Hakutulokset

1. W

Mies ja äidinmaito.

Kauan minä etsin juuri vauvan synnyttänyttä äitiä ja vihdoin tärppäsi,kun vanha ystävä otti yhteyttä äidinmaidon tiimoilta .kysyen vieläkö haluan maistaa äidin maitoa...tottakai vastasin. No niin nyt olen sitten yhtä makua ja kokemusta rikkaampi kun tiedän miltä tämän kyseisen äidin maito...
  2. W

Mistä löytäisin ystävän ?

\ minusta saat mailiseuraa,ystävän tai kaverin ihan miten vaan :) mä tosin oon mies,mut jos se ei haittaa? Mä kyllä kirjoitan useammin kuin kerran vuodessa ja tapaaminenkin onnistuu,jos siltä alkaa tuntua ihan kaveri pohjalta. Mä asun Järvenpäässä. Jos kiinnostaa niin kirjoittele mun sähköposti...
  3. W

Meili kaveria minullekin yksinäinen

Mä olen välillä tosi yksinäinen,vaikka olis lähellä joku.Olis kiva vaihtaa ajatuksia juuri nyt raskaana olevan kanssa.Sillä itse haluaisin myös päästä joskus seuraamaan läheltä sun juuri nyt kokemaa tilaa/tapahtumaa. mun s-posti ossa on erika-.-20@suomi24.fi Toivon,että joku edes kiinnostuu...
  4. W

vantaa

Niin...olisko minusta miehestä sinulle seuraa silloin tällöin :)?Mun maili osoite: erik-23@suomi24.fi
  5. W

vantaa

olisko minusta miehestä sinulle seuraksi ?
  6. W

Raskauden aikaista ystävää

Mies etsii Keski-Uudenmaan alueelta esim.juttu-,ulkoiluseuraa raskaana olevasta yksinäisestä tai yh-naisesta.Mulle voit meilata mun sähköpostiin erik-23@suomi24.fi
  7. W

Vauvakuumetta potevia?

mäkin poen vauvakuumetta,vaikka olen mies.Siks olen täällä teidän naisten/äitien joukossa kirjoittamassa teille.haluatko kirjoittaa mun kanssa?

Yhteistyössä