Hakutulokset

1. U

Lapsettomuuden hyväksyminen - onko se mahdollista?

Ehdotuksesi kuulostaa ihan hyvältä. Harkitsen sitä varmasti myöhemmin, kun olen saanut omat asiani selkiytymään. Ensin täytyisi hyväksyä lapsettomuus, selättää masennus ja pelastaa parisuhde. Menevätkö tässä järjestyksessä ja selviänkö kaikesta? Tavalla tai toisella asiat on käytävä läpi. Aikaa...
  2. U

Lapsettomuuden hyväksyminen - onko se mahdollista?

Kuinka moni muu painiskelee lapsettomuuden hyväksymisen kanssa? Onko joku jopa kyennyt sen hyväksymään? Missä iässä se on pakko hyväksyä? Varoitan jo etukäteen, tulossa on katkeraa tilitystä, johon voi suhtautu pienellä varauksella. Jonakin toisena päivänä tekstistä voisi tulla vähän...
  3. U

taas uusi "vanhus" kuumeilee

Voi Annastiina, pahalta ja niin tutulta tuntuu uutisesi. Fyysisesti olet jo varmaan selvinnyt, mutta henkinen toipuminen vie aikaa. Eikä sitä voi tietää kuinka kauan aikaa menee. Eka viikko on pahin, mutta mustia hetkiä voi tulla myöhemminkin. Minulla ainakin on vieläkin tunteet pinnassa, vaikka...
  4. U

YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Kiva nähdä, että Taryna ja Lumi-Marja ovat täällä jo reippaina ja toiveikkaina kuumeilemassa. Teihin olen törmännyt tuolla nelikymppisten puolella. Täälläkin olen käynyt kurkkimassa, mutta vasta nyt rohkenin kirjoittaa. Minä täytän huhtikuussa 45 vuotta ja vielä odottelen esikoista syntyväksi...
  5. U

Keskenmenon jälkeistä elämää

Kiva kuulla, että kaikilla tuntuu elämä lopulta voittavan ja toivoa on näkyvissä. Siltä minustakin nyt tuntuu, vaikka alkuviikon olin aivan pohjalla. Menin maanantaina sairaalaan ja sain lääkkeet tyhjennystä varten. Olin muka varustautunut sairaalakäyntin ja lääkärin vastaanotolla pysyin kyllä...
  6. U

Hienoa, kun jaksat päivittää listaa, vaikka käyt rankkoja kokemuksia läpi. Sinä olet mahtava esimerkki meille kaikille. Monet kiitokset kaikille mieltä lämmittävistä kommenteista. Tällä palstalla tuntee ihan selvästi, että ei ole kokemustensa kanssa yksin. Kaikkia meitä koetellaan, mutta kyllä...
  7. U

Toivottavasti jaksat säilyttää valoisan elämänasenteesi ison surun keskellä. Minä uskon siihen, että elämä kantaa, vaikka kuinka välillä potkiikin. Jostakin löytyy aina uusi toivo. Onneksi tänne palstalle tulee myös iloisia uutisia, kuten Annastiinalta. Oikein paljon onnea sinulle! Minä olen...
  8. U

Hei! Kiitos kaikille mukavasta vastaanotosta. Tältä palstalta välittyy aito lämpö erilaisissa elämäntilanteissa olevia nelikymppisiä kohtaan. Kaikkia jaksetaan kannustaa. Erityisesti Rouva Pikkumyy jaksaa tsempata ja kannustaa jokaista. Sinä olet mahtava energiapakkaus! Minä olen myös...
  9. U

Hei! Täällä tuntuu olevan paljon kohtalotovereita. Olen käynyt lueskelemassa juttujanne ja olen elänyt mukana vauvahaaveissa, plussauksissa ja surullisissa tapahtumissa. Nyt uskalsin vihdoin rekisteröityä ja kirjoittaa. Nyt se plussa sitten pamahti minulle, enkä tiedä uskallanko vielä...

Yhteistyössä