Hakutulokset

  1. Ä

    ***Kevyempänä kesään*** tammikuu -10

    Kelpaako teidän ryhmään tavoitteella -7 kg?? Eli nimi:Ä-2 pituus:163cm paino nyt:62kg tavoite paino:55kg pudotettu: 0 viikkopudotus: 0
  2. Ä

    .

    :/
  3. Ä

    Kylläpäs oli nopeaa toimintaa..

    hei! mullekkaan ei oo koiria vielä tullu, vaikka palautin ensimmäisenä palautus päivänä!! Oisitko viittiny laittaa mulle yv:nä ton Anne Rahusen numeron,ni voisin kans soitella sinne ens viikon lopulla jos koiria ei ala näkymää...
  4. Ä

    Lapsi 1v3kk eikä vielä kävele itse, voinko auttaa asiassa jotenkin?

    Leikkien kautta kannustaen :)
  5. Ä

    Muumimaailman eväspaikat?

    on penkki + pöytä systeemejäkin
  6. Ä

    tästä pyörästä kokemuksia

    ukko veikkas että se on joku marketti merkki.
  7. Ä

    rivarissa asuvan maksut

    Peesi
  8. Ä

    G: Alle 1-v. soseet

    Sekä että ja sitten niin että keitin perunat, lihat, kukkakaalit yms ja sekoitin esim. kaupan maissisosetta sekaan!
  9. Ä

    Kiinteistä

    aloita vuorotellen jokaisesta ryhmästä! Kasvikset, viljat, hedelmät ja marjat,lihat ja kalat....
  10. Ä

    Pitäiskö soitella sairaalaan? (supistuksista)

    toivottavasti loppuu :hug: jos aamulla jatkuu vaadit että tutkitaan heti mistä johtuu! Öitä ja koitahan saada nukuttua!
  11. Ä

    Pitäiskö soitella sairaalaan? (supistuksista)

    Mitä ne sano?? :wave: :wave:
  12. Ä

    matkasyöttötuoleja??

    joo mut poika jo 1v4kk ja ei enää viittis ostaa...ei vain täsä vaiheessa suostu syömään kuin syöttötuolissa ja ois tollanen 3vrk reissu edessä!
  13. Ä

    saanko itse valita tai vaikuttaa päätökseen käynnistelläänkö tipalla vai pillereillä?

    mulla käynnistettiin suoraan tipalla synnytyssalissa!
  14. Ä

    Häkkisängystä pois!?

    esikoinen tuli pinnasängystä vuoden ikäisenä yli joten se piti vaihtaa pois ,nyt kuopus 1v4kk nukkuu vielä pinnasängyssä ja saa nukkuakkin vielä pitkään jos ei kolahda yli sieltä!
  15. Ä

    matkasyöttötuoleja??

    tietääkö kukaan vuokraako esim. lastentarvike liike niitä??
  16. Ä

    äkkiä apuja

    miä teetän sil s-marketin omal mistä saa s-bonuksetkin!
  17. Ä

    pääkallo kertakäyttöastiat??!!!

    mitens olis nää?? http://www.pinjata.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=500
  18. Ä

    Automerkki/-malli jossa oikeasti tilaa takapenkillä?

    tiukkaa tekee kaukalo,turvavyöistuin ja turvaistuin. mahtuvat juuri ja juuri. sormet verellä saa laitaa turvavöitä...
  19. Ä

    Automerkki/-malli jossa oikeasti tilaa takapenkillä?

    mikä vm teillä on?

Yhteistyössä