Hakutulokset

  1. M

    Kumpi

    olisi hienompi, lauta-aita vai pensasaita? Ois pakko saada naapurin ja meidän rajalle joku näkösuoja...talomme on valmistunut 2kk sitten ja kaameet naapurit!!! Ei puhettakaan että niiden kanssa vois jutella yms....Sopiiko uuteen taloon lauta-aita???
  2. M

    Mistä löytäsin

    lyhyitä hiusmalleja?
  3. M

    Mitähän mahtaa maksaa

    Koululaisen iltapäivähoito kunnissa? Osaako kukaan sanoa?
  4. M

    Mitä mieltä olette

    että lastenne hoitopaikassa leikitään eteisessä, keittiössä ja osittain olohuoneessa??? Kyse siis perhepäivähoidosta....
  5. M

    Kertokaa miten

    saan tietoni facebookista pois????
  6. M

    Menikö

    muilta maku tanssii tähtien kanssa ohjelmaan? Mulla meni, en kattele enää koko ohjelmaa, vappu tanssi tosi hienosti! Miksei kaikkosta saada kisasta ulos???? Ihmisiltä viedään rahat kun äänestävät omia suosikkejaan koska tässä joku juttu ton kaikkosen suhteen
  7. M

    Kumpi on luotettavampi

    Korvakuumemittari vai tavallinen kahden minuutin digitaalinen kainalomittari?
  8. M

    Sivistyksessäni

    on suuri reikä, joten kertokaa miten pääsen tänne mese keskustelu juttuun mukaan?????????? Haluun kovasti!!!
  9. M

    Mitä minussa tapahtuu

    Olen "ihastunut" toiseen mieheen. Tai tunne on jännä, haluisin nähdä tämän miehen joka päivä, mutta näen noin kerran vuodessa ja sattumalta, nuorempana ollaan moikkailtu, ei muuta. Nyt yritän joka päivä kulkea tuolla että tämä mies tulisi vastaan....Mulla oli vuosi sitten ihan samanlainen...
  10. M

    Voiko

    menkkojen aikana ja ennen niiden alkua verenpaine laskea? Raskausaikana mulla ainakin verenpaineet oli välillä vähän liian alhaalla... mulla oli paineet äsken 111/66 ja menkat on alkamassa lähipäivinä....menkkojen aikana ja muutama pv ennen niiden alkua ja niiden loppumisen jälkeen on sellanen...
  11. M

    Tää ei voi olla mahdollista!!!

    Ostettiin crosstrainer kolme viikkoa sitten, nyt kävin puntarilla ja vaaka näytti kolme kiloa enemmän painoa mitä kolme viikkoa sitten, vaikka olen syönyt samanlailla. Vaatteet tuntuu olevan ihan samanlaisia päällä kuin ennen paitsi parit housut kiristää...ja mä kun luulin, että sillä sais...
  12. M

    osaako joku kertoa

    milloin sooloilua leffa tulee vuokralle tai osto dvd:lle?
  13. M

    Piha istutuksista

    elikkäs, kun olette laittaaneet kotinne pihaan nurmikon kasvamaan, oletteko laittaneet samalla puskia yms, vai oletteko antaneet nurmikon kasvaa ja vasta seuraavana kesänä istuttanut puskia? Meillä miehen kanssa kiistaa, kun mä haluisin törkätä puskat sun muut samalla kun laitetaan keväällä...
  14. M

    Argh...murinaa.....

    Että mua sieppaa! Meidän naapuriin on ruvettu rakentamaan ja kaikki autot kääntää meidän pihassa! Että mua sieppaa!!!! Mitä te tekisitte, menisittekö sanomaan vai odottelisitteko kiltisti, kiukkua niellen, että saavat omaan pihaan tien :kieh:
  15. M

    crosstreinaajat

    Kuinka tehokasta tuolla laitteella tekeminen on? Onko kävelyä ja hölkkää tehokkaampi? Kuinka kauan sillä pitäisi treenata päivässä että sais liikakiloja pois? Vai onko koko laite humpuukia?
  16. M

    Millä sais

    sähkösyyden sohvasta pois? Ostettiin uus sohva ja jumankekka se on sähkönen, istuin siinä äsken ja oli laittamassa ikkunalle valoa palamaan, oli katkasijassa kiinni kun sain sellanen sähköiskun huh!
  17. M

    Hyvät huomenet kaikille!!!

    =)
  18. M

    Kokemuksia kaipaan

    crosstrainerista...Onko hyvä laite? Saako sillä painoa pois? Mites tuo kiinteytys puoli? Tekis mieli ostaa sellanen kun ei aina jaksa tuolla pimeessä loskapuaskassa käydä lenkillä....
  19. M

    Tää on niiin ihana

    http://www.youtube.com/watch?v=DLjFGfiCPkA
  20. M

    Pussaako

    teidän kuusivuotiaat tytöt samanikäisiä poikia?

Yhteistyössä