Hakutulokset

  1. emmiina00

    Eka clomikierto, jännittää!!

    Meillä! :) monta vuotta jahkailtu eikä olla oltu "kunnolla" hoidoissa, nyt pitäisi alku vuodesta mennä naistenklinikalle keskustelemaan mitä tehdään yms. JÄNNITTÄÄ! :heart:
  2. emmiina00

    mikä on martinan ja eskon tytön nimi?

    Familia Eerikäinen = Perhe Eerikäinen
  3. emmiina00

    Päivystykseen pikkuflunssassa...

    Täälläkin oli viikonloppuna päivystyksessä mamma joka sanoi että ei tolla pojalla oikeen muuta ollu kun ALIlämpöä 35,7. En oikein ymmärtänyt mitä ne siellä teki.
  4. emmiina00

    Onko totta tosiaan niin että villakoira käy allergiaperheeseen?

    Mulla on astma ja kaksi cotton de tulearia :) Ne on villakoiran "sukuisia", aluskarvaa ei ollenkaan, karvaa ei lähde ja hilsettä ei niin paljon. Jostain syystä en ole noiden kuolallekkaan allerginen kun taas kaikki "normaali" koirat saa silmät ja ihon kutiamaan pahasti.
  5. emmiina00

    Jee, ihan ensimmäiset villasukat ikinä

    Kiitos, toivottavasti miellyttää lahjan saajaakin =) Itseasiassa Aamuäree sain inspiraationi sinun joululahjaksi tekemästä taulusta, kotona ei vaan ollut muuta kuin lankaa =)
  6. emmiina00

    Jee, ihan ensimmäiset villasukat ikinä

    ja kiitos :hug: kiva kun saa jotain aikaseks ihan itse :)
  7. emmiina00

    Jee, ihan ensimmäiset villasukat ikinä

    Hmm, toi kuulostaa kivalta. täytyy harjotella johonkin etten mee pilamaan kauheeta työtä :D Tytölle olis niin helppo tehdä kukka tms. Olisko lapsen nimen alkukirjain ihan tyhmä?
  8. emmiina00

    Jee, ihan ensimmäiset villasukat ikinä

    Huh, nyt toinen valmis. vitsi kun osais vielä virkata jonkun kuvan tuohon varteen.. taitaa mennä liian vaikeeks :D
  9. emmiina00

    Jee, ihan ensimmäiset villasukat ikinä

    Kiitos! Tuolta luin ohjetta; http://www.kaspaikka.fi/neulonta-A&O/asusteita_vaatteita/sukat-tossut/sukkaohje.html#kantalappu Minäkään en ole koskaan ikinä tehnyt ennen, yläasteellakin äiti teki kantapäät :snotty: Tosi helppo ohje :)
  10. emmiina00

    Jee, ihan ensimmäiset villasukat ikinä

    Ja vaavi on jouluna 3kk, toivottavasti sopivat :)
  11. emmiina00

    Jee, ihan ensimmäiset villasukat ikinä

    Ihmettelin itsekkin miten niistä tuli noin pulleet, mut tosiaan ekat. Harjoituksen puutetta kai :) Saman verran silmukoita jalkapöydällä ja varressa kumminkin..hmm..
  12. emmiina00

    Jee, ihan ensimmäiset villasukat ikinä

    haha, ajattelin varoittaa tätä kautta jos lapsen äiti sattuu kattoo, että ne on rakkaudella tehty :heart: jos ei kehtaa pitää niin antas vaikka takas :D
  13. emmiina00

    Jee, ihan ensimmäiset villasukat ikinä

    Netistä luin ohjeita ja tein, meinasinpa vielä antaa kaverin pojalle :) http://www.aijaa.com/v.php?i=5325945.jpg :D
  14. emmiina00

    Olipa kiva selittää taas eilen ekaluokkalaiselle Pandermix-rokotteen sisältöä, elohopean yms aineiden merkitystä ihmiselle ja alle

    No kyllä ihan aiheesta. Olin viime viikolla ottamassa rokotetta pienessä terveyskeskuksessa missä oli pieniä lapsia, aikuisia ja mummoja, paikka tupaten täynnä. Siinä sitten alussa selvisi että paikalla oli vajaa 10 mummelia joilla ei oikeutta rokotteeseen, alkoivat kovaan ääneen huutamaan että...
  15. emmiina00

    kokemuksia piikkimatosta???

    Jompikumpi, taloustalo tai halpahalli. Siitä on jo hetki aikaa kun ostin sen. Tiedä sit mitä eroa niillä on, halvalla/kalliilla.
  16. emmiina00

    kokemuksia piikkimatosta???

    minä ostin sellaisen ( varmaan kaikista halvin malli, 20? ) ja on muuten hyvä! Pitkään kyllä meni ennen kuin pystyin siinä edes 10 min olemaan mutta; tuntee kuinka veri lähtee liikkeelle, nukun paremmin, päätä ei ole särkenyt kuukauteen ( uskomatonta) yms. Suosittelen =) Ja tykkää muuten tuo...
  17. emmiina00

    Jouluaskarteluja *kuvia*

    merkkaan :hug: ihana ketju :heart:
  18. emmiina00

    Onko täällä ollu siitä Nella-vauvasta, jota ei sit ollukaan?

    En tiedä onko tää sama törkymöykky mutta löysin kerran irc-galleriasta omia kuviani joita joku omaksi väitti. Oli aika hämmentynyt olo kun katsoin omaa naamaani ja vauvan kuvia yms. Minulla siis ei lapsia.. höh. :/
  19. emmiina00

    Nyt apua. Lapsi tahtoo tämmöisen lahjaksi, vaan mikä tämän nimi on??

    hei, mä näin tuollasen vihkon viime vuonna suomalaisessa kirjakaupassa, siskolle (10wee) ostin joululahjaksi ja kyllä muuten tykkäsi! =)

Yhteistyössä