Hakutulokset

  1. Y

    Tänään koskee

    Minulla oli laskettu aika 1.6. Enkelivauvani syntyi tammikuussa raskausviikolla 20. Lasketun ajan päivänä oli siskoni vauvan ristiäiset. Olin sylikummina. Menimme suoraan hautausmaalta ristiäisiin. Luulin, että pystyn pitämään itseni koossa. Kastetilaisuus alkoi virrellä Ystävä sä lapsien. "...
  2. Y

    Kun raskaus keskeytyy, mihin pienet vauvat menevät?

    Hei, Mulla synnytys käynnistettiin rv 20. Lapsivesi oli tosin jo kolme päivää aikaisemmin alkanut vuotaa. Menetin vauvan kohtutulehduksen seurauksena :'( . Olin silloin itsekin todella sairas, joten olin koko käynnistyksen ajan sairaalassa. Kävin kohdunsuulle laitettavien tablettien...
  3. Y

    Pieni enkelimme

    Otan koko sydämestäni osaa teidän suruunne. Tiedän, miten vaikeita asioita olette joutuneet kokemaan ja miten valtava surutyö teillä on edessänne. Me menetimme esikoistyttömme vuoden alussa rv:lla 20. Kaipaus ja suru ovat edelleen päällimmäisiä asioita elämässä. Tällaisen menetyksen käsittely...
  4. Y

    Esikko taivaaseen rv20+1, toinen nyt 2v. mut se 3mas...

    Menetin pienen tyttövauvani vuoden alussa rv 20+4. Kyse oli myös esikoisesta. Tyttö on minulle ensimmäinen lapseni ja todella suutun, jos joku muuta väittää. Ihmiset tosiaan päästelevät suustaan välillä aika loukkaaviakin juttuja eivätkä kykene ymmärtämään, miten isosta menetyksestä tässä on...
  5. Y

    Keskenmenot ja/tai kohtukuolemat ja niiden syyt!?

    Mulla raskaus keskeytyi vuoden alussa raskausviikolla 20+4. Syynä oli erittäin raju kohtutulehdus. Kohdunkalvoon tuli reikä ja lapsivesi alkoi vuotaa. Synnytys jouduttiin käynnistämään muutaman päivän kuluttua. Olin ollut sairaalassa kovan kuumeen ja rajujen yleisoireiden vuoksi jo vähän yli...
  6. Y

    kaksoisvauvani eivät jaksaneet elää

    Hei, Suuri osanottoni menetyksesi johdosta! Oma tarinani löytyy keskenmeno rv 20, tukea kaivaten -pinosta. Pikkuiseni poismenosta on nyt puolitoista kuukautta. Suru on edelleen suuri ja kaipaus sydämessä valtava. Kyyneleet tulevat päivittäin. Silti elämä jatkuu päällisin puolin normaalisti...
  7. Y

    Keskenmeno rv 20, tukea kaivaten

    Itse sain heti synnytystä seuraavana aamuna maidon nousun estävän pillerin. Raskauteni keskeytyi rv 20+4. Mitään ei puhuttu siitä, että maidon nousu olisi tässä vaiheessa epätodennäköistä. Vähän oudolta siis tuntuu, ettet heti pilleriä saanut. Kaipa ne käytännöt sitten vaan vaihtelee. Koita...
  8. Y

    Keskenmeno rv 20, tukea kaivaten

    Syvä osanottoni Klara. Ajatuksissani pyörivät samanlaiset asiat kuin sinulla. Tuntuu uskomattoman tyhjältä. Minäkin näen pienokaisemme jatkuvasti mielessäni. Kaipaus on suunnaton. Välillä tuntuu, että tukehdun. Aluksi tunsin puhdasta surua ja kaipausta. Nyt niihin sekoittuu vihaa ja katkeruutta...
  9. Y

    Keskenmeno rv 20, tukea kaivaten

    Kiitos viestistäsi Klaava. Osanottoni myös sinulle ja onnea kuopuksen syntymästä. Nyt kun pienen enkelityttöni poismenosta on kulunut kaksi viikkoa, alan vasta kunnolla ymmärtää, miten pitkä ja raskas suruprosessi tässä on edessä. Olen itsekin miettinyt, pitäisikö todella antaa surulle kunnolla...
  10. Y

    Keskenmeno rv 20, tukea kaivaten

    Kiitos teille, jotka annatte tukea ja jaatte oman kokemuksen kanssani. On helpottavaa tietää, ettei ole yksin tämän asian kanssa, vaikka en tätä kohtaloa kellekään toiselle toivoisikaan. Ystävien tuki on todella tärkeää, mutta saman kokeneiden ihmisten kanssa keskustelu on aivan korvaamatonta...
  11. Y

    Keskenmeno rv 20, tukea kaivaten

    Jouduin tiistaina 8.1.2008 sairaalaan umpisuolentulehdusepäilyn takia. Olin kovassa kuumeessa ja vatsa oli kipeä. Muutaman päivän sisällä osoittautui, että kyseessä olikin kohtutulehdus, jota alettiin heti hoitaa suoraan suoneen annettavilla antibiooteilla. Vauva voi tässä vaiheessa vielä hyvin...

Yhteistyössä