Hakutulokset

1. H

vasemman kyljen kipu ja kävin eilen röntgenissä...

Vatsan toiminnan kanssa ei ole ollut ongelmia, lääkärikin siitä eilen kyseli. Puhui jotakin maahdollisesta kylkiluiden asennon muuttumisesta,mutta odotellaan ensin kuvat
  2. H

vasemman kyljen kipu ja kävin eilen röntgenissä...

Minulla on koskenut öisin vasempaan kylkeen jo pidemmän aikaa. Kipua on silloin kun nukun vatsalleni vähän vasemman kyljen päällä. Aivan kuin siellä olisi joku ylimääräinen joka painaa. Päivisin kipua ei ole,paitsi jos koskee kylkiluita niin yksi kohta on arka. Kävin eilen lääkärissä ja lääkäri...
  3. H

epätoivoinen painonpudotus alkoi...

tänään niitä ei kotoa löytynyt,mutta huomenna kun kauppaan pääsen =)
  4. H

epätoivoinen painonpudotus alkoi...

Sen verran taustaa,että ennen meni keksejä,pullaa ym herkkuja joka päivä aivan liikaa, ja sauna kun on lähes joka ilta lämmin,niin pitihän se saunasiideri ottaa aina... Nyt tein uuden vuodenlupauksen ja kaikki ylimääräinen pois! Ehkä helpommin sanottu kuin tehty,mutta tänään söin vaan yhden...
  5. H

Käytiin katsomassa röllin sydän-elokuva

Ihan kiva oli,3-vuotiaskin jaksoi katsoa loppuun asti. :hug:
  6. H

Aika hyvin laulaa...

http://www.youtube.com/watch?v=mb0pSbi9l3A =)
  7. H

Oletteko käyneet palsta-tapaamisissa?

Minua kiinostas tavata uusia ihmisiä ja ehkä saada ystäviäkin... =) Entiset kun jäi entiselle paikkakunnalle ja perheen perustamisen myötä ovat vaan kadonneet...
  8. H

Mulle tuli äsken viesti..

Paljon Onnea Vaan,Paljon Onnea Vaan... :flower: :flower: :flower:
  9. H

G: Koska viimeksi viihteellä ja koska seuraavaksi?

Edellisen kerran olin viikko sitten B) ja seuraavan kerran varmaan maaliskuussa B)
  10. H

Saanen esittäytyä!

Kiitos Kaikille lämpimästä vastaanotosta! =)
  11. H

Saanen esittäytyä!

Ei tämä nyt niin hirviä ole... B)
  12. H

Mikä olis hyvä lahja

Minäkin olen noiden muumilusikoiden kannalla. Eikös niitä ole erilaisia,jos alat keräämään muumilusikka-sarjaa?
  13. H

Saanen esittäytyä!

hei vantaalta =)
  14. H

Aloitus 11.2.2008,Onko kiinnostuneita?

katotaan ensi vuonna uudestaan |O :laugh: :ashamed:

Yhteistyössä