Hakutulokset

  1. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Heippa kaikki! Kuuluin itsekin tähän ketjuun alkuvuodesta, kunnes raskaus meni kesken viikoilla 8+3. La olisi ollut 24.9. Olen käynyt täällä silti aina silloin tällöin lueskelemassa kuulumisianne, aika huimaa miten pitkällä raskaudessa jo (tietenkin!) olette! :) Km sotki kierron pitkäksi...
  2. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Kiitos kaikille, erityisesti teille Mayah, syysmama, äippä0806, Nenna80, lemontree, Adett e, Katjuska-78, suhveli ja unensieppaaja :hug: Tätä surua ei mikään saa pois, mutta kaikki kauniit sanat helpottavat oloa. Älkää peitelkö omaa riemuanne hyvistä uutisista, ihanaa että suurella osalla...
  3. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Olisin niin toivonut että minulla olisi ollut tänne hyviä uutisia kerrottavana, mutta asiat menivätkin toisin. Raskaus meni kesken eikä tätä Nuppua oltu vielä meille tarkoitettu. Ultrassa näkyi tyhjä sikiöpussi, jonka koko ei edes vastannut viikkoja, ja keskenmeno käynnistetään huomenna aamulla...
  4. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Täällä mennään pelonsekaisissa ystävänpäivätunnelmissa... Aamulla vessassa käydessä tulikin reippaampi satsi verta, nyt menen klo 9.30 hakemaan omalääkäriltä lähetettä gynepolille. Olo on sekava, hysteerinen ja hätäinen, olen vain itkenyt puhelimessa niin avomiehelle, ystävälle, neuvolantädille...
  5. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Suhveli, kuulostaa aivan mielettömän ihanalle tuo teidän Thaimaanmatka! =) Eli jos sinäkin uskallat niin minäkin varmaan uskallan, meillä kun on miehen kanssa ollut myös puhetta lomareissulle lähtemisestä keväämmällä... Meidän piti alunperin lähteä syyskuussa Milanoon viikoksi, mutta se ei nyt...
  6. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Heippa taas! Täällä on kaikki hyvin :) Pelästyin haaleanvaaleanpunaista vuotoa, joka sitten lopulta oli todella onnetonta pari päivää (ei edes tullut housuihin asti) , joten puhelu neuvolatädin kanssa sai minut viimeistään vakuuttumaan siitä että kaikki on hyvin. Ja oireethan eivät ole...
  7. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Masu78, tuplaonnittelut siis sulle! Onpa ihanaa! Tuota kaksoismahdollisuutta meilläkin jännättiin (ja vähän ehkä toivottiinkin) kun mies on itse kaksonen, mutta ainakin tällä kertaa meille on tulossa vain yksi. Hyviä vointeja myös sinulle! :)
  8. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Heippa taas! Ja kaikki myötätuntoni teille, jotka olette jakaneet tällä palstalla ikäviä uutisia :'( Toivon teille jaksamista ja voimia! Eikku80, minulla on opinnot myös opinnäytetyötä vaille valmiit! Eli ensi jouluksi olisi tarkoitus valmistua, katsotaan nyt miten tämä Nuppu muuttaa...
  9. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Tervetuloa R iikka ja pehmis! Aika samoilla viikoilla mennään, meillä LA 24.9. eli viikkoja kasassa 6+6. JuhlaMokka, toivotan kovasti paljon voimia ja jaksamista näille piinaaviille kahdelle viikolle!! Koita jaksaa! Itse olen pari päivää pärjäillyt paljon paremmin, pahoinvointi on melko...
  10. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Hei vaan! :) Ja kiitos kaikille minua tsempanneille, olen lukenut kaikki kommenttinne ja niiden lisäksi etsinyt tietoa käsiini almost everywhere, ja tullut siihen tulokseen että varhaisultranäkymäni olivat ihan normaalit :) Jos kert viikkoja oli 6+0 ja ultrattiin tuosta vatsan päältä, niin...
  11. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Onnea ultraan Cristiina! Se on unohtumaton hetki :)
  12. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Cristiina - Niin ei taida olla vaihtoehtoja tuolle yksityiselle... Harmi kyllä, se kuitenkin aika kallista lystiä. Kyllä me ainakin saatiin mukaamme kaksi kuvaa, toisessa on mun kohtu kauempaa katsottuna ja kohdussa näkyy se pieni tumma täplä. Toisessa täplä on isompi :) Harjaantumaton ei...
  13. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Cristiina - Kokemuksesta viisastuneena menisin itse kyllä vasta tuolloin 7+1 viikoilla! Maltti on valttia, se on tämän tarinan opetus :)
  14. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Kiitokset taas kaikille lohdutuksen sanoista! Ihqli, kävitkö siis yksityisellä ekassa ultrassa? Haluaisin ihan hirmuisesti päästä uudelleen ultraan parin viikon päästä (np-ultrahan on vasta joskus maaliskuun puolessavälissä...), ja mietin että onko mahdollista saada lähetettä ja päästä...
  15. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Kiitos Syysmama :hug: Ihan totta, tässä käy läpi niin hirveesti kaikkia fiiliksiä että on vähän herkkänä... Niin ja kaipa se lääkäri olisi ultrannut sisäkautta jos olisi pitänyt tilannetta epäselvänä, tai sanonut että nyt kannattaisi olla huolissaan! Ja päinvastoin, senkun onnitteli ja...
  16. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Nenna - Ei tehty sisäultraa ei, mitä ihmettelinkin kovasti... Olin siihen täysin varautunut, en ajatellut että varhaisraskauden ultrassa nähtäis mitään tuosta vatsan päältä... Kuten ei sitten oikeestaan nähtykään sitä sikiöpussia lukuunottamatta. Kyllä lääkäri sanoi kaiken olevan hyvin, että...
  17. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Niin ja piti vielä lisätä, että syy tähän itkuisuuteen on siinäkin, kun kerroimme tänään raskaudesta mummilleni. Hän on ainut elossa oleva isovanhempani, ja hän on ollut viime aikoina aika huonossa kunnossa. Minulle oli tärkeää että kerromme hänelle ajoissa, sillä ikinä ei tiedä mitä tapahtuu...
  18. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Cristiina - Kiitos... Mä oon jotenkin niiiin raskaana, itken kyllä ihan kaikesta ja koko ajan... Haluan todella uskoa niin, että kyse oli sydänäänistä. Oltiin ultran ajan miehen kanssa niin innostuneenliikuttuneessa tilassa, etten tajunnut asiasta heti kysyä. Sen muistan, että lääkärisetä...
  19. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Voi Cora, uskomatonta!! Onnea ihan hirmuisesti!! Ja Niinu, nyt mars mars yksityiselle, eihän tosta sun pompottamisestasi tule yhtään mitään! :kieh: Siis aivan syvältä!! Miten voivatkin kohdella noin?!? Itse olen täällä ihan tippa linssissä, iloitsin ensin ultrakuulumisista (näkyi 7,6mm...
  20. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Terkkuja ultrasta! Meni viikot uusiksi meilläkin, itse luulin olevani nyt viikoilla 7+2 mutta selvisi että olenkin vasta viikoilla 6+0. Laskettu aikakin siis tarkentui tuonne syyskuun loppupäähän, eli 24. päivä odotetaan meillä lapsukaista syntyväksi. Sydänääniä ei edes yritetty saada...

Yhteistyössä