Hakutulokset

  1. T

    Hei. Pitkästä aikaa.

    Kummoinenkin työ pitää tehdä että tänne pääsee takaisin kun on unohtanut salasanat ja kaikki (käyttäjätunnuksesta puhumattakaan) :) Mitä tänne kuuluu? Ja ennen kaikkea: ketä täällä nykyään on ???? :)))
  2. T

    ihanin leffakohtaus???

    Saksikäsi-Edwardissa (kirjoitetaanko se noin? ) se loppu kun Winona Ryder tanssii lumisateessa.. :'(
  3. T

    Testaa itsesi:)

    53% gay
  4. T

    saako päiväkotiin viedä oman unirievun?

    Miksei sais?
  5. T

    kumpi parempi nicki

    miten ois maya. en kyl tiedä onko varattu jo
  6. T

    G: tärkein työvälineesi

    Nyt äitiyslomalla ollessa niin..rinnat :laugh: :laugh:
  7. T

    Mistä nimimerkkisi "tulee"?

    Vanha nimestä väännetty lempinimi.
  8. T

    Herkullinen pizza, nam!

    Ite laitan monesti lenkkimakkaraakin pizzan päälle kinkun sijasta.
  9. T

    Ärsytti taas käydä anoppilassa!

    Onko miehesi ainoa lapsi? Jos anoppisi ei vaan tajua mikä rumba useamman lapsen pukemisessa on..
  10. T

    Ken kehtaa astua mukaan......:D

    Mulla taas on joka hemmetin kerta tippalukko päällä kun keitän kahvia.. En tiiä mikä siinä on niin vaikeaa tarkistaa se :D
  11. T

    Imetys ja tupakointi?

    Helpotus kuulla.. yritän kyl pitää aina muutaman tunnin välin imetyksen ja tupakan välillä mut ku ei tuosta pienestä oikein voi aina ennustaa et milloin herää..
  12. T

    Imetys ja tupakointi?

    Kuinka moni teistä on tupakoinu raskaus/imetysaikana? Itse onnistuin olemaan koko raskausajan täysin polttamatta mut nyt on vähän lipsunu ja menee 2-3 tupakkaa päivässä. :ashamed: On vaan niin petollisen ihana käyä kotihommien ohella tupakal välillä, varsinki ku mieskin polttaa :/
  13. T

    onkohan tää kuollu

    Mulla oli samoja oireita raskauden alkuaikoina, tosi kovaa kipua oikealla puolella jossai munasarjojen kohdalla. Luulin jo et on kohdun ulkopuolinen raskaus ja kävin lääkärissä, tutki ja sanoi ettei mitään hätää, et on luultavasti vaan suolistoperäisiä vaivoja, et ummetus yleistä raskausaikana...
  14. T

    Oletteko ulkoillu tänään?

    Ei päästy pihalle, ei voi kuukauden ikäistä viedä -20 asteeseen.. Harmi, muuten ois niin aurinkoinen päivä!
  15. T

    Tervehdys kaikille!

    Uutena täällä, aiemmin harmaillut mut nyt mustana=)

Yhteistyössä