Hakutulokset

  1. W

    mitä tehdä kun mies läpsii lasta?

    :'( HUH!!! Tulipas nyt paha mieli!!!!!!! Kyllä tekis mieli tulla teille ja ottaa se pieni ressukka mukaan ja helliä pikkuista, voi pientä! Pitää sylissä turvassa ettei tollanen hirvee äijä pääse läpsimään tai ties mitä tekemään kun toisen pikkumasu huutaa nälkäänsä... aijai kun nyt suututtaa...
  2. W

    Miksi täällä on niin paljon...

    :( Ikävää jos on joku nähnyt niin paljon vaivaa että haluaa häiriköidä tuntemattomia. Olen eräällä toisella palstalla ihan päivittäin ja aina samalla nimmarilla ja siellä on niin "tuttuja" kaikki toisilleen että ihan on paljastettu asuinkaupungit ym. Huh, uskaltaakohan enää kertoilla liikoja...
  3. W

    VIELÄ EHDIT :O)

    :attn: Moni jo laittoikin viestiä minulle ja pyysi kuvia kivoista joululahjatuotteista. Nyt vielä ehtii, jos joku haluaa vähän erilaisia joululahjoja tänä vuonna antaa. pelit, palapelit, askartelujutut, kirjat, pehmotyökalupakit, pehmokäsilaukut ja vaikka mitä =) Ja lupasin myös kaikille...
  4. W

    MINULTA VOI TILATA UUSIA KIVOJA PELEJÄ YM.

    \ No, älä pelkää sari81, en saa sydäriä... tämähän alkaa olla ihan hauskaa! Ettäkö asiakkaat saisivat sanoa myyjästä ihan mitä vain, kai sitä nyt asemaansa saa puolustaa! ja olipas asiallisia ja asiassa pysyviä kommentteja juu:lla... verkostomyyjät eivät ole rautaisia ammattilaisia...
  5. W

    MINULTA VOI TILATA UUSIA KIVOJA PELEJÄ YM.

    \ No, eipä kyllä uskoisi sinua yrittäjäksi, heh! Miten voit väittää ja yleistää verkostomarkkinoijia että eivät ole rautaisia ammattilaisia... uskomatonta! Ja oli bisnes sitten verkostomarkkinointia tai muuta, aina on pointti se että kulut ovat pienemmät kuin tulot, hyvänen aika kai sinä sen...
  6. W

    MINULTA VOI TILATA UUSIA KIVOJA PELEJÄ YM.

    :hug: Kiitos Micosa! On näköjään yksi fiksukin eksynyt tänne :-) En mihinkään katoakaan, jatkan muilla palstoilla, mutta täällä en enää jaksa selitellä kaikenlaisille epäilijöille... olet oikeassa, ne ketkä haluavat tehdä töitä ja työllistää itsensä vaikka vain ihan harrastusmielessä saavat...
  7. W

    MINULTA VOI TILATA UUSIA KIVOJA PELEJÄ YM.

    :headwall: Voi hyvänen aika, kylläpäs tämä nyt on vaikea asia teille... en ole missään vaiheessa sanonut olevani ison firman pitäjä... tälläisisä jälleenmyyjiä on suomi täynnä, juuri esim. kotiäitejä, jotka omaksi harrastuksekseen tekevät myyntityötä ja samalla kirjanpitotyötä, koska se on...
  8. W

    MINULTA VOI TILATA UUSIA KIVOJA PELEJÄ YM.

    sinulle "juu"... etpä taida "yritys"-asioista mitään ymmärtää... sanotaan nyt näin että itse en edes miellä itseäni yrittäjäksi sen varsinaisessa merkityksessä... jos kyseessä on varsinaisen työn ohella tapahtuva "myynti-harrastus", jossa saattaa olla että muutamaan kuukauteen ei tapahdu...
  9. W

    MINULTA VOI TILATA UUSIA KIVOJA PELEJÄ YM.

    :wave: Minulla nyt kuitenkin sattuu olemaan ihan laillinen yritys, joka toimii omalla nimelläni ja olen myöskin siellä mainitsemassasi rekisterissä, ihan y-tunnuskin löytyy, mutta en tälläisille keskustelupalstoille ala tunnuksiani kirjoittelemaan. Jos jotakuta kiinnostaa tuotteeni, hän ottaa...
  10. W

    MINULTA VOI TILATA UUSIA KIVOJA PELEJÄ YM.

    :wave: Minulla nyt kuitenkin sattuu olemaan ihan laillinen yritys, joka toimii omalla nimelläni ja olen myöskin siellä mainitsemassasi rekisterissä, ihan y-tunnuskin löytyy, mutta en tälläisille keskustelupalstoille ala tunnuksiani kirjoittelemaan. Jos jotakuta kiinnostaa tuotteeni, hän ottaa...
  11. W

    MINULTA VOI TILATA UUSIA KIVOJA PELEJÄ YM.

    Erilaisia seurapelejä, aiheina liikenne, eläimet, juhlat ym. todella kivoja, ei niitä ihan tavallisia "afrikan tähtiä" mitä joka vuosi löytyy kaupoista. Palapeleissä on ihan 2 palan pelejä, eli ihan pikkuisillekin.. ja tietty sitten isommillekin. Tuolta "kirpputori" osiosta voi vaikka minulle...
  12. W

    MINULTA VOI TILATA UUSIA KIVOJA PELEJÄ YM.

    Suvi ! Eipä näy kieltoa missään... Ja eihän sinun ole pakko mitään ostaa, nämä eivät olekaan tiukkapipoille tarkoitettuja :laugh:
  13. W

    MINULTA VOI TILATA UUSIA KIVOJA PELEJÄ YM.

    :attn: Nyt joululahjoiksi kivoja erilaisia pelejä ja palapelejä eri ikäisille lapsille. Näitä ei myydä kaupoissa. Pyydä kuvat ja tiedot sähköpostiisi. =)

Yhteistyössä