniska...

    Pakkohan se on mysan jotain tehdä kerrankin :D en oo ennen oikein missään käyny, nyt oltiin tsekissä. Oli kyllä niin hyvä reissu, ettei kaduta, muutaku ehkä vähän vähemmän kamaa mukaan. Tosin kaikki tuli tarpeeseen.. Kolme viimestä päivää ja viikko reissun jälkeen olin kyllä ihan pihalla ja...
  15. D

    Jännitysniska...

    Tää palsta on ollut hetken aikaa melko kuollut.. Mukavaa että ootte löytäny meidät, eve83 ja emmiliini, tervetuloa joukkoon. Pahintahan tässä hommassa henkisesti on ollut mulle ainakin panikointi. Kun tulee se pelon tunne, että kontrolli katoaa ja mitä ihmettä nyt tapahtuu. Tuntuu kuin siirtyisi...
  16. D

    Jännitysniska...

    Kahden tytön äiti: Mulla auttaa fyssarin tekemä sarja, mutta liikkeet on sen verran hankalia selittää, etten ees yritä, jos joku tekis väärin. Niskatuki. Kylmäpussit. Lepo ja rentoutus, eli en tee sitten yhtään mitään, kun menee pahaksi. Makuu lattialla, jalat penkillä tai sängyllä/sohvalla...
  17. D

    Jännitysniska...

    Elina-81: Kyselit tosta maan läpi putoomisesta, itellä ei oo ihan tommosta ollu, mutta noilta whiplash-sivuilta oon lukenut samantyyppisestä tuntemuksesta. Mulla tulee vaan semmosia nopeita 'tajunnan hyppäyksiä', jotka toisinaan tuntuu siltä ku ois jossain nytkähtävässä huvipuistolaitteessa eli...
  18. D

    Jännitysniska...

    Kahden tytön äiti: Hyvä hyvä!! :hug: Sehän tässä on vaikeinta ollut, ymmärtää että tälläisia asioita voi olla ilman mitään selkeää syytä ja pahempaa sairautta. Mutta tärkeää olis oikeasti tajuta ja alkaa elämään sen mukaan. (Sanoin ton vähän niinku itselleni). Musta tuntuu nykyään vähän siltä...
  19. D

    Jännitysniska...

    Niin ja sitäkin piti sanoa, kun mulla on aina ollu tosi hiljainen ääni. Siis luulen itse puhuvani kovaa, mutta saan aina kuulla, että mitään ei kuulu. Niin tuosta vois ehkä olla apua siihenkin.. hmm.. innostuin nyt ihan taas :) :)
  20. D

    Jännitysniska...

    Tosiaan kilpirauhasarvot katsottiin, oli kunnossa ja keuhkokuvan otti, eikä sielläkään mitään vikaa. Rintalasta ja keuhkojen alue on nyt paljon paremmassa kunnossa, välillä vetää hermosähkäriä, jos esim nostaa jotain, mutta muuten ok. Kuumeelle ei siis löytyny syytä, on tosi hienoa olla aina...

Yhteistyössä