Hakutulokset

1. T

Maidoton, munaton ja viljaton ruokavalio, mitä voi syödä??

Itse jouduin muutama vuosi sitten noudattaamaan lapsen takia samaista diettiä, eli kaupasta löytyy melko hyvin kaikenlaisia gluteenittomia tuotteita, Moilasen gluteenittomat (leivät) löytyvät yleensä pakastekaapeista on suurimmalta osaltaa myös maidottomia ja munattomia. itse söin kyllä myös...
  2. T

Imetys, kilpirauhasen vajaatoiminta

hei, minulla on 2 kk ikäinen vauva ja nyt synnytyksen jälkeen todettu kilpirauhasen vajaatoiminta, ilmeisesti tyroksiini hoito ei vaikuta imetykseen ? eikä aiheuta imeväiselle mitään haittavaikutuksia, imetys sujuu alun hankaluuksien jälkeen hyvin.
  3. T

lonkan ja nivelten kolotus

Moi ! se voi olla vale-iskias niin kuin minulla ( raskausviikko 23 menossa) se tarkoittaa kun selän asento muuttuu ja saattaa lihakset olla jännityksessä, niin iskias hermo jää puristuksiin ja se sattaa hieman tulehtua . mulla tällä hetkellä särky sietämätön, istua ei oikein voi kun alkaa...
  4. T

kystä kilpirauhasessa?

Kiitos! olipa kiva kun kerroit mitä leikkauksen aikana tapahtuu. kiitos sinulle.
  5. T

kystä kilpirauhasessa?

hei! onko kenellläkään vastaavanlaista vaivaa ? Minulla todettiin kysta kilpirauhasessa. ja se on jo 2 kertaa tyhjentty ja taas vaivaa. siihen tarvitaan nyt sitten leikkaus hoito. ajattelin että onko keltään leikattu ja miten suuri leikkaus on kysessä ?(pelottaa).
  6. T

***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

no niin, kerroin tässä muutama päivä, että oli verenvuotoa, ja kävin sitten eilen lääkärissä ja pahin kävi toteen, keskenmeno. toivottavsti vielä joskus onnistuu. toivotan teille muille onnea !
  7. T

***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

Olisin kysynyt teiltä verenvuodosta? Onko teillä kenelläkään ollut näin raskauden alussa? ja onko se kestänyt kuinka kauan? itsellä alkoi viimeyönä vuoto, kipuja ei juurikaan ole. soitin sairaalaan ja käskivät seurailla viikonlopun yli. pelottaa aivan kamalasti miten käy. tofu ja...
  8. T

***SYYSMASSUKAT 2008***

Täällä olisi yksi kainuulainen odottaja lisää, kolmas olisi tulossa.... toivottvasti nyt menisi kaikki hyvin. (hieman pelottaa kun oli keskenmeno tätä ennen). Olo ollut ihmeen hyvä, mitä nyt väsymys on kova,(varsinkin työpäivän jälkeen).Ei ole ollut niin huonoa oloa kuin kahdessa...
  9. T

***SYYSMASSUKAT 2008***

Yhteistyössä