Hakutulokset

  1. N

    Ruuanlaitossa sattuneita mokia :)

    Maksalaatikkoa voi nauttia myös vadelmahillon kera... :) Samanlaisessa purkissa kun oli puolukkahillon kanssa...
  2. N

    Monta ovea teidän asunnosta löytyy ?

    3 ovea löytyy... Ja asutaan omakotitalossa... :)
  3. N

    Ideoita 1-vuotis kuviin...

    up
  4. N

    Ideoita 1-vuotis kuviin...

    Eli valokuvausta harrastava kaveri tulee viikonloppuna ottaan tytöstä 1-vuotis kuvia ja jotain kivoja ja hauskoja ideoita kaivattais...
  5. N

    Vettä keuhkoissa (ei mulla). Kertokaa syitä mistä voi johtua?

    Keuhkokuumeen takia oli mun miehellä nestettä keuhkopusissa...
  6. N

    G:moniko tervakeuhko tarjosi masuasukilleen savuttoman ja myrkyttömän alun elämälle?

    :wave: Kukaan ei kyllä olis uskonu että siihen pystyisin, olin kyllä totaalisesti tupakan orja ennen kahta viivaa testissä... :)
  7. N

    G: Kauanko olette seurustelleet????

    Yhdessä ollaan oltu reilu 2 vuotta, asuttu yhdessä 1v3kk ja kihloissa ollaan oltu kuukausi...
  8. N

    Mut kivitetään mutta myönnämpä ihan rehellisesti

    Mä kävin parhaillaan kolme kertaa viikossa baarissa kun olin raskaana.. Mitä ihmeellistä siinä muka on?! Alkoholia en muutenkaan käytä eli ihan vesi linjalla olin liikenteessä..
  9. N

    Kuka muu jumissa kotona myrskyn takia?

    Jumissa ollaan! Aura ei ole käynyt eikä varmaan käykään ennenkun tää myräkkä laantuu jos sittenkään.. Landella on niin mukavaa että.. Tiestä ei näy jälkeäkään, enkä todellakaan lähde sitä tuolta etsimään saati autoa lumikasasta kaivamaan.. No ehkä toi pyykki vuori nyt tosta hieman pienenee tän...
  10. N

    Hetken onni suuri suru

    Voimia koko perheelle... :hug:
  11. N

    Unelmien poikamies Antti, panisitko? ;D

    Hyi vittu, en todellakaan... Yök..
  12. N

    kenellä ei ole naamaa netissä?

    :wave:
  13. N

    mitä mieltä nimistä

    Kivoja nimiä kumpikin! Mä ainakin tykkään... =)
  14. N

    Olenko ainoa täällä joka ei juo viinaa kuin

    Absolutisti olen, 6 vuotta sitten viimeks jotain alkoholipitoista juonut. Ärsyttää että mä joudun aina selittään muille sitä etten juo. Baareissa kyllä käyn, nyt toki harvemmin kun on tuo pieni tyttö.. Mun puolesta muut voi kyllä juoda jos haluaa, mutta en aina jaksaisi vastailla siihen et...
  15. N

    Ideoita teemahäihin

    Haluan meidän näköiset häät, enkä kopioita toisten häistä, saati mitään tekemällä tehtyä hömpötystä.. Pyysin ideoita koska oma pää raksuttaa tyhjää.. Ja olis kiva kuulla mitä juttuja muut on keksiny häihinsä...
  16. N

    Ideoita teemahäihin

    Kaipailisin siis hyviä ideoita häihin, en tahdo mitään tavishäitä vaan jotain persoonallisempaa ja erikoisempaa..
  17. N

    Tykkäsitkö tai tyykkäätkö raskausajasta?

    Nautin raskausajastani, vaikka hiivatulehdus vaivasi koko ajan ja supistelut rajoitti elämää rv27 asti.. Maha oli ihana ja tunsin itseni kiloista huolimatta kauniiksi.. =)

Yhteistyössä