Hakutulokset

1. P

Uniapneaepäily alle kouluikäisellä, kokemuksia?

Meidän 4-vuotiaalla on uniapnea-epäily ja meillä on lähete sisässä Tays:n unilaboratorioon unigrafia-tutkimukseen. Lapsella on leikattu kitarisa puoli vuotta sitten mm.kuorsauksen ja infektiokierteen vuoksi. Nyt voimakas kuorsaus on alkanut uudestaan, puhe puuromaista, tukkoisuutta, pissaa...
  2. P

Mitä mieltä olette tästä, tartten vertaistukea...

Kiitos kamalasti kaikille vetaistukea antaneille. Teidän ansiostanne varasin ajan tuolle esikoisen lääkärille, joten eiköhän me se diagnoosi maitoallergiasta saada jossain vaiheessa. Aloitin eilen sitten taas tiukan dieetin, jonka seurauksena vauva nukkui 21- 01 välisen ajan heräämättä ja sen...
  3. P

Ahmutar, kiitti nopeesta vastauksesta. Kyllä me tosiaan päästäisiin esikoisen allergologille,ja kadun nyt jo syvästi, ettemme menneet hänelle tämän kakkosenkin kanssa. Tätä, jolla kävimme, on myös kehuttu niin ajattelimme vaihtelun tekevän terää. Hyvä lääkäri varmasti, mutta ilmeisesti ei pidä...
  4. P

Moi, Olen ihan rikki, kun olen niin ihmeissäni meidän 7,5kk:n vauvan oireista. Kun tuntuu, että ei yhtään tajua enää itte, että missä mennään; mikä on normaalia ja mikä voisi olla jotain allergiavaivaa tms. Siksi kirjoitan tänne, että saisin ehkä jotain selvyyttä ajatuksiini tai jotain...
  5. P

Ensimmäiset rahani 2005 -myytkö minulle?

Hei Olisitko halukas myymään minulle vuoden 2005 painoksen "ensimmäiset rahani"? Tarttisin kipeästi... T:2 pienen äiti, joka on onnistunut hukkaamaan tuon vuoden 2005 rahasetin..

Yhteistyössä