Hakutulokset

  1. R

    Aaltokangas/Oulu 2lk:lle syksyllä lähteviä tyttöjä, joilla ei vielä kavereita?

    Itse ollaan vasta muutettu Aaltokankaan asuinalueelle ja lähistöllä ei ainakaan vielä ole näkynyt samanikäisiä tyttöjä kuin omamme. Kyselen täältäkin, onko muita samassa tilanteessa? Mukavampi olis lähteä sitten kouluun, jos olisi edes yksi tuttu kasvo joukossa mukana. Siispä jos tokalle...
  2. R

    Bratzien tai Barbien talo..MISTÄ??

    Jossain kuvastossa oli bratzien taloon kalusteita, mutta ei itse taloa... luulis nyt jostain tuon talonkin löytyvän!
  3. R

    Bratzien tai Barbien talo..MISTÄ??

    Voisko joku auttaa... neidillä olis tämmöinen joulutoivelistalla, enkä löydä mistään. Googlettamallakin vain jostain amazonista tai vastaavasta. Onko joku tilannut ulkomailta? Paljonko oli vero ym maksut? Mielellään ostan, jos suomesta löytyy, varmasti saa jouluksi. Karseeta, jos ei sitä...
  4. R

    poika täynnä hyttysen puremia ja kutisee,mitä apuja?

    Laventeliöljyä laimennettuna ja kyllä helpottaa :)
  5. R

    Pepun pyyhkiminen itsenäisesti ??

    Oon ollu päiväkodissa 3 - 6-vuotiaiden ryhmässä töissä ja siellä kyllä kaikki yli 4v:t pyyhkii itse tai sitten ne panttaa kakkaa ja tekee vasta kotona. No huh huh, jo pitää pienestä saakka ihmisen olla omatoiminen, että ihan neljä vuotiaana pitää osata itse isonasian jälkeenkin pyyhkiä...
  6. R

    Pepun pyyhkiminen itsenäisesti ??

    Minkä ikäisenä olette alkaneet opettaan muksuillenne pepun pyyhkimistä isomman hädän jälkeen? Oma tyttäreni on täyttänyt alkuvuodesta 5-v, eikä oikeastaan ole itsellä tullut mieleen, että alkaisin vielä opettamaan... Ehkä vuoden päästä... Mutta kun tänään tyttö sanoi, että ei aikuiset tule...
  7. R

    G: Parhaat hanskat lapsilla?

    Meil on jotku lassien olisko suprafillit... on ollut meillä ok, kuivana on kädet pysyny ja hanskat ehjinä. Yhet reimatecit on ollu ja ne meni tosi nopeesti rikki. Halpis kurahanskat on kanssa jees, vuorella ja ilman! Alle voi sit laittaa säähän sopivat hanskat.
  8. R

    Paljonko teillä on sisällä lämmintä?

    Yleensä jotain 23 tai reilut. Muuten kyllä palelee liikaa.
  9. R

    Mikähän mua oikeesti vaivaa!!???

    Yläpään kautta otetaan toi koepala, ohutsuolesta. Kyllähän ne asiat tuppaavat aina mietityttämään, se on ihan normaalia! Tsemppiä vaan ja toivottavasti saat pian tietää, mikä vikana!
  10. R

    Kannattako tällähetkellä ostaa taloa ?

    Jos uskoo talojen/asuntojen hintojen lähitulevaisuudessa laskevan, kannattasis sitten ehdottomasti myydä nyt oma ja muuttaa vaikka väliaikaisesti vuokralle ja ostaa sitten uusi, kun on hinnat alhaalla. Itse en kyllä usko mihinkään suureen hintojen putoamiseen, varsinkaan kasvukeskuksissa! Itse...
  11. R

    Kokoomusta kannattaville kysymys Kanervasta

    Hyvä ratkaisu. (toivottavasti kyseessä ei ole aprillipila..) Jos Ike olis puhunut suunsa suoraselkäisesti puhtaaksi heti alunalkaen, kun juttu tuli ilmi, olisin ehkä ollut suopeampi. Piti kuitenkin rueta valehtelemaan, sitä en voi sulattaa. Se sinetöi jutun minun mielestäni. Kuinka voi...
  12. R

    Nelivuotiaan unnutuksesta

    Ihan normaalia minusta, meillä myös tyttö jotain 4-vuotiaana harrasti sitä hyvinkin tiheään. Nyt reilu 5.-v ja on jo harventunut huomattavasti. Silloin reilu vuosi sitten puhelin asiasta hänen kanssaan ja kerroin, että se on sellainen asia, jota ei ole tarkoitus harrastella kaikkien nähden...
  13. R

    Pussiton pölyimuri

    Eilen just kävin ostaan uuden imurin ja itse päädyin ihan "vanhanaikaiseen" , jossa on pölypussi. Mua ei oikeen innostanut se, että pussittomassa pitää sitten olla tyhjentämässä niitä pölyjä sieltä säiliöstä ja putsaamassa sitä säiliötä. Varmaan pitkällä aikavälillä tulee halvemmaksi se pussiton...
  14. R

    Mitä mieltä tästä asunnosta?

    Aika erikoinen huonejärjestys, yhteen makkariin käynti keittiön kautta... Perusasunnon oloinen ja näköinen muuten. Ei ole suurempia remontteja ollut vielä taloyhtiössä, joten varmaan tulossa lähitulevaisuudessa jotain. Pintojahan on aika helppoa ja edullista uudistaa oman maun mukaiseksi.
  15. R

    Kehuuko miehesi sinua

    Ei kehu, valitettavasti. :/ Ei ole tainnu koskaan kehua...
  16. R

    Ilkka; Haluaisitko tehdä sitä jossain jännässä paikassa....

    Mitä näyttöö tässä on siitä, et Ike hoitaa työnsä hyvin??? (kielitaitokin ihan onneton) Jokainen pitäköön yksityiselämänsä, ok, kyllä. Mutta jos on hinkunut ja päässyt oikeen ulkoministeriks, sopis sitten käytöksen olla sen mukaista. En lue hyviin tapoihin puolison pettämistä, en edes...
  17. R

    G: Televisiogallup!

    Philips 32", alkaa oleen jotain 8v vanha, ihan jees, (mutta siivouksen yhteydessä tympii... toi nimittäin painaa ihan älyttömästi, ei sitä voi siirtää yksi mihinkään.) Kertokaapa toki uudemman mööpelin omistajat kokemuksia, että tietää mikä kannattaa hankkia ton lasahdettua.
  18. R

    Risto räppääjä elokuva

    Eilen oltiin kattomassa Risto Räppääjä, hyvä oli ja lapset tykkäs, 4- ja 5v. Me on käyty ekan kerran porukalla elokuvissa, kun pienempi oli reilu 2-v ja sillonkin jakso ihan hyvin. Taitaa olla aikalailla lapsen persoonasta kiinni. Toivottavasti teilläkin jaksaa ja oikein mukavaa elokuvapäivää...
  19. R

    Lymfahieronta ja kauhee jysäri sen jälkeen..

    Ihan normaalihomma, kuona-aineet lähtee liikeelle käsittelyssä ja ne voi sit aiheuttaa vaikkas jysärin. Ota vaan rauhassa särkylääkettä ja juo vettä! Voi tietenkin tulla vaikka joka hoitokerran jälkeen, mutta tuo veden juominen on hyvä keino ehkäistä. Eli jo hoidosta lähtiessä pitäis juoda väh...

Yhteistyössä