Hakutulokset

1. P

***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

Pikaisesti taustalta moikkaan ja päivitän... Kiva lukea muidenkin kokemuksia loppumetreiltä Meille syntyi 19.6. (rv 40+4) poika =) Mitat 3700g ja 53cm joten ihan samalla muotilla valmistui kuin vanhempi veljensä (joka oli 65g painavampi, mitta sama). Eli niinpä vain meilläkin odotuksesta...
  2. P

~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

Ohhoh... Täällä 4vrk takana yksinhuoltajuutta, kun mies lähti työreissuun. Anoppi on ollut 'apuna' tässä meillä, mutta eipä tuo tunnu auttavan; supistelee taas ihan saman malliin kuin silloin kun olin töissä. Pojat olleet päivähoidossa joka päivä, mutta nyt hieman tuo tuleva viikonloppu...
  3. P

~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

Jaahas, joskohan minäkin vielä mahdun kyytiin tähän porukkaan..? Kolmatta lasta odotellessa olen seurannut keskustelujanne kk:n verran täällä taustalla ja nyt jos hyppäisi mukaan... Meillä siis la 15.6. ja synnäri tays. Kotosalla jo masua hoidan, olen ollut saikulla pian neljä viikkoa kun työ...
  4. P

kuopion hammastahna nainen

Hmm... Itse hämmästyin ja jopa ilahduin kun näin ko. naisen viimeksi Kuopiossa vieraillessa -onhan hän se lapsuuden kummajainen josta huhuttiin ties mitä... Pysynyt tyylilleen uskollisena jo 20 vuotta!!! Ja taitaa olla jo aika kuuluisa tapaus myös :)
  5. P

Emmaljunga Scooter

Heip! Meille ostettiin scootterit vuosi sitten käytettyinä, olivat silloin alle puoli vuotta vanhat joten takuu on yhä nyt voimassa. Poika oli silloin hankintaa tehdessä n 8kk ikäinen ja hienosti pärjättiin jo alusta alkaen, huonot yhdistelmävaunumme jäivät samantien pois käytöstä. Mielestäni...
  6. P

vesirokko ja flunssa...mitähän veilä

:wave: Kuulostaapa tutulta. Täällä viikko niistetty nuhanenää ja kuunneltu yskää. Nyt kun se vaikutti helpottavan tuli tuo vesirokko :( Meillä myös poika 1v 3kk. On jo päiväkotilainen ja taisipa sama tauti iskeä koko osastolle, kun kaikki 1-2v siellä... Vielä ei meidän poika kutise, saa...

Yhteistyössä