Hakutulokset

  1. Ä

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Hei. En ole juuri kirjoitellut tänne paria viestiä lukuunottamatta, mutta lukemassa oon käynyt sitäkin ahkerammin loppuun asti =) Meille syntyi kolmas poika 29.7.08 klo.4.50. Tämä syötävän suloinen rakkauspakkaus antoi odottaa itseään rv:lle 41+4, mutta nopsasti syntyi kun niin päätti...
  2. Ä

    HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

    Multa otettiin Streptokokki koe viime viikon ke aikaisten supistusten takia. Tänään sain vastauksen ja se oli positiivinen. Sain siihen antipiottikuurin ja nyt pitäis supistelujen loppua. Onko kellään muilla vastaavia kokemuksia? Mulla oli viime viikon ma neuvola, kaikki oli ok. Vauvan...
  3. Ä

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Lumi-Marjalle voimia tulevaan. Eipä kenellekkään toivois noin kovaa kohtaloa, mutta elämä on epäreilua toisia kohtaan. Itse oon syntyny 27.6 ja la 18.7. Kummipoika on syntynyt 16.7, saa nähdä jääkö synttärit väliin tältä vuodelta. Voi olla, että ei, kun pojat on menny viikon yli lasketunajan...
  4. Ä

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Toukomammalle jaksamista odotteluun :) Mulla on kans samat fiilikset kuin Violalla. Pelkään ja jännitän ennen ultraan ja jopa neuvolaan menoa, vaikka tähän asti kaikki on ollut hyvin. Ensimmäisen aikana en osannut pelätä mitään, toisen aikana jo jotain ja nyt tuntuu, että on ihan hysteerinen...
  5. Ä

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Ikäerosta: Esikoisen ja iltatähden ikäero 7v10kk ja kuopuksen ja iltatähden 5v8kk. Esikoisen ja kuopuksen ikäero 2v2kk. Itestä tuntuu kuin olis taas ensisynnyttäjä ja niin sanoi neuvolan tätikin et synnytys voi edetä kuin ensisynnyttäjillä eli ei niin kauhean nopsasti. Äitiyspakkausta en aio...
  6. Ä

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Voimia ja jaksamista Lumi-Marjalle ja Ensikertalaiselle. Tulin juuri ristiäisistä ja mielessäni ajattelin, että kumpa olis itekkin vielä joskus tuossa vaiheessa... Kävin perjantaina ensimmäisessä lääkärinneuvolassa ja kaikki oli ok. Hb oli laskenu 155 134. Painoa oli tullu pari kiloa lisää. Nyt...
  7. Ä

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Mä tässä odottelen, että koska mulle alkaa noi samat komentit kuulua, kun ennestään kaks poikaa. Mä en tätä vauvaa tytön kaipuussa halunnut vaan oon aina ajatellut et ois mukava, kun joskus olis kolme lasta. Kun vaan odotus ja synnytys menis hyvin ja sais terveen vauvan syliin. äibbä78 ja...
  8. Ä

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Täälä olis taas uus heinämamma tulossa joukkoon mukaan =) Laskettu aika 18.7, viikkoja 13+3. Ennestään kaksi poikaa, 00 ja 02 syntyneet. Synnytän iltatähden Seinäjoella. t. äibba78 ja iltatähti

Yhteistyössä