Hakutulokset

  1. H

    Kuinka usein pyykkäätte & vaihdatte lapsen vaatteita?

    Meillä molemmille pojille vaihdan puhtaat vaatteet joka aamu ja tarvittaessa vaihdan muutenkin puhtaat vaatteet. Suihkussa joka ilta käyvät. Ja se pyykkirumba on meillä joka toinen pvä, onneksi on kuivausrumpu. (esikoinen 3v ja kuopus 8kk) Ja kyllä minä ja mieheni myös puemme joka pvä puhtaat...
  2. H

    pojalle vauvanukke

    Meillä myös kämppä täynnä autoja (esikoinen, poika 3v.), mutta ostin pojalle nuken kun pikkuveli syntyi. Hoiti sitä samallalailla kuin minä vauvaa. Imetettiin sitte vierekkäin sohvalla,kunnes ei enää imetyshommat kiinnostaneet vaan siirtyi syöttämään pullosta nukkea =) .
  3. H

    3v. mittoja

    Esikoinen kävi eilen 3v neuvolassa, mitat miehen alulla on 15kg tasan ja mittaa 99cm. Syönyt itse 1½vuotiaasta asti,mutta aina ei ruoka maita paitti jos on lempiruokaa B) .
  4. H

    kuinka kauan sektion jälkeen sairaalassa???

    Mulla esikoinen syntyi alateitse ja tämä kuopus kiireellisellä sektiolla. Leikattiin maanantai-aamuna, ylös sängystä tiistai-aamuna ja kotio keskiviikkona puolen päivän jälkeen. Ei kipupumppua vain kipulääkettä suun kautte. Kaikki hyvin mulla ja vauvalla, enkä saanut nukuttua sairaalassa. Juu...
  5. H

    mies joka pettää&jättää

    :hug:
  6. H

    tyttö tuli

    Onnittelut tuoreelle äidille ja isille tietty kans! :flower: Meidän pikkuveli on jo 3kk 5pvä vanha. Mihin se mun pieni vauva katosi??? :heart:
  7. H

    -06 SYNTYNEET

    Poika 27.3.2006 klo 9:20 4000g ja 51cm rv 37+6 Kättäri kiireellinen sektio Onniksi kastettiin 7.5.2006 :heart:
  8. H

    Lapsen synt.koko, rv ja montako päivää sairaalassa?

    Esikoinen 4775g, 55cm, pipo 38½cm, rv 40+5, alatiesynnytys, sairaalassa to-su. Kuopus 4000g, 51cm, pipo 37cm, rv 37+6, kiireellinen sektio, sairaalassa ma-ke.
  9. H

    Kättäri ja sektio

    Mulla nousi kesken synnytyksen kuume, kylläkin vain 37,1 astetta, mutta vauvalla nousi syke yli 200, joten os.lääkäri määräsi kiireellisen sektion. Onneksi kaikki oli/on hyvin sekä vauvalla että äidillä. Ei ne ainakaan mun kohdalla yhtään jahkailleet vaan vauhdilla mentiin sektioon. Mutta täytyy...
  10. H

    Kakkosen syntymä

    Ainakin kätilöopistolla hesassa saa uudelleen synnyttäjätkin epiduraalin jos äiti sen tahtoo. Ja minä sain kun menin kakkosta synnyttään viime maaliskuussa. Vaikkakin synnytys päättyi mun kuumeen nousun takia kiireelliseen sektioon. t:Hermione ja Onni pian 2kk :heart:
  11. H

    TYTTÖ TULI!! =)

    Onnittelut! t:Kahden pojan äiti (esikoinen 2v5kk ja kuopus 7vko)
  12. H

    Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

    \ Ja pikkuveli syntyi rv 37+6, 4000g, 51cm, pipo 37,5cm :heart:
  13. H

    Meille syntyi poika

    Siksi kiireellinen sektio, kun mulla nousi yhtäkkiä kuume ja vauvan syke nousi yli 200. Epäiltiin mahdollista infektiota, onneksi näin ei kuitenkaan sitten ollut! Terveitä ollaan molemmat! :)
  14. H

    Meille syntyi poika

    :heart: Meille syntyi 27.3.06 maanantaina klo 9:15 kiireellisellä sektiolla rakas poika, paino tasan 4kg, pituus 51cm, pipo 37,5cm, täydet kymmenen pistettä poika sai. =) Kotiin pääsimme jo keskiviikkona ja nyt ollaan muutama päivä harjoiteltu kahden lapsen vanhempina oloa. Ja hyvin menee...
  15. H

    Mikä nimi tytölle?

    Mua eniten ihastutti Aino Wilhelmiina. :heart:
  16. H

    G: Viimeisin sf-mitta ja vauvan koko?

    Esikoista mennessäni synnyttämään rv 40+5 sf-mitta oli 42cm, poika painoi 4775g ja pituus 55cm, pipo 38½cm. Ja alakautte ilman apuvälineitä syntyi poika. :) Nyt rv 30+3, ja toivon, että tämä poika olisi isoveljeä ainakin vähän pienempi syntyessään. :)
  17. H

    Kätilöopisto

    Jep Haikaranpesässä synnytin esikoisen joulukuussa 2003 ja sinne olen ilmoittautumassa tätä pikkukakkostakin synnyttämään. Esikoisen synnyttämisen jälkeen pääsimme perheosastolle ja kaikki oli aivan ihanaa siellä. Poika syntyi to iltana ja lauantaina olisimme päässeet kotiin, mutta saimme...
  18. H

    1v 10kk vanhan päiväunet?

    Meillä poika ja yöunet klo 20-06 tai 07, riipuu onko arki vai viikonloppu. Päikkärit heti lounaan jälkeen klo 11, ja sitte nukutaan 1½h - 3h. Poika on päiväkodissa ja pidämme rytmistä kiinni myös vapaapäivinä. :)
  19. H

    omaan sänkyyn vihdoin??!!

    Hih..kuulostaa niiiiin tutulta. Meillä esikoinen nyt 1v10kk ja viime yö oli ensimmäinen yö omassa sängyssä, tai siis onhan se jo nukkunut osan yötä omassa ison pojan sängyssä. (pinnasängyssä ei nukkunut edes vauvana) Mutta nyt nukkui koko yön yksin omassa sängyssä. Isi nukutti vieressä maaten...
  20. H

    Ihana prinssimme

    :flower: :flower: Onnea!!!

Yhteistyössä