Hakutulokset

  1. M

    Mitä täytteeksi rieskarulliin?

    Mä oon joskus tehnyt tälläisen täytteen: Tuorejuustoa, kinkku/kalaa, paprikaa, suolakurkkua. Kaikki tehosekoittimessa sekaisin, tahnan levittää rieskojen päälle. Voi toimia myös tortillaletuista, en oo ite kokeillu.
  2. M

    ???

    Suunnilleen 50-70? ja meitä on 2+1.
  3. M

    Kumpi kauppa edullisempi Prisma vai CityMarket?

    Prisma on halvempi, ollaan huomattu monessa tavarassa. Joskus satutaaan Cittariin tarjousten perässä, mutta prismasta ostetaan ruuat.
  4. M

    Muutama kysymys puolivuotiaan elämästä

    1. Herätään 7-8 välillä ja nukkumaan 19.30-20. Nukahtaa vajaan 10 min päästä sänkyyn menemisestä, nukkuu suht rauhallisesti. 2. Kahdet päikkärit, aamulla tunti ja iltapäivällä reilu pari tuntia. 3. neljä ateriaa, aamupuuro, lounas lihasose, päivällinen kasvis ja iltapuuro. Joskus mahtuu...
  5. M

    Päikkärit sisällä vai ulkona?

    Nukkuuko teidän vauvat päikkärit ulkona vai sisällä? Meijän puoli vuotias on alkanut nukkumaan päikkäreitä sisällä, mutta neuvolassa kehoitettiin ulkona vielä nukuttamaan. Onko mukamas jotain haittaa, jos tän ikäinen nukkuu sisällä? Me ollaan päivisin ainakin pari tuntia ulkona, joten hän saa...
  6. M

    Äitejä Itä-Helsingistä

    Täällä ois yks 23-v äippä vailla seuraa, mulla on kohta puol vuotias miehenalku. Huomasin, että teillä mennään suht samoilla rytmeillä kun meillä :) Pistä yv:tä tai jotain..
  7. M

    Helsingin äiskät!

    Heissan! Täällä ois 23-vuotias äiti Santahaminasta vailla seuraa, poitsu on 5kk. Ois kiva saada tästä läheltä mammaseuraa ettei tartte lähteä aina kauas tapailee muita äitejä.
  8. M

    3 kk:n ikäisen kanssa risteilylle

    Kiitos kaikille, on saatu hyviä vinkkejä. Yksi kysymys vielä :) Mites sieltä satamasta pääsee keskustaan? Siis bussihan kulkee sitä väliä, mutta mahtuukos vaunut mukaan? Varmaan alas pitää laittaa, ei taida olla sisällä tilaa?
  9. M

    3 kk:n ikäisen kanssa risteilylle

    Ehkäpä sitä sitten uskaltaa lähteä, tai no myöhäistä sitä on perua, kun matka on jo varattu :D Meillä on tavis a-luokan hytti, mutta päätettiin että kasataan vaunut, jos ei muuten mahdu. Niin ja meillä on kylläki 4hengen hytti.. Me nukutetaan joko siinä parisängyssä (alapedistä saa) tai sit...
  10. M

    3 kk:n ikäisen kanssa risteilylle

    Onko kukaan ollu risteilyllä 3kk ikäisen vauvan kanssa? Miten on menny ja kuinkas hyttiin mahtuu vaunut? Me mennään Siljalla Tukholmaan, niin onko Tukholmassa lastenhoitohuoneita hyvin? Jos joku tietäis..
  11. M

    Ystäviä läheltämme (Itäkeskus)..

    Jokaisen nimimerkin alla on tollanen kirjekuori, sitä painat niin pääset kirjoittaa viestiä..
  12. M

    Ystäviä läheltämme (Itäkeskus)..

    Elikkä tässä ois vuosimallia -84 oleva nainen, jolla on kohta 3kk:n ikäinen poika. Ollaanko yhtään sitä mitä haet?? Asustamme myös lähellä Itäkeskusta, niin ystävän musta saisi. Tykkään liikkua pojan kanssa paljon, niin kyläilytkin onnistuu. Jos yhtään nappasi, niin pistä yv:tä..
  13. M

    Itä-Helsingin äidit

    Löytyiskö muita äitejä, jotka kaipaisivat seuraa päiviksi? Olen 23-v. ja poika on 7viikkoa vanha. Asustelemme Santahaminassa, joten tästä lähistöltä olisi kiva saada vaunuilu-tai kahvitteluseuraa. Pistäkää yv:tä, jos kiinnostaa.
  14. M

    Ystäviä Itä-Helsingistä

    Olemme reilu kuukausi sitten muuttaneet tänne itä-Helsinkiin ja nyt kaipailisin ystäviä täältä lähistöltä. Olen 23-vuotias naikkonen ja esikoisemme laskettu aika on 7.3. Jos sinulla on päivisin ylimääräistä aikaa vaikka kahvitteluun tai johonki muuhun, niin pistätkö mailia ja sovitaan...
  15. M

    Kirjeystävää vailla

    Heips! Täällä olisi 23-vuotias esikoista odottava mamma Itä-Helsingistä. Kaipaan kirjeystäviä tai vaikkapa kahvitteluun, jos olet tästä lähiseudulta. Laskettu aika on 7.3, jos olet saanut jo lapsen tai odotat, niin pistäppä viestiä, jos kiinnostuit.
  16. M

    esikoista odottavat

    Täällä ois yks mamma, joka kaipailee ystävää.. Oon siis 23 ja La on 7.3, esikoinen siis tulossa.

Yhteistyössä