Hakutulokset

  1. viivin-äippä

    jännitys niskasta?

    tutkittuhan mua on ja pitäis olla onnellinen kun lääkärit on sanonneet et et sie tähän kuole( oliski niin helppoa ku olis perheetön.. huoli siitä miten mun pikku tytön käy jos mulle sattuu jotain ressaa lisäksi.. jos olisin "yksinäinen" ihminen niin minulle olisi ihan sama mikä tauti olis ja...
  2. viivin-äippä

    jännitys niskasta?

    jospa tää taas tästä.. kaiken sairastelun keskellä on ollu myös paljon stressiä.. ja aloikin eilen miettimään et josko olenkin masentunut ja kaikki nämä oireet johtuu siitä.. tai ainakin osittain.. otan itseäni niskasta kiinni ja marssin lääkärille juttelee asioista.. :headwall: :headwall...
  3. viivin-äippä

    jännitys niskasta?

    sanalliseti neuvoi.. to on taas aika ja nyt saapi luvan näyttää..
  4. viivin-äippä

    jännitys niskasta?

    eli mun oireet ulottuu jo kahden kuukauden taakse.. huimausta( todella inhottavaa, pyörittävää / kaatavaa, tuntuu että taju lähtee) päänsärkyä,voimattomuutta, pahaa oloa.. epätodellista oloa ja jonkin verran puutumisen tunnetta kasvoissa ja kaulalla.. peilistä katsoo joku muu kuin minä...
  5. viivin-äippä

    saas nähdä miten meidän käy...

    B) jos on aihetta niin kannattaa aina valittaa.. kun ei kerta itellä ollu mitään menetettävää sen jälkeen kun oikeusapu myönnettiin.. kannattaa aina liittyä liittoon niin pitävät sitten pienen ihmisen puolia kun ei siihen itse aina pysty.. jatkohan menee niin etttä mieheni opiskeli...
  6. viivin-äippä

    saas nähdä miten meidän käy...

    B) B) B) ' kyllä kannatti nostaa kissa pöydälle.. tuli virallinen anteeksipyyntö ja huomattava summa korvauksia.. tuntuu hyvälle kun asiat selvisivät ja pääpiru ei päässyt kuin koira veräjästä.. valtakunnassa kaikki hyvin..
  7. viivin-äippä

    Häpyhuulirasva. Siemensyöksylasku.

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  8. viivin-äippä

    Missä ootte tavanneet miehenne?

    ekan kerran tavattin vuonna 81 ristiäisissä.. mulla ikää vähän päälle vuosi ja miehellä 3,5.. ollaan samas kuvas käsi kädessä.. kohtalo heitti meidät yhteen vuonna 2003 lokakuussa.. sangen oudolta tuntui nähdä kuva hänen perhe albumissaan jossa olen.. samainen kuva tosin löytyy itseltä mutta en...
  9. viivin-äippä

    helppivä..

    tietäiskö kukaan mitä tää voisi olla?? eilen illasta lähtien ollu noita ns liitos kipuja häpyluun kohdassa,, ei auta särkylääkkeet.. ei pissitulehdus vaivoja.. en ole raskaana.. 1 lapsi on , kolmen vanha.. levossa kipu häviää mut sit kun nousee ylös niin heti alkaa.. jos joku tietää mistä voisi...
  10. viivin-äippä

    helppivä

    tietäiskö kukaan mitä tää voisi olla?? eilen illasta lähtien ollu noita ns liitos kipuja häpyluun kohdassa,, ei auta särkylääkkeet.. ei pissitulehdus vaivoja.. en ole raskaana.. 1 lapsi on , kolmen vanha.. levossa kipu häviää mut sit kun nousee ylös niin heti alkaa.. jos joku tietää mistä...
  11. viivin-äippä

    Amarillo

    :wave:
  12. viivin-äippä

    Syönkö liian vähän?

    liikutko vielä lisäksi?? riippuu pitkälle et paljonko painat.. itse painan 74,5 kg nyt ja kaloritarve on 1310 miinus liikunnat.. keventäjien sivulla laskettu..kaloreita jää päivää kohti n 800
  13. viivin-äippä

    saas nähdä miten meidän käy...

    :whistle: :whistle: :whistle: juu,,,tänään tuli tieto että asia lähtee käräjille koska miehelleni on myönnetty oikeus apu..syynä laiton irtisanominen.. liitto tuskin lähtis asiaa kamalan hanakasti ajamaan jos ei olis saumoja voittaa juttua.. nyt sit vaan odotellaan käräjiä ja lopputulosta...
  14. viivin-äippä

    Miksei kaikki halukkaat voi saada lapsia?!

    no..paistaa aurinko risukasaankin.. mun hyvät ystävät olivat lapsettomia pitkään yrityksistä ja hoidoista huolimatta.. 13.11 07 heille syntyi soma,terve,pieni tytär jota olivat odottaneet n 10.vuotta..
  15. viivin-äippä

    saas nähdä miten meidän käy...

    no paska tuuri sitten vaan.. on se jännä miten kaikki kasautuu yksien niskaan ja toiset luovii kultalusikat suussa läpi elämän.. no katsotaan miten oikeasti käy ja lupaan ilmoittaa sitten miten kävi.. jos ketään teistä jotka laitoitte näitä "kannustavia" viestejä kiinnostaa..ei sen väliä..
  16. viivin-äippä

    saas nähdä miten meidän käy...

    löytyykö netistä pykäliä... laita ihmeessä linkkiä kiinnostaa vaan nähdä omin silmin miten rakkaan ihmisen elämä revitää riekaleiksi!!!!
  17. viivin-äippä

    saas nähdä miten meidän käy...

    anyway.. tänään tää setä oli saanut vihdoin ja viimein lähetettyä nää pankkilainaa koskevat paperit takaisin... nooh,,, tähän hän oli keksinyt jopa syynkin.. soveltumaton tarjoaamme työhön.. milläs se sen todistaa??? jos kattoo ajopäiväkirjoja ja vertaa muihin niin höpönlöpö.. paskaa käytöstä...
  18. viivin-äippä

    saas nähdä miten meidän käy...

    Toistaiseksi tehty työsopimus päätetään irtisanomalla, työsopimuslain, työehtosopimuksen tai työsopimuksen irtisanomisaikoja noudattaen. Työntekijä ei tarvitse erityistä perustetta irtisanoutumiselleen. Hän on kuitenkin velvollinen noudattamaan irtisanomisaikaa uhalla, että hän joutuu...
  19. viivin-äippä

    saas nähdä miten meidän käy...

    saa sitä yrittää.. mutta ns noista asiallisista syistä hän ei voi käyttää mitään koska kaikesta löytyy mustaa valkoisella miten mieheni teki töitä ja lisäksi työkaverit ovat valmiita todistamaan hänen puolestaa..
  20. viivin-äippä

    saas nähdä miten meidän käy...

    EPÄASIALLISET PERUSTEET???

Yhteistyössä