Hakutulokset

  1. L

    Vauvakuume ja masennus

    Miten masentunut olet?Sinulla ei siihen olevielä lääkitystä?Kannattamiettiä tarkasti puolisosi kanssa mitä haluatte, joskus tunnemylläkkä on aika kova kun tule raskaaksi, varsinkin jos oon käsittelemättömiä asioita takana. Jotkut reagoivat hyvin voimakkaasti siihen mut, jos tunnet itsesi...
  2. L

    Kuinka hoidatte kaiken???

    Kuulostaapa hienolta :laugh: . Meillä lapset ollaan saatu molempia yritetty pitkään ennen kuin tulleet, joten siihen ainakin omasta puolestani voin sanoa että aina kaiki tapahdu niin kuin toivoisi..Ura ja lapset vaikea yhdistää, mutta mielestäni on itsestään kiinni mitä elämältään haluaa, itse...
  3. L

    vauvalla maha kovana neuvoja?

    Kiitos kaikille neuvoista!Tänään tuli iso kakka, illalla paljo hierottiinn ja kun annoin miehelle tehtväkdi hakea luumusosetta kaupasta toi se niitä 5 purkkia :laugh: Pikkuisen sillä vielä opettelemista näissä jos minullakin :D kolmastulossa: kiitos neuvosta, miten pitkä kakka väli teillä...
  4. L

    synnytys 09/07 kolmatta lasta haaveilen

    Täällä poika opeteeluty kääntymään mahalleenja nyt mikään muu ei sitten kiinnostakaan kuin se kääntyminen, ja maha ollut reppanalla kovana joten en ole kyllä kerinnyt näille sivuille tai yhtikäs mihinkään :'( Oletko liittynyt siihen kerhoon mistä umayya on perustanut?
  5. L

    synnytys 09/07 kolmatta lasta haaveilen

    laitatko minulle ne kerhon tunnukset niin voisin liittyä joukkoon tummàan? :hug: pikkukakkosen haaveilija: harmi et niin kävi, mut odoetllaan jos sieltä vielä myöhemmin tulisi se plus.. :heart:
  6. L

    minkäalan äitejä täällä on?

    Ihana kuulla miten erilaisista lähtökohdista kukin itselleen perhettä jokolisää kasvattaa tai haaveilee siitä! Piipero 86: Sinulla mielenkiinotinen ammatti mitä se käytönössä tarkoittaa? Mayah:Itselläni ainakin oli alussa hieman hankaluutta kun oli tottunut ns. omaan rahaan ja että pystyi...
  7. L

    vauvalla maha kovana neuvoja?

    kiitos neuvoista täytyy nyt ensin koeilla sitä luumusosetta jos se auttaa
  8. L

    vauvalla maha kovana neuvoja?

    Kumpaan suuntaan piti hieroa?Miten syvälle uskaltaa kuumemittarin pään työntää?Olen kuuluut että topsipuikon päällä myös?
  9. L

    vauvalla maha kovana neuvoja?

    pojallani maha tosi kovana ikää 3,5kk änkää kovasti kuin kakkaa tekisi ei piereskele, mut on välillä suorana kuin pyykki lauta mitä teen?kakka tullut viimeksi toissa päivänä. Olen pumpannut jalkoja ja se hieman auttaa mut on tosi kiukkuisen oloinen, voiko sitä mitenkään auttaa et kakka tulisi?
  10. L

    synnytys 09/07 kolmatta lasta haaveilen

    Pikkukakkosen haaveilija, Meillä lapset lähekkäin meidän poika syntynyt 18.9.07!Mukana kun liityt seuraamme, täällä ei kuukautisista mitään tietoa eikä oireita. Pojalle tulossa hampaita?KUolaa ja ja "puree ikenillään" vaikka ostin sen viilentävän purulelun silti pure, en tuedä mitä teen kun nyt...
  11. L

    synnytys 09/07 kolmatta lasta haaveilen

    Minä en edes muista mietin minulla alkoi viimeksi menkat?Nyt on meillä poika alkanut kuolata aika runsaasti olisiko hampaita tulossa kuntahtoo rinnallakin purra ikenillä , ei tunnu miltään kivalta, toisalta mietin et kun välillä ei meinaa syödä kunnolla vaikka maitoa tulee et onko maito jotenki...
  12. L

    minkäalan äitejä täällä on?

    minkäikäisiä lapsia teillä on? Milloin työnantajalle pitää ilmoittaa jos ei palaa töihin? Emppu 80 minkälaisessa työssä olet?miten usein keikkailet?
  13. L

    synnytys 09/07 kolmatta lasta haaveilen

    Hiljaa hyvä tulee..yritetään mutta ei kumminkaan halua mitään pakko n.....a halua siitä tehdä tulee kun haluaa mutta toivottavasti pian syksyllä olisi töihin lähtö se hieman mietityttää kun on sellainen paikka et ei hyvä olisi raskaana edes mennä jos tulisi nyt raskaaksi..Pitäis varmaan Onko...
  14. L

    minkäalan äitejä täällä on?

    mukava että tekin jotka ette vielä ole äitejä vastaatte, toivottavasti teillä tärppää pian!! Elämä kun ei aina ole meidän käsissä et mitä itse toivoo ei aina tai edes joka toinen kerta asiat mene oman mielen mukaan..meillä lapset ovat lahja pitkään yritettiin molempia. Onko ketään joka...
  15. L

    synnytys 09/07 kolmatta lasta haaveilen

    Ei ole mitään tuntemuksia, väsyttää kamalasti mutta sitä olen aina:)Miten äitiysraha maäräytyy jos tulee heti putkeen uudelleen raskaaksi?Onko joku aikaraja että saii samaa kuin mitä nyt saa?Sinulla hyvä tilanne kun miehellä oma yritys, minulla vakipaikka odottaisi jonka sain kun samana päivänä...
  16. L

    kolmatta haaveilevat,mutta mies ei..

    Vieraista vierain: milloin sinulla syntynyt tyttö?Minulla poika syyskuussa 07, miten teillä arki menee? Onko sinulla muita lapsia?
  17. L

    Kuuntelijaa arjen murheisiin?

    etsin meili kaveria jolla lapsia ja normaali arjen murheet, toivoisin että voisin kertoa mitä elämääni kuuluu ja tarvittaessa purkaa tätä arjen ihanuutta lasten kanssa. Minulla lapset 04, ja 07 vielä yhtä toivoisin muita "lapsia" ovat koira ja marsu miehen lisäksi:) Rakastan leipomista ja...
  18. L

    synnytys 09/07 kolmatta lasta haaveilen

    Tosi aktiivisesti, joo siismeillä se tarkoittaa ehkä n. 1-2x vko. Tpoivon totta kai että tulisin mahd.pian raskaaksi ihan työelämän kannaltakin et sais tehtyä kaikki piutkeen ja sit taas keskittyä työelämään ja opiskeluun, miten sulla? :wave:
  19. L

    minkäalan äitejä täällä on?

    Kiinnostaisi tietää minkälainen elämäntilanne itse kullakin on myös työelämän puolella?Oletko vaki paikassa vai pätkätöissä ja millä alalla työskentelet?Kyselen kun mietin täsä äitiyslomallani myös tulevaisuuutta kun kolmatta lasta haaveilemme..Itse ole sairaanhoitaja just saanut vakipaikan mut...
  20. L

    synnytys 09/07 kolmatta lasta haaveilen

    Ei ole menkat alkaneet, aktiivisesti nyt yritetään jos saataisiin vielä yksi lapsi..Täysimetys aika paljon kai ? ehkäisee mutta en tiedä, loppuuko nmaidon tulo sit jos tulee raskaaksi?

Yhteistyössä