Hakutulokset

  1. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

    Hei kaikki, ninnipo77, hyvä, että supistukset loppuivat ja pääsit vielä samana iltana kotiin. Nyt sinun todella täytyy malttaa levätä ja ottaa rauhallisesti. Syntymäpainoista on ollut puhetta.. Esikoinen syntyi rv 29 ja paino oli 1395g, synnytyksen kesto oli 15 tuntia. Lapsivedet menivät...
  2. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

    Anteeksi R iikka, ei ollut tarkoitus säikytellä vaan kertoa oma tarinani joka ei aina tarkoita mitään pahaa vaikka vuotoa tulisi reilumminkin näillä viikoilla.
  3. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

    Heip kaikille! En olekaan todella pitkästä aikaan mitään kirjoitellut, mutta teidän kirjoituksia olen seurannut päivittäin. Nyt tapahtui sellainen asia jonka haluan teidänkin kanssa jakaa. Olimme viime perjantaina np-ultrassa ja kaikki oli aivan loistavasti, siellä se pikkuinen helmi...
  4. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Tinii, minulla myös havaittavissa hiivaa ja on ollut jo 15-vuotiaasta lähtien kerran kuussa. Itsekin tässä tänään mietin, että onko sitä Canestenia turvallista ottaa. Soitin neuvolaan ja siellä täti sanoi, että Canestenia juuri voi käyttää, mutta ilman asetinta, niin kuin ohjeissa neuvotaankin...
  5. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Ai niin ja LA muuttui yhdellä päivällä eteenpäin eli on nyt 12.9. Viikkoja ei siis olekaan tasan 7 vaan 6+6 :)
  6. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Ultrakuulumisia! Pikkuinen "pötkylä" ja syke löytyi. Jännitin sitä niin kovasti etten kyynelten seasta sykettä kyennyt näkemään. Nyt voi huokaista helpotuksesta..ainakin hetkeksi. Joku sanoi ettei ole aikaisemmissa raskauksissa stressannut näin paljon kuin nyt, niin mulla on ihan sama juttu...
  7. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Onnittelut vapelle ultrakuulumisista :) Taitaa minunkin yöuneni kärsiä huomista ultraa jännittäessä.
  8. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Huomenta, päivää! Katjuska-78, toivotaan vaan, ettei vuoto tarkoita mitään pahaa. Luultavastihan se todella viittaa siihen, että tällä hetkellä sinulla oikeasti olisi kuukautiset. Itselleni on tullut molempien raskauksien aikana vuotoa ja nyt kun ei tule, niin sitä taas miettii kaikenlaista...
  9. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Heip kaikille! Hirmuisesti on tullut lisää masukoita, onnea kaikille uusille plussanneille. Varasin juuri ekan neuvolan, sain ajan 14.2. Täti sanoi vaan, että -Jaa, sitä ollaan vasta ihan alkuvaiheessa. Miten minusta itsestä tuntuu, että tässä on odotettu jo pitempäänkin (rv 6+4) :)...
  10. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Luminella, voimia kovasti ja toivotaan, että "tärppää" pian uudestaan. Jotkut kertoi kärsivänsä menkkamaisista kivuista alavatsassa ja selässä. Minulla on samanlaisia kipuja. Pientä huolta näistä tuntemuksista. Aikaisemmissa raskauksissani en muista, että tällaisia olisi ollut.
  11. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Hirvittäviä suru-uutisia näin viikonlopun jälkeen. Pahoittelut ja kovasti voimia sävylle ja neilikalle. Vaikka en niin useasti täällä "äänessä" olekaan, niin taustalla silti koko ajan. Tuntuu niin hassulta, kun olen jäänyt koukkuun näihin sivuihin. Ei malta odottaa viikonlopun yli, että...
  12. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Sisu, Minun tietojeni mukaan varhaisultraan kunnalliseen ei ainakaan turunseudulla pääse ilman "pätevää" syytä. Yksityiselle joutuu menemään ja maksaa 70-100 euroa. On se hirveä summa, mutta, kun ei sitten millään jaksa odottaa sinne 12 viikolle. Minulla odotusta varhaisultraan 2 viikkoa ja...
  13. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Kiitos kannustuksesta äippä0806, tosi asia on, että tieto lisää tuskaa ja mitä enemmän lukee asioista sitä pöpimmäksi vain tuntee itsensä. Synnytyksistä on ollut puhetta.. Minua ehkä hieman pelottaa seuraava synnytys, koska ensimmäisen synnytin jo viikolla 29 ja kesto oli 15 tuntia, toisen...
  14. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Edelliseen lisäten.. tarkoitin, että voiko se tarkoittaa jotain, kun ei vatsassa tunnu miltään. Hirvittävä tämä keskenmeno pelko, sitä kun niin yrittää vahdata kaikenlaisia oireita mitkä mahdollisesti liittyisivät keskenmenoon tai tuulimunaan.
  15. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Onnittelut Lemontreelle masukin tapaamisesta :) Minäkin varasin varhaisultran kahden viikon päähän. Silloin tulee täyteen tasan 7 viikkoa. Luin vauvalehdestä, että varhaisultraa suositellaan erityisesti silloin jos on aihetta epäillä tuulimunaraskautta tai keskenmenoa. Tietääkö kukaan...
  16. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Heippa kaikille! Täällä ilmoittautuu uusi syysvauvan odottaja. 1. Itse olen kohta 28 vuotta ja mies 35 vuotta. 2. Asustelemme Turun seudulla 3. Työskentelen toimisto-alalla 4. Lapsia löytyy minulta kaksi poikaa 4 ja 7, ja mieheltä kaksospojat 8v. 5. Tärppäsi heti ekalla kerralla...

Yhteistyössä