Hakutulokset

1. E

Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Voih! mähän jään ihan jälkeen teistä muista. Koulu hommat vie niin paljo aikaa ettei täällä kerkee käydä ku vilkasemas. Kiitos kaikille positiivisista endo-tarinoista. Ne lievitti paljo mun pelkoja. Shv Oli kyllä aivan ihana kuva vaavista. Tollasessa haluttas käydä sitten...
  2. E

Emmu80 Koulua olis vielä 3 vuotta jäljellä. :/ eli ei mikään hyvä sauma. Ja enempi tossa pelottaa taloudellinen tilanne. Joka penni tulis laskee tosi tarkkaan jos en saisin ku minimi äitiyspäivärahaa. Kuinkahan paljon äitiyslomalainen saa tienata?
  3. E

Talvicci Juu, endo on todettu, senki vuoksi täytyis lasten hankintaa kiirehtiä.
  4. E

Talvicci Listaan voi laittaa iät: minä 22 ja ukko 23. Ja esikoinen olisi haaveissa. Muisti ei pelannu,joten en hoksannu et pillerit on äskettäin jääny pois miinalta, tottakai se voi olla myös sitä, ja varmaan onki. Oireet kuulosti niin samoilta mitä itsellä on.
  5. E

Unohtui äsken miina- Onko sinulta koskaan tutkittu endometrioosia? Kovat menkka kivut/vuodot voisi viitata siihen. Tarkoitus ei ole pelotella, ajattelin vain kysäistä.
  6. E

Taas yksi kuumeilija joka on kauan seuraillut pinon toimintaa, mutta nyt uskaultautui vasta kirjautua. Kuumeilua minulla on jatkunut kauan, mutta elämäntilanne ei vain ole ollut sopiva: koulu kesken ja poikaystävä ei ole ollut valmis. Nyt tilanne on parantunut siinä määrin, että poikaystävä...

Yhteistyössä