Hakutulokset

  1. Triinu

    Lapsiveden vähentyminen loppuraskaudessa

    Tänään rv 36 ja eilen äitipolilla tehdyssä ultrassa todettiin, että lapsiveden määrä on niukka. Viime perjantaina tehtiin lapsivesitesti, koska epäilin että lapsivettä on tihkutellut, mutta testi oli negatiivinen. Samana päivänä tehtiin myös sisätutkimus jossa todettiin kohdun suun olevan...
  2. Triinu

    Esikoinen syntyi hätäsektiolla, miten toisen lapsen kanssa?

    Kokemuksia haluaisin kuulla teiltä joilla ensimmäinen lapsi on syntynyt joko suunnitellulla- tai hätäsektiolla, miten on käynyt seuraavan lapsen kanssa? Esikoisen kanssa päädyttiin hätäsektioon koska aloin vuotaa rajusti verta kun synnytys oli jonkin verran edennyt. Pieni pelko tietysti elää...
  3. Triinu

    Siis mitä hlvettiä?

    Tää ei todellakaan oo mun profiili millä, tää kirjautu itestään sisään kun avasin sivuston. Mun käyttis on TriinuK ja oon käyttänyt nimimerkkinä Kapsäkkiä. Tää Triinu on jonkun ihan toisen... No kirjaudun nyt ulos ja katotaan mitä tapahtuu, halusin vaan tulla kertoon.. Toi haku ei toimi...
  4. Triinu

    Apuja hääleikkiin! :)

    Olen ensi viikonloppuna kaverini häissä kaasona ja tarkoitus olisi pitää häävieraille pieni tietokilpailu, koskien hääparia. Lupasin suunnitella ja toteuttaa tämän tietokilpailun, mutta nyt päässä raksuttaa tyhjää..joten hyvät palstalaiset auttakaa ja keksikää jotain hyviä kysymyksiä, saavat...
  5. Triinu

    Taaperolla menee aina öisin pissa vaipasta läpi

    Aivan sama mitä vaippoja käytetään, eri kokoisiakin ollaan kokeiltu, mutta joka kerta sama homma. Ostin sellaisia pikkukalsareita, mitkä laitan vaipan päälle yökkärin alle, mutta jostain kumman syystä sitä pissaa tulee aina yli äyräiden. Mikä voisi olla avuksi? Toisinaan onnistuu jotenkin...
  6. Triinu

    Kellään pienen lapsen äidillä kokemusta Sosionomin opinnoista?

    Miten raskasta opiskelu on ollut, onko pitkiä koulupäiviä? Ja muutenkin haluaisin tietää minkälainen ala on opiskella :)
  7. Triinu

    Kaason mekko

    Olen kesällä parhaan ystäväni kaasona ja nyt olisi mietintä myssyn alla, miten häihin pukeutuisin. En välitä mistään röyhelöistä yms, mutta häiden "teemaväri" on vaaleanpunainen ja pitäisi ilmeisesti sen mukaan pukeutua..vaaleanpunainen ei oikein minun värini ole, mutta ilman muuta kunnioitan...
  8. Triinu

    Milloin oksentavan pikkulapsen kanssa lääkäriin?

    1,5-vuotias poika on tämän päivän oksennellut, eikä oikein mikään meinaa pysyä sisällä. Suostuu kyllä juomaan laimeaa mehua ja gefilusjuomaa. Ollaan annettu myös osmosalia, mikä on mennyt vaihtelevalla menestyksellä alas. Poika on vaan kovin väsyneen oloinen. Välillä tosin on jaksanut vähän...
  9. Triinu

    Ärsyttää kun jotkut eivät anna palautetta

    Huutiksessa siis.. itse annan aina palautetta ja harmittaa kun jotkut eivät sitä anna, vaikka kohteet näkyvät omalla etusivulla :headwall: jää sitten semmonen huono maku suuhun, kun ei tiedä onko ostaja ollut tyytyväinen vai ei..vai onko vain niin laiska ettei jaksa paria kertaa näpäyttää...
  10. Triinu

    9kk sairastellut jo useamman viikon

    Poikani on nyt ollut jo kuukauden päivät räkäinen. Yskii, nenä vuotaa sitkeää limaa ja hengitys rohisee. Lääkärissä käyty kaksi kertaa, eikä siellä mitään kummempaa sanottu, kun ei tulehdusarvot olleet koholla. Voiko näin pitkään kestänyt flunssa/rohina johtua jostain allergiasta? Kuumetta ei...
  11. Triinu

    Kääk..meillä varmaan kummittelee!

    Monena päivänä on kuulunut niinkuin jokin tippuisi lattialle viereisessä huoneessa ja kummallisia napsahduksia, kun olen mennyt katsoman niin eihän siellä mitään ole :o eikä varmasti muuten kuulu naapurin puolelta, vaan ihan selvästi täältä meidän asunnosta, karmivaa!
  12. Triinu

    Kokemuksia D&J perhekerhosta?

    Minulle tuli jokin aika sitten kyseisestä kerhosta mainos ja olen tässä nyt kahden vaiheilla liittyä vaiko ei. Erityisesti olisin kiinnostunut, että minkälaisia poikavauvojen vaatteet ovat olleet? :)
  13. Triinu

    En leivo enää ikinä!

    en ymmärrä mikä menee aina pieleen, kun ei mun leipomukset onnistu. Vaikka tasan tarkkaan tekisi ohjeen mukaan niin ei siitä ikinä tule semmoista kuin pitäisi. Eilen koitin tehdä pullia eikä taikina noussut :kieh:
  14. Triinu

    Miten saada termos- kahvinkeittimen pannu puhtaaksi?

    Alkaa olla pannu niin mustunut sisältä, että nyt kaikki konstit käyttöön että saisi sen puhtaaksi. Vinkkejä kiitos? :)
  15. Triinu

    Kissaraukat..kyllä ihminen voi sitten olla julma :(

    http://www.keskipohjanmaa.net/gen/547860.asp
  16. Triinu

    Vinkkejä minne mennä kesälomareissulle alle 1-vuotiaan kanssa

    Olisi tarkoitus tehdä jokin lyhyt kesälomareissu perheen kesken. Poikamme täyttää elokuussa vuoden, niin pienihän ei osaa vaatia vielä lomalta mitään,mutta kuitenkin olisi kiva valita semmoinen kohde, mikä olisi meidän aikuisten mieleen ja noin pienellekin jotain näkemistä..ei välttämättä...
  17. Triinu

    verenvuoto synnytyksessä

    Onko kenelläkään vastaavasta kokemusta: synnytykseni käynnistyi verisellä vuodolla ja supistuksilla. Olin kerennyt avautua jo neljä senttiä kun alkoi erittäin runsas verenvuoto. lääkärit luulivat istukan irronneen, joten jouduin hätäsektioon. Istukka oli kuitenkin ihan kunnossa ja kiinni, eikä...
  18. Triinu

    huutiksen tuntijat ohoi! :)

    minkäkokoiset vauvan vaatteet menee huutiksessa parhaiten kaupaksi? Onko paketeilla parempi menekki mitä yksittäisellä vaatteella?
  19. Triinu

    Kellään kokemusta Samsung Touchwiz puhelimesta?

    siinäpä se kysymys onkin :) puhelimen vaihto olisi edessä ja tuota kyseistä luuria olen ajatellut, mutta vähän tuo kosketusnäyttö epäilyttää..onko kovin monimutkainen käyttää?
  20. Triinu

    kristallisuolalamppu

    onke kellään? ajattelin vanhemmilleni joululahjaksi, mutta onko hintansa väärti? Pitäisi kuulemma parantaa sisäilman laatua :whistle:

Yhteistyössä