Hakutulokset

  1. N

    Tahtoo vauvan!

    :o en tiedä mitä nuo tuntemukset on. Minun taapero 2v, enkä tod halua vauvaa, ENÄÄ IKINÄ! Mutta tosiaan en tiedä sinusta, kun kaikki ajattelee miten ajattelee...
  2. N

    Mistä lastenhuoneeseen pöytä ja tuolit?

    http://www.puupaja.com/o10.php?p=9&s=12 Nuo on minun tyylisiä ja aion tuolta hankkia. Hintaa on kyllä varmaan enemmän kuin Ikeassa, mutta saa mittatilaustyönä tehtyä, vanhan oloista ja tykkään tyylistä :xmas:
  3. N

    ....

    Mulla melko sama tilanne. Kyllä minä vaadin isän nimen virallisiin papereihin. Verikokeillahan lapsi kävi "isän" pyynnöstä. Mustaa on valkoisella, ukko maksaa elatusta. Minun mielestä on lapsen edun mukaista vaatia isä vastuuseen. Joskus kuitenkin tämä asia nousee lapsen puolelta esiin, ennemmin...
  4. N

    onks kellään ollu niin, et testi näyttää plussaa, mut sit ei ookkaan raskaana?

    Ymmärtääkseni noin ei voi näyttää väärin. Testi mittaa istukkahormonia ja sitähän meissä ei ole yleensä ilman raskautta.
  5. N

    Autoasioista tietävät, hjälp

    Kiitän sinua KS09 :wave:
  6. N

    Autoasioista tietävät, hjälp

    Mitä tarkoittaa AKE:n rekisterinumerohaussa "poistettu liikenteestä"?? Kyse siis autoliikkeessä myynnissä olevasta autosta. Eli tarkoittaako jotaki erityistä huomioitavaa vai esim. sitä että on autoliikkeen omistuksessa, eikä siten "täysin vakuutettu" tms... Neuvokaa ystävät :o
  7. N

    Tyhmä kysymys maidon antamisesta...

    Maitoa ei meillä tyttö juonut koskaan, kun korvikeen annon lopetin pullosta. Vesi oli pitkään janojuomana ja totuttelin pikkuhiljaa lusikalla piimän makuun. Nyt tyttö 2v ja ei juo vieläkään maitoa, mutta piimä ruokajuoma. Ja viiliä syö ja juustoa.
  8. N

    Hoitovastuu 24/7, melkein

    Kunpa olisikin joku joka ottaisi vastuun edes siksi aikaa kun kävisin kerran kuussa lenkillä |O Pirskatirallaa. Koskaan ei sais verrata, mutta ajatuksissa pakostakin niin tapahtuu joskus, kuten nyt :ashamed:
  9. N

    1,5v mitat?

    Meillä 1v 7kk 83cm, 10,8kg ja pää 47cm. Hoikka pikku-tytsy. :heart:
  10. N

    Kuka muu ei ottaisi sellaista miestä, jolla on ennestään lapsia toisen naisen kanssa???

    En haluaisi miestä jolla on lapsia, mutta jos ihan tosissaan rakastuisin, niin pakko kai se ois :xmas:
  11. N

    sanokaa mulle etten oo raskaana

    Siksi just :D Marinaadi ja kaikki :laugh: Mutta yhtä kaikki, sul on luultavasti 50/50 mahdollisuudet olla raskaana jos ehkäisy ei ole kunnossa...
  12. N

    G: Mitä olet ostanut tänään?

    Ruokaa 50e, lääkkeitä pussillisen 40e, lääkärimaksu 84e, bensaa 20e :snotty:
  13. N

    Saan taatusti p...kaa niskaan kun kerron mielipiteeni kotihoidosta...

    Jos olis mies ja jos vielä olis mies, joka käy työssä olisin todellakin kotona lapsen kanssa siihen ku täyttää 3v! Mutta kun ei ole muuta ku ite ja omat tulot, niin töihin kulkee tieni :wave:
  14. N

    Älykkyysosamääräni on 124.

    :o ja :whistle:
  15. N

    Siis oliko täällä...

    Kiitos, luulin jo että näin unta :D
  16. N

    Keksitäänpäs palstalaisille ammatit

    Ihq :D Mun sisko on sellanen. :D
  17. N

    Siis oliko täällä...

    Sellaista ketjua, missä arvuuteltiin ammattia nimimerkeille??? Laitoin siihen kyssärin, että mikä olisin ja nyt en löyä sitä! What :o
  18. N

    Keksitäänpäs palstalaisille ammatit

    Keksikääs mullekki ammatti :D

Yhteistyössä