Hakutulokset

  1. Poiu

    Onko teillä nuorilla

    ^ niimpä !
  2. Poiu

    Onko teillä nuorilla

    mitä väliä sillä on onko uutta, vaiko käytettyä? ihmettelenpä vaan..eiköhän se vauva viihdy ihan samallai, oli ne kumpia vaan. Eihän ne edes tajua vaatteiden yms. päälle vielä mitään.. :o
  3. Poiu

    Nuoret pariskunnat/sinkkuäidit hoi!

    joo, mulla kans paino nousi sen 20kg.. :o Mutta on lähtenykki jo pois. Ainut vaan, että on jääny tommone löllömaha, ja noi raskausarvet on aika ikäviä, kun mahaankin tuli sillon ihan lopussa... :/
  4. Poiu

    Nuoret pariskunnat/sinkkuäidit hoi!

    mistä päin oulua te sitte ootta?
  5. Poiu

    Nuoret pariskunnat/sinkkuäidit hoi!

    Samaa mieltä. Se on mulle nyt ihan sama, minkä ikäsenä kukanenki lapsia tekee. Kyllä luulis jokaisen tietävän itse parhaiten mihin pystyy! Mutta, asiaan. Maikkulassa me asutaan miehen ja pojan kans, meille kuuluu hyvää, ja on ollu kyllä ihan mahtavaa ton pojun kanssa ! =) Tykkään niiin...
  6. Poiu

    Nuoret pariskunnat/sinkkuäidit hoi!

    tääällänäin ! :wave: äiti -90, poika 09/09 ja mieski löytyy ! Oulusta oomme ! Muista oulusta?
  7. Poiu

    äidit vm-89 tai 90!

    Tuu www.nuoretaidt.fi sivustolle ! =) Siellä on hyviä neuvoja, ja paljon samassa tilanteessa olevia :) mä oon tykänny kyllä hirveesti tosta sivustosta, ja oon löytäny moneen ongelmaan sieltä apua.. =)
  8. Poiu

    äidit vm-89 tai 90!

    ja kuule, se ei iästä oo kiinni että miten jaksaa. Pitää vaan uskoo itteesä :heart: :hug:
  9. Poiu

    äidit vm-89 tai 90!

    Mulla oli joo kans alussa kauhee masennus. itkin vaan, ja oli ihan hirveää, kun mies kävi vielä ekan viikon töissä, ku tultiin kotiin.. Mutta onneksi se helpotti sitte.. Mutta tosiaan, muistat ulkoilla ja pyydä apua jos tuntuu että sitä tarviit. voi myös tuntua siksi raskaalta se lapsenhoito...
  10. Poiu

    äidit vm-89 tai 90!

    ja haluaisin vielä lisätä, että todellakaan kenenkään ei pitäisi tulla tänne yleistämään miten huonoja teinipissix äitejä ne 17- vuotiaat on. Todellakaan ei voi yleistää, koska jokainen ihminen on niin erillainen, ja kyllä sen tietää itse kukanenki millon on valmis äidiksi. Itse tiesin heti...
  11. Poiu

    äidit vm-89 tai 90!

    hei, täällä ilmoittautuisi yks vm -90 äiti ! :wave: Poika on nyt 4kk:n ikäinen, hyvin on mennyt ! Miehen kanssa asustellaan täällä Oulun suunnalla, mies töissä, minä lapsen kanssa kotona. Heinäkuussa 2008 ukko lähtee armeijan harmaaseen.. Opiskeluista mulla 2 vuuotta jäljellä, ja tarkoitus...
  12. Poiu

    TULKAA TÄNNE ÄIDIT 18v

    täällä myös, kohta 18 vuotias tyttönen, yhden pojan äiti =) Oulusta päin ollaan me.. B)
  13. Poiu

    minkä ikäisenä ekat hampaat??

    meidän pojalle (kohta 4kk) on nyt tulossa alavasemmalle hammas. Eilen huomasin että oli tullut jo läpikin pikku piikki... =)

Yhteistyössä