Hakutulokset

  1. H

    Meille syntyi poika

    :heart: Meille syntyi 27.3.06 maanantaina klo 9:15 kiireellisellä sektiolla rakas poika, paino tasan 4kg, pituus 51cm, pipo 37,5cm, täydet kymmenen pistettä poika sai. =) Kotiin pääsimme jo keskiviikkona ja nyt ollaan muutama päivä harjoiteltu kahden lapsen vanhempina oloa. Ja hyvin menee...
  2. H

    Joulukuussa 2003 syntyneiden äidit! Hohoi!

    Hei! Meidän ainut lapsi, vielä ainakin :), syntyi 4.12.03. Olen itse pian 30v ja olen palannut työelämään tammikuussa -05. Olen naimisissa ja meillä on myös terrieri-koira. Asumme etelä-Suomessa. Olen kiinnostunut kaikesta lapsiin ja kotiin liittyvästä. Jos sinua edes hieman kiinnostaa niin...
  3. H

    Ikuinen korvatulehdus!!!!!!!!!!!

    Hei! Meillä on 1v4kk vanha poika joka on sairastanut nyt 9 korvatulehdusta viime lokakuun jälkeen. Joka kerta on saanut antibioottikuurin. Onneksi on vakuutus jotta ollaan voitu aina mennä suoraan yksityiselle!! Kaksi viikkoa sitten laitettiin Mehiläisessä Hesassa titaaniputket molempiin...
  4. H

    Heinolan reumasairaala

    Olisikos kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? Ollaan poikani kanssa menossa sinne tutkimuksiin ja ihan vain uteliaisuuttani kyselen. Esitteet sieltä tänään tulivat mut olisko jotain muuta mitä kannattaisi ottaa huomioon?!
  5. H

    Ensiaskeleet!

    Jihuu! Nyt on meidänkin huushollissa nähty pikkuisännän ensiaskeleet. Ja voiku oli hienoa! Sekä lapsi että vanhemmat olivat onnesta ymmyrkäisenä! :D Pojalla ikää 1v1kk. B)
  6. H

    Auttakaahan, 1-v. synttärijuhlat!?

    Hei! Meillä juhlitaan ensi lauantaina pikkuisännän 1-v. synttäreitä. Täytti kylläkin jo 4.12, mutta olimme silloin reissussa ja juhlat siirtyi. Mitä voisin laittaa vieraille kahvin/teen lisäksi? Teenkö täytekakkua, piirakkaa, pullaa jne. vai mitä? Isi on iltavuorossa tämän viikon joten, joudun...
  7. H

    Tapaaminen Tikkurilaan?

    Onko Tikkurilassa järjestetty tapaamisia? Täällä melkein kolmekymppinen äiti ja 11kk vanha poika haluaisivat osallistua tälläseen tapaamiseen... :D
  8. H

    Major mistake!

    Joku täällä kyselikin onko kokemusta ihastumisesta/rakastumisesta miehen kaveriin. Minä kysyn puolestani onko ketään, jolle olisi käynyt samoin, mutta kohteena ystäväsi mies? Mitä siitä seuraa? Voiko sellaisesta päästä ikinä yli, varsinkin jos tunteet ovat molemmin puoliset? Ystävyys ainakin...
  9. H

    milloin nukkumaan?

    Mihin aikaan laitatte lapsenne nukkumaan? :o
  10. H

    imetyksestä..

    Hei. Poika on 8kk ja imetän yhä. Olen antanut kiinteää ruokaa vaihtelevalla menestyksellä kolme kuukautta imetyksen lisäksi. Olen menossa tammikuussa töihin ja haluaisin tietää milloin kannattaisi ryhtyä vierottamaan tissistä ettei se tule samoihin aikoihin hoitoonmenon kanssa. Vai voinko jatkaa...
  11. H

    pienten lasten äitejä tikkurilasta?

    hei. haluaisin esim. päiväkävelyseuraa muista äideistä tikkurilasta. jos kiinnostaa laittakaa meiliä. :D hp@jippii.fi
  12. H

    pino 2003 syntyneille

    :D poika 4.12.03 kätilöopiston haikaranpesässä kello 22:13
  13. H

    kätilöopisto/haikaranpesä

    Hei! Onko täällä muita jotka ovat synnyttäneet Kätilöopiston Haikaranpesässä? Minä synnytin pojan siellä 7kk sitten. Millaisia kokemuksia muilla on siellä synnyttämisestä? :D
  14. H

    päiväkotiasiaa

    Hei kaikki ja hyvää kesää kaikille! Ajattelin kysäistä neuvoa siitä, että milloin minun täytyy ryhtyä hakemaan lapselleni 6kk päivähoitopaikkaa? Tarve hoitopaikalle alkaa tammikuussa. Ja miten haen ja mitä minun täytyy osata vaatia tulevalta hoitopaikalta? Olisin todella kiitollinen...

Yhteistyössä