Hakutulokset

  1. N

    Autoasioista tietävät, hjälp

    Mitä tarkoittaa AKE:n rekisterinumerohaussa "poistettu liikenteestä"?? Kyse siis autoliikkeessä myynnissä olevasta autosta. Eli tarkoittaako jotaki erityistä huomioitavaa vai esim. sitä että on autoliikkeen omistuksessa, eikä siten "täysin vakuutettu" tms... Neuvokaa ystävät :o
  2. N

    Siis oliko täällä...

    Sellaista ketjua, missä arvuuteltiin ammattia nimimerkeille??? Laitoin siihen kyssärin, että mikä olisin ja nyt en löyä sitä! What :o
  3. N

    Lahjoitetusta lahjasta suurkiitos

    Sain tänään paketin, jonka yksi ihanainen meille postitti Hangosta asti :heart: Aivan järisyttävän suloinen nukke, kirja ja pehmolelu! Olen tosi iloinen, että niin moni halusi auttaa tuon ketjun välityksellä :hug: Kaikille tasapuolisesti oikein Hyvää Joulua, olette ihania :heart: :heart:
  4. N

    Kielletty, onnea

    Olin just laittamassa sulle onnitteluja uudesta raskaudesta, mutta se sekasorto ketju hävis ;) Ja hyvä niin... Mutta siis oikein paljon onnea raskaudestasi :heart: :heart: :heart:
  5. N

    Jos joutuisit valitsemaan

    Niin miten toimisit abortti vai lapsen adoptio? Tässä aloituksessa ei ole muuta ideaa kuin se, että saan jotenkin ajan kulumaan :saint:
  6. N

    Työajasta

    Voiko jäädä töissä esim 90%:lle työajalle, onko semmosta vaihtoehtoa siis olemassa..? Vai onko se 75% seuraava mahdollisuus täyden työajan jälkeen? Ymmärsiköhän kukaan... :whistle:
  7. N

    Hoitovapaasta

    Jos on hakenut yhden jakson hoitovapaata ja palaa sen jälkeen työhön, niin voiko hakea hoitovapaata uudestaan myöhemmin?
  8. N

    Palstaileeko täällä sinkkumiehiä?

    Nyt on kovasti alotuksia liittyen miehiin tällä palstalla. Niinpä kysynkin, että moniko on sinkku..? Eikä ole oma lehmä ojassa :saint:
  9. N

    Se hävis

    :D
  10. N

    Työssä käyvät äidit

    Miten ihmeessä siitä selviää... Siis siitä rumbasta lapsen kanssa :/ Kertokaa pliis ja jos on jotain käytännön neuvoja, jonka olet kokenut helpottavaksi, niin kaikki tieto jakoon vaan!
  11. N

    Huoh...

    Kertokaa jotain piristäviä juttuja, että miten tässä taas jaksaa... Elämä on enää yhtä vaipan vaihtoa, soseitten tekoa, pyllyn pesua jne. PMS-oireet painaa päälle ja taas on se aika ku pitää narista :( Olen ihan rätti ja kun saa lapsen nukkuun, tekis mieli itekki kaatua sänkyyn, mutta kun pitää...
  12. N

    Kyssäri rattaista

    Kokemuksia Emma-rattaista kaipailisin. Näyttää tukevalta ja tavarakorikin kivan kokoinen, mutta onko kellään kokemusta käytössä, mitenkä kestävät ovat?
  13. N

    Apuva

    Semmosta tiedustelisin, että mitä te pidätte jalassa noin 8-9kk ikäisellä vauvalla kesällä ulkona? tyttö ei siis kävele.
  14. N

    Unikirjat esille

    Mitä hevoset tarkoittaa? Näin että yks hevonen heräsi henkiin kuolleista ja mä pelkäsin sitä ihan hirveästi (niinku pelkään oikeassa elämässäkin). Menin talliin jossa se oli irrallaan ja suljin oven, laitoin monta lukkoa kiinni ja kun katoin pienestä ikkunasta, siellä se heppa ihan rauhassa oli...
  15. N

    Kuinka monta

    biisiä noissa viisuissa on? Eli milloin se pistelasku alkaa?? Mä haluun jo alkaa jännäämään :xmas:
  16. N

    Maajussit

    Kukas noista Jusseista näytti mukavimmalta? Mun mielestä se Ape oli ihku :heart: Ja se varmaan on se naistenmies, josta joku lehti kirjotti :headwall:
  17. N

    Marjasoseista, saisko apuja

    Niin kun noita pakastemarjoja olisi tuolla, mustikkaa ja mustaherukkaa, niin miten te teette, keitättekö ensin? Ja kun tuota mustikkaa ilman keittämistä soseutin, niin ei siitä sileää tullu, vaan niitä kuoria jäi. Käytin sen siivilän läpi, jolloin se oli mehua... :D Miten te oikein toimitte?
  18. N

    Hoitovapaasta

    Olen yh ja ajatellut jäädä hoitovapaalle, mutta mietityttää miten pärjää taloudellisesti... Te, jotka olette olleet hoitovapaalla, voisitteko kertoa kokemuksia, vinkkejä pärjäämiseen ym ym =)
  19. N

    Yksityisen hoidon tuesta?

    Kävin tuolla hoitopaikka.net sivuilla ja olisin laskenut laskurilla yksityisen hoidon tuen määrän. Mutta kun siellä perhekoon vaihtoehtoina vaan 2< henkilöä...??? Siis miten yh:lle määräytyy tuo tuki, tietäskö kukaan? :o
  20. N

    Bataatista

    Kauanko bataattilohkoja keitellään, että on kypsä?

Yhteistyössä