Hakutulokset

1. K

Yliväsynyt äiti

Haluatko tosiaan imettää itsesi ihan väsyksiin? Esikoinenkin tarvitsee äitiä - ja vauva ravintoa. Tuttipullon ja korvikkeen ansiosta vauvan voisi ruokkia joku muukin kuin sinä - ja aina vain sinä. Ei ihme, että olet väsynyt, varsinkin kun kaksivuotiaskin vaatisi oman huomionsa. Haluatko olla...
  2. K

milloin maitoa mukista

...Kaiken opetteluun menee oma aikansa. Kannattaa aloittaa nokkamukiin tutustuminen hyvissä ajoin, vaikka ihan ryyppy pari aterialla. Nokkamukista juominen alkaa vauvaa kiinnostaa, kun se on tarjolla ja hän saa pikku hiljaa tutustua siihen. Huomaat kyllä, jos vauvasi ei ole 'kypsä' kiinnostumaan...
  3. K

puuron keittäminen korvikeeseen???

...Keitän kaurapuuron veteen ja laimennan sitten korvikkeella ja 4 kk marja/hedelmäsoseella. Aluksi soseutin kaikki ainekset sauvasekoittimella, veteen keitetty kaurapuuro pohjalle, päälle hed/marjasose ja lopuksi tutteli - ja ei kun sileeksi. Jonkin ajan kuluttua jätin sauvasekoittelun pois -...
  4. K

Jouluahdistus

Sinä olet lapsen äiti ja päätät. Mitä sitten, jos miehesi sukulaiset pitävätkin sinua niuhona - hehän eivät kuitenkaan sairasta lastasi tule hoitamaan, jos niin sattuisi käymään. Itse olin ensimmäisen lapsen kanssa 'herkempi' muiden sanomisille. Nyt on toinen lapsi - ja on ihanaa kun uskaltaa...
  5. K

Pakkaspukeutumisesta.

Pukemista täytyy miettiä JOKA KERTA erikseen, kun vie vauvan ulos. Yleispätevää nyrkkisääntöä ei ole, eivätkä pakkasasteet mittarissa kerro todellista kylmyyttä, pitää ottaa huomioon mahdollinen tuuli, auringonpaiste, varjo, vaunun suojaus ym. Itse menen usein, vain pieneksi hetkeksi, ulos...

Yhteistyössä