Hakutulokset

  1. S

    eikö tota venakkoa edelleenkään saada pois??

    Ajattelin loman kunniaksi tulla tutkailemaan palstalle ja mitä näänkään etusivulla,venakon aloituksia..samaa paskaa edelleen. Siirryn siis taas toiselle palstalle ja tuun ehkä taas parin vuoden kuluttua katsomaan jaksaako tää tyyppi jauhaa samaa paskaa edelleen.. 2 vuotta meni edellisestä...
  2. S

    se tuli sit 70e pikavoitto

    :popcorn:
  3. S

    kertoisitteko te ystävälle tällasen asian??

    Tätä jo odotinkin koska joku kysyy.Huonoa omaatuntoa kärsinyt ystäväni mies on itse kertonut asiasta ex poikaystävälleni ja tää kertoi sitten mulle. En muista kuinka asia tuli exäni kanssa puheeksi aikoinaan mutta päiviteltiin tilannetta yhdessä aika usein,mutta asia on ollut ja mennyt..en aio...
  4. S

    kertoisitteko te ystävälle tällasen asian??

    Näinhän se on,ajattelin vain mitä te kanssasisaret olisitte tässä tilanteessa tehneet.
  5. S

    kertoisitteko te ystävälle tällasen asian??

    en usko että tietää,tyyppi olis heittäny äijänsä pihalle välittömästi jos olis saanut tietää. Enkä usko siihenkään että sen mies tai sisko olis sille ite kertonut.
  6. S

    kertoisitteko te ystävälle tällasen asian??

    en tahdo jormaa kyseiseltä jormalta. Mä vaan halusin tietää teenkö mä oikein kun en kerro asiasta katoskun mulla on omatunto joka kolkuttaa asiasta..mutta ole huoleti,en tule kertomaan asiasta.
  7. S

    kertoisitteko te ystävälle tällasen asian??

    no älä muuta sano,kyläilevät puolin ja toisin tosi usein. ja mikä kamalinta silloin kun tää pettäminen näiden välillä on tapahtunut nää pariskunnat on ollu saman katon alla,aika riskialtista touhua mutta kännisillä ihmisillä ei aina oikein toi ajatus kulje..
  8. S

    kertoisitteko te ystävälle tällasen asian??

    tää ystävä ei ole niin älyttömän läheinen mulle koskaan ollutkaan,tunnetaan ja ollaan "ystävystytty" vähän niinkuin pakonomaisesti,tyyppi on aina ollut ihan eri aaltopituudella mun kanssa.
  9. S

    kertoisitteko te ystävälle tällasen asian??

    siis kumman,kaverin miehen vai sen siskon kanssa? ongelma on se että kumpikaan niistä ei tiedä että mä tiedän asiasta.
  10. S

    kertoisitteko te ystävälle tällasen asian??

    Niimpä ja varsinkaan enää kun ovat naimisissa ja lapsikin on,jotenkin vaan aina ahdistaa kun tää kamun sisko kyläilee niillä, niin itellä on kauheen vaivautunut olo.
  11. S

    kertoisitteko te ystävälle tällasen asian??

    satun tietämään että mun ystävän mies on pettäny tätä mun kamua tän mun kaverin siskon kanssa. Aikaa tästä on jo monia vuosia ja tää pariskunta on mennyt naimisiinkin ja saaneet lapsen sen jälkeen..oon ajatellu olla sekaantumatta asiaan mutta onko se väärin jos en kerro asiasta? Tää on vaivannu...
  12. S

    EI OLE TOTTA, sanokaa ettei tämä ole totta. :(

    en oo ihan varma saako hovioikeudesta raiskausrikostuomio papereita tilattua,yleensä ne seksuaalirikos tuomio paperit on jonkun aikaa salattuja..
  13. S

    EI OLE TOTTA, sanokaa ettei tämä ole totta. :(

    ei se äijäs todennäköisesti oo edes saanut tuomiota koko jutusta,yleensä näis jutuissa on aika paljon sellasia jotka ei pidä paikkaansa ollenkaan kun harvoin paikalla on todistajia paikalla niin siinä sitten painitaan sana sanaa vastaan ja näyttöä harvoin näissä tapauksissa loppuviimein edes on...
  14. S

    Voinko käyttää puukenkiä ilman, että tuon mieleen Vaahteramäen Eemelin?

    Mullakin tulee sellanen lihava hieltä haiseva rekkakuski mieleen hollannikkaista.
  15. S

    Mitä tulee mieleen nimestä Iina?

    ihan kaunis nii mutta mulla tulee aina se rasittava BB iina mieleen heti.
  16. S

    Lidl työpaikkana!!!!

    Onneksi mulla on työ mitä rakastan tehdä ja vieläpä asiakaspalvelu alalla;)
  17. S

    Lidl työpaikkana!!!!

    kerääsin vaikka koiranpaskoja ennemmin kun menisin natsisiwaan töihin.
  18. S

    Palstamammatko taas?

    Mitä helvettiä,ihanko aikuusten oikiasti?? HYI SAATANA!! Onneksi en oo ollu paikalla!
  19. S

    Kamala elokuva toi mikä tuli tv vitoselta

    Mä voisin kans antaa kyseiselle leffalle kirkkaasti 5 tähteä,toi oli kyllä aivan mahtava leffa;)
  20. S

    Kamala elokuva toi mikä tuli tv vitoselta

    Se äiti kuoli kun nappas lääkkeitä yliannostuksen sitten se tavallaan niinkun heräs henkiin sen poikansa kanssa ja alkoi hoitaa henkiolentona niitä lapsia siellä ja kaikki ne orvot lapsetkin niinkun heräs henkiin.

Yhteistyössä