Hakutulokset

  1. M

    Nutrilett kavereita ?

    Eilen bongasin tarjoustalosta sellasen 25 pussin paketin hintaan 15.90! Oli kyl vaan suklaata ja en tiedä onko kaikkien kaupunkien valikoimissa mut kandee käydä kattomassa =)
  2. M

    Nutrilett kavereita ?

    Tää vois kans liittyy tänne. Tänään alkaa pussittelu =) Raskaudesta jäi tosi paljon vyötärölle ja tää on nyt niin |O et pakko tehdä jotain. Oon aikasemminkin nutraillu hyvillä tuloksilla, tiukkana vaan pitää pysyy!!!! Meinasitteko ihan täällä pinoilla vai olisko kerho tai fb myös kuvioissa...
  3. M

    lapsi sairas,ei palkkaa!?

    oman alan tessistä löytyy korvaako vai ei ja jos tessiä ei ole niin työsopimuslaista.
  4. M

    Toistuvat päänsäryt raskausaikana...

    Ohjeet äippäpolilta erikoislääkäriltä ja neuvolasta. Uus ohje on (siis ainakin täällä päin) et 32 viikolle voi huoletta buranaa popsia. Itellä ei ainakaan panadolit tehoo yhtään.
  5. M

    Toistuvat päänsäryt raskausaikana...

    Verisuonisto laajenee ja verenkierto lisääntyy raskauden aikana josta johtuu toistuvat päänsäryt ja migreenit pahenee. Itsellä rv 25 menossa eikä vieläkään hellitä. Paratabs ja burana yhdessä auttaa ja tuota buranaahan voi turvallisesti käyttää viikolle 32 asti.
  6. M

    Angelsounds doppler JPD-100S sydänäänilaite, KOKEMUKSIA!?

    samainen laite ja nyt rv25 ja kertaakaan ei ole äänet kuuluneet. Tiedä sitten kuuluisko paremmin kun asukki isompi. Jos haluut edullisesti niin laita yytä, voin myydä ton mun pari kertaa käytetyn.
  7. M

    äitiyspäivärahasta

    pelkät palkkakuitit jossa näkyy kaikki maksetut lisineen ym. Tosin jos käytäntöön on tullut muutos, itse en ainakaan ole tarvinnut aikaisemmin mitään työnantajan lappuja.
  8. M

    Juhuuuu! (Eikö löydy mammoja Hämeestä?)

    Tääl kaipailis seuraa 30w mamma ja 3w neiti. Sellasia joita oikeasti kiinnostaa pitää yhteyttä ja tapailla puolin ja toisin. Ollaan innokkaita kyläilijöitä ja tykätään jos meilläkin kyläiltäisiin. Rampataan kaupungilla kahvittelemassa ja kylpylässä pulikoimassa. Meiltä löytyy pari koiraa joiden...

Yhteistyössä