Hakutulokset

  1. K

    Voiko olla raskaana jos tulee tyhjennys vuoto, mutta on...

    niin kun aina sitä ajattelee et kun menkat tulee niin ei voi olla raskaana, nyt sit tuli mieleen et jos olikin pillereistä johtuva hormooni vuoto. Uuden liuskan kumminkin aloitin tiistaina, et nyt olen sen kaksi ottanut...
  2. K

    Voiko olla raskaana jos tulee tyhjennys vuoto, mutta on...

    lopettanut pillerit kesken ? eli siis viimenen viikko jäi syömättä ja viiden päivän päästä alko tyhjennys vuoto, ja pidin nyt sen sen 7 päivän tauon ja aloitin uuden liuskan... Nyt sit tuli mieleen et voiko tulla raskaaksi kun lopetin kesken ??
  3. K

    Mitkä teidän lapsilla on toivotuimmat lahjat jouluna

    Tyttö kohta 6v laulava timantti barbi, karvis pyyhe, pieni nukke, puhuva pörrö pää, pehmo koira, tanssi matto. Poika 3v työkalu pöytä, pyssy, autoja, polku traktori, legot, autorata.
  4. K

    Tähti Jonathan -haalarin talveksi ostaneita?

    meillä kans toppahousuista lähti toisella kerralla irti molemmat lenkit !
  5. K

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    no niin menkat vihdoin alkoi tänään, olivatkin jo 12 päivää myöhäs. Toisaalta hyvä niin ei sit tarvii miettiä.
  6. K

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Onnea plussanneille ! Täällä ei menkkoja kuullu eikä näy, ja testi alku viikosta nega (kp42/31). Olisiko hormoonit sekaisin tai jotai. Nyt on hirvee flunssa päällä eilen 39 kuumetta, lapset olleet jo viikon :snotty:
  7. K

    KAIKKI ALLEKIRJOITTAMAAN!

    :wave:
  8. K

    MATO toukkia sisällä ??????

    joo tuolta kävin kans katsoo mut ei ihan tollasta löytyny. laitan kirjanmerkiin vielä. nyt täytyy lähtee kauppaan. mua alko ohan oksettaa et mitä kaikkee öttiäisiä voi olla!
  9. K

    MATO toukkia sisällä ??????

    joo ei ne noita ole kuin ruskeita pulleita toukkia joilla miljoona jalkaa kun koskee ne heittäytyy kuolleiks, niin ja ihan musta naama. ja löllöjä ei kovia.
  10. K

    MATO toukkia sisällä ??????

    täytyy varmaan ensi kerralla säästää kun löytyy ja viedä johonkin tai jotain, kiva kun on kohta matot reijillä tai jotain. ne on vaan niin inhottavia....
  11. K

    MATO toukkia sisällä ??????

    asutaan jyväskylän mlk tikkakoskella, joo se orava aina aamulla herää ja rymistelee ja juoksee pitkin kattoo ja kuulee kun se tulee takasi. mies saa kyllä mennä sinne väli kattoon mä en kyllä lähe sinne kurkkii. voi ei on tämäkin riesa. tosiaan nuo madot olen kaikki eri päivinä nähnyt, nyt...
  12. K

    MATO toukkia sisällä ??????

    mites te pääsitte niistä eroon et tarviiko siihen jonkun myrkyttäjän ? mä en kyllä uskalla mennä välikatolle se luukku on vielä meidän makkarissa kun se on entinenauto talli mistä nyt kesällä tehtiin huone. en kyllä yhtään tiedä missä täs olisi lähin luonnontieteen paikka....
  13. K

    MATO toukkia sisällä ??????

    ok, meilä väli katolla asustelee orava voisiko se aihettaa noita ? en tiedä kuinka siitä oravasta eroon pääsisi....
  14. K

    MATO toukkia sisällä ??????

    :attn:
  15. K

    MATO toukkia sisällä ??????

    ei niitäkään ei ole!
  16. K

    MATO toukkia sisällä ??????

    :attn:
  17. K

    MATO toukkia sisällä ??????

    ei ollut tämäkään, kun ei siinä karvoja ole, tällaine kuva löyty mikä näyttäs siltä ? [/url]http://www.aijaa.com/v.php?i=3004537.jpg[url]
  18. K

    MATO toukkia sisällä ??????

    ei ole sokeritoukka koska katsoin googlesta kuvan siitä...
  19. K

    MATO toukkia sisällä ??????

    niin eik jauhotoukat ole niissä jauhoissa ja hiutaleissa kun nämä kaverit on ollut lattioilla ja tänään tosiaan otin muovi astia kaapista muro kuppia niin siellä oli yksi !
  20. K

    MATO toukkia sisällä ??????

    86 vuoden talo, ikinä ei ole ennen ollut ja siis ne on selliaisia tosi isoja ja paksuja niin kuin 2cm pitkiä ja pulleita ! miten niistä sääsee eroon

Yhteistyössä