Hakutulokset

  1. uneilmasäleikkö

    kertokaaa viisamat

    tästä on hetki aikaaa kun viimeksi ooon ollut täälllä niiin saako tänne enäää linkittäää huutis linkkejä joskus sai vielä ja muistelisin että ei saisi
  2. uneilmasäleikkö

    apua

    mulla on tyttö 04/09 syntynnyt niiin minkä kokosia jalan koot teillä on tän ikäsellä kun meillä on 26 ja tuntuuu kamalan isolta jalalta vanhemmilla lapsillani ei ole olleet vielä tän ikäsenä näin isoja jalkoja
  3. uneilmasäleikkö

    on se pakko luovuttaaa

    ja oikeesti mentävä nukkuuu.....tyttökin nukahti
  4. uneilmasäleikkö

    auttakaaaa

    miten tää menee ???? kun ex ukkoni pitäis maksaa elarit joka toinen perjantai mutta nyt on pyhä päivä sillon eli sen tili tulee sillon 31.12 eikö se mee kumminkin tammikuun elareihin vaikka väittää että saan sit tammi kuussa 3 elarit eli edelliset sain 18.12 mun mukaan se menisi näin että...
  5. uneilmasäleikkö

    apua!!!!!

    mun olisi tarkotus lähteä ekaa kertaa tytön syntymän jälkeen ulos yksin ilman ukkoa :D :D :D ja ollaan suuniteltu tätä reissua 2kk nyt kun tänään pääsee illemmalla ukos mua ei kiinostakkaan yhtää enää lähteä ...osaako joku kertoo syyn miksei vaikka pääsisi juomaan
  6. uneilmasäleikkö

    rupesipa tekee mieli

    paistettu kanamunaa ja leipäää :p :p :p
  7. uneilmasäleikkö

    apuja tarvitaan

    mulla on viikkoja 39+0 ja tullut päivällä jotai limaaa onko se se lima tulppa aikasemmin ei oo ikinä irronnut eikä ees supistele
  8. uneilmasäleikkö

    tulipa taas tehtyyyy

    koti hommii yöllä :laugh: :laugh: :laugh: siis tiskattua mm..... ja vielä pitäis kerää tavaroita lattioilta :headwall: :headwall: :headwall: jo vaikka synnytys käynistyis ei ollut viikon loppuna ees apua vaikka siivosin 2 päivää ei yhtää supistusta :( :( :( :(
  9. uneilmasäleikkö

    auts.....=(

    kun supistaa ja mulla on la aika vasta 2.4 :| :| :| :| pitäisköhän soittaa kättärille????
  10. uneilmasäleikkö

    mitäs ruokaa

    teillä on tänään??? meillä on spagettia ja pastakastiketta :p :p :p
  11. uneilmasäleikkö

    mitäs ruokana

    kokeilen ekaaa kertaaa tehdä kana lasangea katotaan tuleeko hyväää kun kaikki on sanonnut että se on hyväää ;) ;)
  12. uneilmasäleikkö

    jee jeee vihdoinkin

    ja onhan sitä odotettu tyttö sain lähempää paikan siis hoitopaikan ennen oli melkein 10km nyt kävely matkan päässä ;) ;) ;) ;) pitäis alottaaa ensi viikolla :) :) :)
  13. uneilmasäleikkö

    ottaa kaaliin

    kun lapset ei nuku 6.v ja 3.v :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: vanhemmalla on herätys klo:6.45
  14. uneilmasäleikkö

    onko pahan hintaset

    170e brion vaunuista vm 2005 koppa osa käyttämätön siis yhdistelmistä
  15. uneilmasäleikkö

    nyt on pakko lähteee

    siis kauppaaan
  16. uneilmasäleikkö

    jee jee täällä

    sataa lunta :D :D :D
  17. uneilmasäleikkö

    iik

    pitäis lähtee kauppaaan lopput joulu ruokii ostaaa :headwall: :headwall: :headwall:
  18. uneilmasäleikkö

    hyvää huomenta

    eipä oo 3 jälkeen tullut nukuttua :headwall: :headwall: :headwall: asiat vaan pyörii mielessä kun mummo pääsi eilen munais leikkaukseen kun sai siirennäisen munuaisen saa nähdä onko selvinnyt leikkauksesta :'( :'( :'(
  19. uneilmasäleikkö

    voisiko joku kertooo

    paljon maksaaa brion yhdistelmä vaunujen postitus tulee maksamaan kun ne max painaaa 20kg kuulin että maksu olisi 70e :D :D :D postitus tapahtuu matka huolon kautta
  20. uneilmasäleikkö

    mitä ruokaaa teillä on

    tänään meillä on jauheliha kastiketta ja spagettiii pojalle ja tyttö ja minä syödään kalapuikkoja ja spagettiii :p :p :p

Yhteistyössä