Hakutulokset

  1. M

    Kumpi

    Tarviiko muuten naapurilta kysyä lupa aidan rakentamiseen?
  2. M

    Kumpi

    Ei muuten kellään sattuis olemaan mitään linkkiä lauta-aidoista?
  3. M

    Kumpi

    mahtava idea, kiitos :hug:
  4. M

    Kumpi

    Taidanpa lähteä tästä lauta kauppaan ;) saisi viikonlopun olla omassa rauhassa pihassaan jo
  5. M

    on se vaan kyllä ihanaa että mies ei hirveesti juo

    Minulla myös samanlainen mies :saint: nyt oltiin baarissa ja viime kerrasta onkin kulunut 6vuotta :snotty: no, eipä se kovin kummoista ollut...
  6. M

    Kumpi

    olisi hienompi, lauta-aita vai pensasaita? Ois pakko saada naapurin ja meidän rajalle joku näkösuoja...talomme on valmistunut 2kk sitten ja kaameet naapurit!!! Ei puhettakaan että niiden kanssa vois jutella yms....Sopiiko uuteen taloon lauta-aita???
  7. M

    Millaiset suhteet

    Totta kai mukavia ihmisiä on olemassa ja varmasti myös naapurissani, mutten "uskalla" tutustua koska itse niin läheltä seurannut ikävää tapahtumaa, mutta ehkä jonain päivänä rohkenen heihin tutustua ;)
  8. M

    Millaiset suhteet

    Me ollaan hyvän päivän tuttuja, koska en halua olla naapureiden kanssa liian tuttu, naapurisuhteet kun saattaa olla joskus vähän hankalia, appivanhemmilla huonoja kokemuksia siitä kun ollaan liian läheisiä naapureiden kanssa...eikä naapureiden tarvi tietää sun menemisiä yms....ystävät on sit...
  9. M

    Mistä löytäsin

    lyhyitä hiusmalleja?
  10. M

    LUKEKAA

    Hupsis...ja mä kun olen värjännyt hiuksiani jo 12vuotta :'(
  11. M

    Mitähän mahtaa maksaa

    Onko siinä joku prosentti mitä on kokopäivähoitomaksusta esim???
  12. M

    Mitähän mahtaa maksaa

    Koululaisen iltapäivähoito kunnissa? Osaako kukaan sanoa?
  13. M

    Ketkä meinaa juhlia vappua?

    Meillä ke ja to normaalit päivät....
  14. M

    Mitä mieltä olette

    Toisaalta, mutta onhan se tietty niinkin, että täytyyhän sitä omalla lapsella olla omat lelut eikä kaikkea tarvitse jakaa vieraiden kanssa jotka ovat 5pv viikossa hoidossa, koska hoitolapsilla on omat lelut....no
  15. M

    Mitä mieltä olette

    Ei tämä 4veekään leiki silloin omassa huoneessa kun hoitolapset ovat...
  16. M

    Mitä mieltä olette

    Pointti tässä on se, että talossa on 10 ja 4 vuotiaat lapset eikä heidän huoneisiin saa mennä leikkimään vaan ovet ovat kiinni....eli pitäisikö hoitopaikassa olla oma leikkihuone hoitolapsille???? Itse olen sitä mieltä, että tämän hoitotädin omien lasten ei tarvi jakaa huoneitaan ja...
  17. M

    Mitä mieltä olette

    että lastenne hoitopaikassa leikitään eteisessä, keittiössä ja osittain olohuoneessa??? Kyse siis perhepäivähoidosta....
  18. M

    Kertokaa miten

    Mites sit nää väärät tiedo...jääkö sinne? Valokuvat mitä olen laittanut, saako nekin tuolla systeemillä pois?
  19. M

    Kertokaa miten

    saan tietoni facebookista pois????
  20. M

    Menikö

    muilta maku tanssii tähtien kanssa ohjelmaan? Mulla meni, en kattele enää koko ohjelmaa, vappu tanssi tosi hienosti! Miksei kaikkosta saada kisasta ulos???? Ihmisiltä viedään rahat kun äänestävät omia suosikkejaan koska tässä joku juttu ton kaikkosen suhteen

Yhteistyössä