Hakutulokset

  1. M

    Pienois tuulimyllyn teko-ohjetta kaivataan.

    Löytyisikö keneltäkään pienois tuulimyllyn teko-ohjetta? Mieheni haluaisi tehdä isälleen syntymäpäivälahjaksi(50.v) sellaisen mutta ei ole ohjeita. Laittakaa vaikka jokin nettisivu mistä löytäisi ohjeen. :headwall: <br><br>
  2. M

    Äitejä jotka syntyneet 1979?

    Juup, täällä olis kans yks -79 äippä jolla poijat 9v ja 4kk. :)
  3. M

    nimiä pojalle....

    Jiri,Jere,Niko,Joni........
  4. M

    Jyväskylässä syntyneet 2006

    Laittakaapa tänne vuonna 2006 Keski-suomen keskussairaalassa syntyneitä.Oliko tyttö/poika,päivämäärä.<br><br>
  5. M

    kokemuksia kuparikierukasta??

    Meillä oli vaikeuksia saada lapsi kierukan poiston jälkeen mutta 3 vuoden sitkeällä yrityksellä tärppäs...
  6. M

    Kuukautiset

    Elikkä kuinka pian kuukautiset ovat teillä alkaneet synnytyksen jälkeen ja kuinka runsaat ne on ollu. Mulla synnytyksestä 5 viikkoa ja nyt ekat menkat jotka on aivan hirveen kivuliaat ja runsaat. Jälkivuoto mulla kesti 3 viikkoa.
  7. M

    SOKERIKLUBI

    Olis kiva tietää muiden arvoja.Mulla paastoarvo oli tänä aamuna 2.9 :flower:
  8. M

    salasitko puolisoltasi...

    \ Täysin samaa mieltä.
  9. M

    SOKERIKLUBI

    \ Mitä sitten söit puuron tilalla.
  10. M

    Raparperim piirakka

    Laittakaa joku mulle hyvä raparperi piirakan ohje .Olen myös kuullut et kun laittaa raparperiä ja mansikoita sekaisin niin tulis hyvää .Onko näin? :p
  11. M

    Anopin ruokaostokset

    Parikin kertaa anoppi on tullut kylään (ison) ruokakassin kera ja sanonut selvällä suomenkielellä ettei näitä tarvitse maksaa takaisin ja on ihan hyvää hyvyyttään ostanut meille perustarpeita ettei pääse loppumaan mikään kesken. Jokin aika sitten jouduin lainaamaan anopilta rahaa ja takaisin...
  12. M

    Synttäri ym. lahjoista

    Meillä taas käy yleensä niin että isovanhemmat ostavat juuri sen minkä itse aioimme ostaa. Viime syntymäpäivänäkin aioimme ostaa pojallemme cd-radio nauhurin mutta kun tulimme reissusta kotia niin olipa mummo ja pappa ostaneet sen jo ja vielä ennen synttäriä.Kyllä korpee tollanen lapsellinen...
  13. M

    Koiran käytös

    Onko teidän koiran käytös muuttunut raskauden myötä. Meillä koiralle on tullut suojeluvietti ja ei päästä miespuolisia mun lähelle.
  14. M

    Miten päätätte nimen...

    Me tehtiin sellanen sopimus että minä päätän tytölle nimen ja mies saa päättää pojalle nimen. Nimiehdotukset katotaan kylläkin yhdessä ettei tule mitään aivan hirveetä nimeä listalle :headwall:
  15. M

    gallup:Perheenne tähtimerkit

    Äiti neitsyt, isä vaaka ja poika kaksonen.
  16. M

    79 äitejä jyväskylästä

    Huhtasuolla on yksi äippä.Meillä -97 syntynyt poika ja toista odotellaan innolla. Pitäis ton sormustestin perusteella olla tyttö.Saapa nähdä kuinka käy.

Yhteistyössä